Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuuvaa! Maitoa rinnoista yhtäkkiä?

Vierailija
28.10.2006 |

Voiko ihminen tulla valeraskaaksi?

Siis olen tässä kuukauden päivät vehdannut, lapsi, ei lasta jne..

Ja nyt on ilmaantunut sitten perkele jo oireitakin.. Siis haloo! Puoli vuotta olen ollut imettämättä ja nyt yhtäkkiä rinnoista tulee maitoa?? Hei!! Olenko valeraskaana??

Aamuisin ollut pahaa oloa ja valkovuoto on lisääntynyt ja paino hieman noussut.. Oikeasti.. Tai sitten ehkäsy on nyt pettäny.. Ei kyllä ois pitäny yhdenkään kondomin hajota.. Ei perkele!

Tää ois kyllä aika klassikko ratkasu tälle pähkäilylle, mutta jos olen valeraskaana, jos se on mahdollista, miten siitä pääsee eroon??

Voi jumpe...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehellä tämä olis ok.. Mulle ok.. Mutta järki sanoo ei..

Joutusin keskeyttään koulun uudestaan, alotin just salibandyn pelaamisen ja pitäis laihuttaa ensin kymmeniä kiloja, en halua raskausmyrkytyksen uusiutuvan.. Plääh!

Silti kaikki järkisyyt katoaa ku katonki vaan vauvoja.. Ajattelenkin vaan.. Huoh! Kaupassa äidit lasten kanssa jne. Tuntuu, että se ois se minun paikka olla.. Mutta vasta alotin koulun uudestaan ja kaikki mennyt tosi hyvin. Lapsella hyvä hoitopaikka ja sopeutunu hyvin jne..

Nyt ku mietin taaksepäin, niin rinnoissa oli vihlaisuja tässä pari päivää sitten, nyt tulee maitoa ja tänä aamuna pahoinvointia.. Ei voi olla, että ihminen on valeraskaana.. Ei voi! Siihen raskaana oloon en usko koska ehkäsyä on kyllä todellakin käytetty, mitään riskejä ei ole otettu.. Ei oo totta! Meikä on valeraskaana.. Heh.. Toivottavasti tästä nyt ei mitään mahottomia onkelmia koidu.. Meneehän ohi itekseen??

Erittäin hämmentynyt vauvakuumeilija!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi