Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se vaan vieläkin kirpaisee kun näkee taas jonkun kaverin löytäneen kumppanin.

Vierailija
04.09.2022 |

Tottuuko tuohon ikinä?
7v yksin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinä olet seuraava?

Ja joulupukki on olemassa 😬

Mikset sitten voisi löytää? Olethan löytänyt aiemminkin.

Olin silloin nuori.

Kumppanin löytäminen on kaiken ikäisenä ihan yhtä helppoa, koska sinkkuja on kaiken ikäisissä. Keski-iässä ja sen yli sinkkujen määrä vieläpä kasvaa.

Vierailija
22/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa parisuhteista on oikeasti huonoja

Vierailija
24/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikki löydä koskaan. Tosiasia, mikä on tunnustettava ja hyväksyttävä. Koko ikäni katsellut vierestä kun kaverit vaihtaa uuteen enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Eihän se kai minulta pois ole, muttei helpota omaa oloa kun ne muutamatkin omat yritykset päättyvät ikävästi muutamassa viikossa.

Olenko luovuttanut? Olen, toistaiseksi. Olenko luopunut toivosta? En osaa sanoa nyt.

No silloin on myös muiden hyväksyttävä että ne jotka ei löydä ketään käyvät tietyn alan palveluissa että saavat edes keinotekoista läheisyyttä koettua.

Vierailija
25/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikki löydä koskaan. Tosiasia, mikä on tunnustettava ja hyväksyttävä. Koko ikäni katsellut vierestä kun kaverit vaihtaa uuteen enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Eihän se kai minulta pois ole, muttei helpota omaa oloa kun ne muutamatkin omat yritykset päättyvät ikävästi muutamassa viikossa.

Olenko luovuttanut? Olen, toistaiseksi. Olenko luopunut toivosta? En osaa sanoa nyt.

Oletko miettinyt, miksi ne muutamat yritykset ovat päättyneet ikävästi? Sieltä voisi löytyä ratkaisu, jos haluat tilanteeseen muutosta.

Vierailija
26/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. Mä en oo ikinä ollut suhteessa ja jotenkin mieli menee matalaksi kun näkee niitä joilla on toisensa.

Kai tässä jonkinlaista katkeruutta tuntee.

Lohduttavaa että joku ymmärtää. Tsemppiä sinnekin 🌼

Kiitos ja samoin

Ei kannata heittää toivoa kaivoon, vaikka epätoivoiselta tuntuukin. Elämäkin alkaa hymyilemään, kun sielun rauhaa ja hyvää mieltä alkaa tuntee.

Ainaskin itselleni on käynyt ilmi, että harvemmin kukaan haluaa maassa olevan kanssa seurustella. Mielihyvän tunnetta pitää joistain arkisista asioista löytää. Enkä ryhdy sanomaan, että se helppoa olisi. Ihan vaan ystävällisenä vinkkinä tätä ajattelin.

Vierailija
27/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en omaa pahaa mieltä muille näytä. Yksinään sitten harmittelen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän