Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei, sähkön hintapäivitys tuli, hinnannousu on keskimäärin 119%

Vierailija
05.09.2022 |

"Fortum Kesto -sähkösopimuksesi hinta päivittyy neljä kertaa vuodessa.

Seuraavalle kolmen kuukauden jaksolle Fortum Kesto -sopimuksesi hinta nousee 19,71 c/kWh. Hinnannousu on keskimäärin 119%.

Siis voi hyvä luoja oikeasti! Kai tässä sitten menetetään luottotiedot ensi kesään mennessä.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran ja hihittelen kotisohvalla kun porukat siellä panikoi talven sähkölaskuja😆. Koittakaa haalia eurot tuleviin laskuihinne🤣🤣🤣. Mulla pienet laskut joten ei tarvitse persettä raapia.

Naurtu hytyy siinä vaiheessa kun sun työpaikka lähtee alta, kun ihmisillä ei ole enää varaa kuluttaa kun kaikki tulot menee sähkölaskuihin.

Vierailija
62/71 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun vasemmisto vallassa on uus holodomor käynnissä :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaukset liikkeellä kyllä. Helen nostaa hintoja keskimäärin 16 € kk kerrostalot ja muut enemmän. Eihän Ukraina vielä ole unionissa mitä se meihin vaikuttaa paitsi tietysti itäraja kiinni.

Vierailija
64/71 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on halvin yhtiö siihen siirrytään.

Vierailija
65/71 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun fortumi ottaa miljarditolkulla veronmaksajien rahaa ja sen jälkeen velottaa sähköstä, jonka tuottaminen maksaa fortumille 2 senttiä kwh.

Ei ottanut miljardeja vaan se on hätälaina jota ei kannata nostaa niillä ehdoilla.

Vierailija
66/71 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen miettinyt, että mökillä sanoisi sähköliittymän irti. Laskeskelin jo vanhoilla hinnoilla, että melkein kannattaisi irrottautua verkosta, ja ostaa aurinkopaneelit ja tehokas aggregaatti tilalle. Perusmaksut olleet niin kovat.

Koko ajan tilanne kannustaa enemmän tähän.

Vierailija
67/71 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinnan korotus tuli tosiaan kun tehtiin viime vuonna kahden vuoden kiinteä sopimus. Joutuu perhana maksamaan 5.9 senttiä kwh 2023 vuoden loppuun asti.

Pienet yhtiöt kun ovat tarpeeksi tehneet tällaisia soppareita niin menevät konkkaan alta aikayksikön. Sitten voit pyyhkiä 5,9 sentin paperilla takalistosi.

Vierailija
68/71 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole varaa maksella mitään monen satasen sähkölaskuja, turha luulo. Karsin kulutusta sitä mukaa kun hinta nousee. Saatan katkaista sähkösopimuksen kokonaan, jos alkaa oikein vituttaa.

Vierailija
69/71 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Helenin sähkön korotus on 268%.

Vierailija
70/71 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tyhmää käyttää sähköä lämmitykseen nykypäivänä. Meillä lämmitetty talo ja vesi jo 34 vuotta oman metsän puilla. Muuttakaa metsään ja laittakaa nuotio tulille.

Pitäisi varmaan muuttaa mummolaan talveksi, harmi että asuvat kainuun korvessa.

Heillä on leivinuuni, rautahella, puusauna ja saunahuone jossa vielä erillinen tulisija.

Ap

He ovat tulevaisuuden edelläkävijöitä.

Vierailija
71/71 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, oikeen sääliksi käy kun ei ole säästetty pahan päivän varalle.

Onneksi olen säästänyt ja puskurissa 47 000€.

Ja sinustako on sitten hienoa että sähköyhtiöt ryöstää noita säästöjäsi?

Vain suomalainen kiltisti ojentaa elämänsä varrella kartuttamansa säästöt jollekin sähköfirmalle vain siksi, jotta firma voi tehdä jättivoitot. Mitäpä väliä, mitä siitä itse saa? Tai kaikki ne muut asiat, joita sillä rahalla olisi voinut tehdä. Entä jos joku päivä sairastuu, tai tulee joku muu hätätilanne? Sitten se puskuri on mennyttä.