Voi ei, sähkön hintapäivitys tuli, hinnannousu on keskimäärin 119%
"Fortum Kesto -sähkösopimuksesi hinta päivittyy neljä kertaa vuodessa.
Seuraavalle kolmen kuukauden jaksolle Fortum Kesto -sopimuksesi hinta nousee 19,71 c/kWh. Hinnannousu on keskimäärin 119%.
Siis voi hyvä luoja oikeasti! Kai tässä sitten menetetään luottotiedot ensi kesään mennessä.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, oikeen sääliksi käy kun ei ole säästetty pahan päivän varalle.
Onneksi olen säästänyt ja puskurissa 47 000€.
Ja sinustako on sitten hienoa että sähköyhtiöt ryöstää noita säästöjäsi?
Jännä juttu kun tuotantokustannukset eivät Suomessa ole nousseet eikä suomalaisilla sähköntuottajilla ole edes teoreettista mahdollisuutta myydä tuotantoaan keskieurooppaan (max 10%) mutta silti hinta on sama kuin keskieuuropassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen säästänyt ja puskurissa 47 000€.Ja sinustako on sitten hienoa että sähköyhtiöt ryöstää noita säästöjäsi?
Eihän se hienoa ole, mutta ymmärrän että sähköyhtiö joutuu nostamaan hintoja koska heidän ostamansa sähkö on kallistunut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat syövän ja kuolet hitaasti kituen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen säästänyt ja puskurissa 47 000€.Ja sinustako on sitten hienoa että sähköyhtiöt ryöstää noita säästöjäsi?
Eihän se hienoa ole, mutta ymmärrän että sähköyhtiö joutuu nostamaan hintoja koska heidän ostamansa sähkö on kallistunut paljon.
Sähköntuottajien kustannukset Suomessa eivät ole nousseet. Hintoja ovat kuitenkin nostaneet aivan järkyttävästi ihan vain siksi että muissakin maissa ovat hinnat nousseet. Tuotantoaan ne eivät kuitenkaan pysty niihin muihin maihin myymään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköntuottajien kustannukset Suomessa eivät ole nousseet. Hintoja ovat kuitenkin nostaneet aivan järkyttävästi ihan vain siksi että muissakin maissa ovat hinnat nousseet. Tuotantoaan ne eivät kuitenkaan pysty niihin muihin maihin myymään
Harva sähköyhtiö tuottaa sähköä kovin paljon. Sähköpörssistä ne sitä ostaa ja myy eteenpäin.
Olet harvinaisen tyhmä kuvitelmisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva sähköyhtiö tuottaa sähköä kovin paljon. Sähköpörssistä ne sitä ostaa ja myy eteenpäin.
Olet harvinaisen tyhmä kuvitelmisi.
Suomalaiset sähköfirmat jotka eivät itse tuota sähköä ovat harvinaisen tyhmiä maksaessaan keskieuroopan hintoja kun ostavat sähköä suomalaisilta sähköntuottajilta koska suomalaisilla sähköntuottajilla ei ole edes teoreettista mahdollisuutta myydä tuottamaansa sähköä keskieurooppaan
Onnea. Meille tarjotaan n. 11 kertaa kalliimpaa sopimusta.
Kiitos, porvarit! Kiitos, porvarit!
Mun Fortumin Kesto-sopimus nousi -> 34c/kWh. Mitä aapee ulisee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee hyviä ostopaikkoja autoille & kiinteistöille, halvalla saa.
-ohis
Älkää täällä valitelko sähkölaskun suuruutta. Töihin siitä. Katkaiskaa sähköt kuka on käskenyt hyväksymään sähkönhinnan. Kääntäkää sähkötaulusta pääkatkaisija pois. Tehkää nuotio olohuoneeseen ja lämmitelkää siinä. Voitte nuotiolla tehdä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä vit*n porvarit?
Tämä on Suomen hallinnon työtä, vasemmistosta vihreiden kautta oikeistoon. Mihinkään ei ole varauduttu, ydinvoimaa ei saanut rakentaa, tuulivoimaloita ei voi pystyttää kun rumia ja jne.
Saa olla täydellinen imbesilli, jos tämän jälkeen äänestää tovereita, eli vihreitä.
Aika tyhmää käyttää sähköä lämmitykseen nykypäivänä. Meillä lämmitetty talo ja vesi jo 34 vuotta oman metsän puilla. Muuttakaa metsään ja laittakaa nuotio tulille.
Sähkö maksaa hyväksykää se kirjoitti:
Älkää täällä valitelko sähkölaskun suuruutta. Töihin siitä. Katkaiskaa sähköt kuka on käskenyt hyväksymään sähkönhinnan. Kääntäkää sähkötaulusta pääkatkaisija pois. Tehkää nuotio olohuoneeseen ja lämmitelkää siinä. Voitte nuotiolla tehdä ruokaa.
Kuule, kun se ongelma on siinä että ne työpaikatkin menevät näillä hinnoilla konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
Voivoi, 47t on aika säälittävän pieni puskuri.
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Meille tarjotaan n. 11 kertaa kalliimpaa sopimusta.
Tiesihän sitä että hinta tulee nousemaan, mutta 119%, huh huh.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä vit*n porvarit?
Tämä on Suomen hallinnon työtä, vasemmistosta vihreiden kautta oikeistoon. Mihinkään ei ole varauduttu, ydinvoimaa ei saanut rakentaa, tuulivoimaloita ei voi pystyttää kun rumia ja jne.Saa olla täydellinen imbesilli, jos tämän jälkeen äänestää tovereita, eli vihreitä.
No, myös oikeistoa tuossahan kiiteltiinkin. Kyllä se kokoomus-vatipäillekin helppo kartelliraha kelpaa ilman omantunnon tuskia.
Onko sinulla sähkölämmitteinen omakotitalo? Me asutaan kaukolämpökerrostalossa ja vaikka sähkön hinta yli tuplaantui, niin sähkönsiirto ei nouse kuitenkaan. Meillä sähkönsiirto maksaa enemmän kuin itse sähkö, joten laskin, että sähkölasku nousee nykykulutuksella noin 15-20 euroa kuukaudessa. Kulutusta meillä on vara pienentää uunin ja saunan käyttöä vähentämällä.