Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tv-ohjelmien aikana Sinä et vastaa puhelimeen?

Vierailija
03.04.2025 |

Onko jotain ehdottomia?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan puhelimeen kaikkien TV-ohjelmien aikana, mutta en vastaa saunassa, suihkussa, vessassa, uimahallissa tai jossain harrastuksessa ollessani.

Vierailija
2/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV? Mikä se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avara luonto.

Vierailija
4/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan puhelimeen kaikkien TV-ohjelmien aikana, mutta en vastaa saunassa, suihkussa, vessassa, uimahallissa tai jossain harrastuksessa ollessani.

Entä ravintolassa tai kylässä? 

Itse en vastaa yhden viihdepläjäyksen aikana, mutta en kehtaa kertoa, minkä🤣

Vierailija
5/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-ohjelmien aikana, kuten muulloinkin, katson kuka soittaa, sitten päätän vastaamisesta. Jos en tunnista numeroa, en vastaa.

Vierailija
6/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä ravintolassa tai kylässä? 

Itse en vastaa yhden viihdepläjäyksen aikana, mutta en kehtaa kertoa, minkä🤣

En käy ravintoloissa. Kylässä käydessä vastaan, mutta en puhu pitkää puhelua.

Vierailija
7/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jäänyt 1900-luvulle? En katso telkkua.

Vierailija
8/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tallentava digiboxi, jossa on ajansiirtotoiminto. Jos joku soittaa tai vaimo avaa suunsa, pistän ohjelman tauolle. Jatkan sitten katsomista siitä, mihin jäin. Näin kaikki voittavat. 

Vierailija
9/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista ohjelmaa ole. Minulla on älytv, joten joko laitan ohjelman tallentamaan, katson ohjelmaa samalla kuin puhun tai laitan ohjelman pauselle

Vierailija
10/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TV? Mikä se on?

Äitikö se on taas digi-natiivin huumorintajua kehunut? Ai kauheaa... 😱

Vierailija
11/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jäänyt 2000-luvulle? En vastaa puhelimeen.

Vierailija
12/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina kun soi ja olen puhelimen äänen  ulottuvilla

Vierailija
13/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson soittajan ja jos on tärkeä, pausetan telkun.

Vierailija
14/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TV? Mikä se on?

Se on iso litteä virittimellä ja nettiyhteydellä varustettu näyttö seinällä tai kolmijalalla. Muulla on niitä  joka huoneessa ja keittiössä. 

N 59

Vierailija
15/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tää on, että ei uskalleta vastata vieraaseen numeroon?

Jos itse toimisin samalla tavalla, multa olisi jäänyt kuulematta mm. seuraavat asiat

-että Gigantti maksaa mulle täyden hyvityksen (400€) hajonneesta laitteesta jota ei pystytty takuuhuollossa korjaamaan

-että minut on hyväksytty työnantajan maksamaan erikoistumiskoulutukseen (6000€)

-että autoni takaisinkutsukampanja on ajankohtainen, merkkiliike vaihtaa moottorin osia täysin ilman veloitusta, lisäksi saan sähköauton sijaisautoksi korjauksen ajaksi ilmaiseksi.

Nämä asiat pelkästään tämän viikon aikana. Monesta asiasta jäisin paitsi, jos en uskaltaisi vastata puhelimeen.

Vierailija
16/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä tulee klo 20-06 välisenä aikana. En todellakaan ole 24/7 tavattavissa. Ilta kahdeksasta aamu kuuteen on minun omaa aikaa milloin toimin omilla ehdoilla. Joskus saatan vastata vanhemmilleni ja veljelleni jos ne ottaa yhteyttä siihen aikaan. Tuntemattomiin numeroihin en vastaa koskaan varsinkaan jos fonects caller ei tunnista numeroa. Minulla ei ole asiaa henkilölle joka on jollain epärehellisellä asialla että haluaa peitellä henkilöllisyyttään. Rehellisellä ihmisellä ei ole mitään syytä peitellä henkilöllisyyttään.

Vierailija
17/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TV? Mikä se on?

Transvestiitti. Yleensä keski-iän ylittänyt homomies, joka tykkää laittaa huulipunaa ja pukeutua naisten vaatteisiin.

Vierailija
18/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina puhelimeen. Pistän ohjelman tauolle puhelun ajaksi. 

Vierailija
19/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa puhelimeen muutenkaan. Ei mulla ole asiaa kenellekään.

Vierailija
20/36 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mitä tulee klo 20-06 välisenä aikana. En todellakaan ole 24/7 tavattavissa. Ilta kahdeksasta aamu kuuteen on minun omaa aikaa milloin toimin omilla ehdoilla. Joskus saatan vastata vanhemmilleni ja veljelleni jos ne ottaa yhteyttä siihen aikaan. Tuntemattomiin numeroihin en vastaa koskaan varsinkaan jos fonects caller ei tunnista numeroa. Minulla ei ole asiaa henkilölle joka on jollain epärehellisellä asialla että haluaa peitellä henkilöllisyyttään. Rehellisellä ihmisellä ei ole mitään syytä peitellä henkilöllisyyttään.

Löysää nyt sitä kireää pipoasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan