Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronpalautukset 5.9 ei näy tilillä

Vierailija
05.09.2022 |

Onko muita joiden piti saada tänään palautukset? Näkyykö tilillä?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-Pankissa ei näy, Danskessa näkyy

Mulla näkyy jo Spankissa OP:ssä ja Nordeassa. Piti useampaan jakaa kun muuten ei olisi mahtunut.

Vierailija
22/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa mitään veronpalautuksia haittaakaan jotka leuhkitte asialla!!!

Mun anoppi on itkenyt vuosikausia miten on aivan väärin kun hän ei saa veronpalautuksia ja me saamme. Meidän pitäisi antaa hänelle rahaa, koska saamme niin paljon tätä ilmaista rahaa(kotitalousvähennyksiä täydet määrät, joita emme ole hakeneet aiemmin). Ei millään mene hänelle perille, että ei ne ole ilmaista rahaa vaan on maksettu liikaa veroja. Silti joka ikinen vuosi itkee tätä. Pahin itku oli vuotena, jona maksoi liian vähän veroja ja ei millään uskonut, että joku oli väärin alkuvuonna, vaikka sanottiin ettei hänen veronsa voi laskea  yllättäen satoja euroja kuussa, kun mikään ei ole muuttunut. Lopputulos oli tuhansien mätkyt seuraavana vuonna. 

Tässä hämmentää lähinnä se, että anoppi tietää teidän veronpalautuksista.

Sama täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne maksetaan pankki kerrallaan

Vierailija
24/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi porukan laittavan veronpalautuksen jemmaan huonontuvien aikojen varalle eikä shoppailuun ja mökkeilyyn näinä aikoina.

Samaa se on milloin vaan. Ei tässä palautusten varassa elellä. Parin tonnin palautukset ovat pikkurahaa, jota ei tarvitse kytätä milloin kilahtaa tilille.

Vierailija
25/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea, näkyy :)

Vierailija
26/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kroisokset taas paikalla 😂

Vierailija
27/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut näköjään 4337€ hupirahaa.

Onnea!

Joko suunnitelma, minne saat rahat työnnettyä?

Vierailija
28/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy. Nordea

Vierailija
29/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tullu illalla sitten

Vierailija
30/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy, Nordea

Vierailija
31/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisenkin veronpalautuspäivän yhteydessä uutisoitiin jo etukäteen, että palautuksia maksellaan pitkin päivää ja ne eivät välttämättä heti aamulla näy.

Mulle oli tosin tullut jo.

Vierailija
32/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai missään pankissa ole ajoja klo 5.9? Jos puhut päivämäärästä niin suomen kielessä tulee piste järjestysluvun jälkeen eli 5.9.. kyllä on peruskoulu mennyt huonoon tilaan kun tälläistä ei opeteta. Minun äidinkieli on ruotsi ja meillä kirjoitetaan päivämäärät ilman kuukauden pistettä.

Veronpalautukset tulevat kun tulevat. Luulen, että tämä on pankkikohtaista.

Vierailija
33/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai missään pankissa ole ajoja klo 5.9? Jos puhut päivämäärästä niin suomen kielessä tulee piste järjestysluvun jälkeen eli 5.9.. kyllä on peruskoulu mennyt huonoon tilaan kun tälläistä ei opeteta. Minun äidinkieli on ruotsi ja meillä kirjoitetaan päivämäärät ilman kuukauden pistettä.

Veronpalautukset tulevat kun tulevat. Luulen, että tämä on pankkikohtaista.

Pitäisikö sinun vähän kerrata sitä peruskoulua:

"Kahta pistettä ei tule siis missään tilanteessa peräkkäin. Jos virke olisi muiden sääntöjen mukaisesti loppumassa kahteen pisteeseen, toinen yksinkertaisesti poistetaan:

Pitkäperjantai on 10.4.

Päivämäärän viimeisen pisteen jälkeen ei tule toista pistettä."

Vierailija
34/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti siinä on että sian pieremän aikaan jo vingutaan kun palautuksia ei ole tilillä. Joka vuosi sama virsi, vaikka aikuiset tietää ja ymmärtää että ne maksetaan päivän x aikana.

Vierailija
35/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi porukan laittavan veronpalautuksen jemmaan huonontuvien aikojen varalle eikä shoppailuun ja mökkeilyyn näinä aikoina.

Mulla se meni elämiseen. Uudet farkut pitäs ostaa. On vain yhdet farkut.

Vierailija
36/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetti siinä on että sian pieremän aikaan jo vingutaan kun palautuksia ei ole tilillä. Joka vuosi sama virsi, vaikka aikuiset tietää ja ymmärtää että ne maksetaan päivän x aikana.

Niin tiedetään, itseä kiinnostaa lähinnä se miten eriaikoihin eri pankeissa maksut on tileillä.

OP on viimeaikoina kunnostautunut maksunvälittäjänä =sössinyt paljon palkanmaksuja yms

Ja se, että maksunvälittäjä OP sössii vaikuttaa eri pankkeihin eri tavoin

Vierailija
37/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea, näkyy tilillä.

Vierailija
38/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat tuli. Laitan kaiken ylimääräiseen lainanlyhennykseen. Tässä voidaan olla kohta pulassa jos korot nousee 10-20%. Parempi lyhentää lainaa silloin kun korot on alhaalla ja rahaa on millä maksaa. Myöhemmin sama raha maksaa vain korkoa mutta laina ei lyhene.

Ja niin, tuskin sähkön hinnan moninkymmenkertaistumistakaan kukaan olisi uskonut.

Vierailija
39/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sen takia, että eletään kädestä suuhun. Tänä päivänä säästäminen on huomattavasti vaikeampaa, kuin ennen. Tänä vuonna en muista yhtään kuukautta, että olisi jäänyt mitään ylimääräistä tilistä. Kaikki hinnat ovat nousseet järkyttävää tahtia. Kun sinnittelet juuri ja juuri tukien yläpuolella, niin harmittaahan se kun rahat ei näy.

Jos sinulla on rahaa tilillä, niin ollaan siitä tyytyväisiä. Kaikilla ei ole. Tarvitseeko tänne silti tulla pätemään?

Vierailija
40/71 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla se meni elämiseen. Uudet farkut pitäs ostaa. On vain yhdet farkut.

Tori on täynnä farkkuja vitosella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan