James Bond 007 Official
Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?
Katso lähetysajat : James Bond 007 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4680)
Mallory / Ralph Fiennes kirjoitti:
Prkl! Vuosi kulunut ja hikoilevat AV-mammat vieläkin kintereillä. Bondikin s -- tana meni kuolemaan. *kulauttaa viskipullosta* *horjahtaa katuojaan*
Tämä nauratti minua oikeasti:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Time to Dien mainonnan uhrina ostin niitä nörtti-Q:n matokarkkeja (Lidlistä). Nam.
Miettikää Bondin (tai Malloryn) reaktiota kun krapulapäissään vahingossa erehtynyt nappaamaan yhden matokarkin. Mitä helv - - sontaa !#@?&! Viinaa ja vähän äkkiä.
Taitaisivat herätä samasta sängysta halaillen.
Jos noi kaksi painisi kumpi on top ja podom niin minä olen valmis heidän väliin erotuomariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko toi eilinen viiminen Bondi missä oli Mallory? Voin nuolla haavani ja jatkaa elämääni.
Kiitos sille joka mainitsi The Grand Budapest hotelin. En ollut koko leffasta aiemmin kuullutkaan mutta aivan loistava! Varmaan Fiennesin paras roolisuoritus Schindlerin listan lisäksi. Adrien Brody oli kanssa hauska roolissaan vaikka olikoko ajan vielä Malloryäkin kireämpi. Samoin se Zero sopi rooliinsa. Ollut kuvausten aikaan vasta 16-vuotias.
Ylltyin kun luin että Roman Polanski olisi halunnut Pianistin päärooliin mielummin Ralphin veljen Joseph Fiennesin kun Adrien Brodyn. En tiedä miksi mutta en osaa pitää häntä niin hyvänä näyttelijänä että hänestä olisi tollaseen rooliin.
Skyfall tulee tiistaina ja uusinta pe. Sisältää Malloryn kovimmat elvistelyt ja mukana myös kohtaus, jossa hyppää pöydän yli ja ottaa luodin suojellakseen Judi Denchin M:ää.
Ja siinä kohdassa kun Judin M, Mallory ja Bond tapaavat yhdessä (ensimmäisen kerran?), Mallory nousee yhtäkkiä tuolista ja oikein pörhistelee Bondille. IT'S A YOUNG MAN'S GAME
Fiennes ja Craig osasi näytellä hyvin keskenään joka kohtauksessa missä olivat.
Ja katoin että vähänkö tyylikkäät puvut äijillä tuossa klipissä. Judi Dench myös hyvä.
Oli kyllä käyty Lontoon kalleimmalla räätälillä. Aivan ihania miehiä<3
Kyllä. Tykkään siitä että kaikkiin pieniin juttuihin on panostettu.Ja ennen kaikkea näissä uusissa Bondeissa upea leikkaus, kuvaus kaikki.
Ja huomasitteko, miten upeat värit noissa puvuissa? Ei voisi täydellisemmin sopia kantajilleen. Fiennes etenkin suorastaan hehkuu tuossa sävyssä.
Mä ihmettelen Fiennesin arkityyliä. Aina jossain vanhoissa niken lenkkareissa ja demintakissa. Punaisella matolla puolestaan kenenkään muun puku ei ole niin hyvin istuva kuin hänen ja kaikki on sävy sävyyn. Muut näyttää hänen rinnallaan kuin olisivat käyneet Dresmanilta ostamassa valkoisen paida ja puvuntakin. Panosta Ralpphi itseesi, sulla on varaa siihen👍
Jos ei halua vetää arkena huomiota itseensä?
Ei se varmaan halluakkaan. Hirveää tollanen elämä että painelet kauppakassi kainalossa kotia kohti ja kamerat lyödään naamaasi kiinni.
Joku Alec Baldwin olisi vetänyt jo turpaan noita paparazzeja mutta Fiennes yrittää selittää niille New Yorkin liikennevaloissa miten epäkunnioittavaa tollanen käyttös on niin häntä kuin sivullisiakin kohtaa. Vasta siinä vaiheessaa menee maltti kun kuvaaja meinaa kaataa kumoonn vieressä seisseen naisen lastenrattaat. Ralph
Fiennesillä todella on liian hyvät käytöstavat. Alec Baldwinin olen minäkin nähnyt runttaavan kuvaajia pitkin konepeltejä ja Hugh Grant ajoi yhden paparazzin jalan yli tahallaani kun tämä ei väistänyt.
Vierailija kirjoitti:
Rautahammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallory paiskasi lehdet. Joko naiset pyörtyi?
Lupasin jättää teidät rauhaan mutta tämän kommentin lähetän koska tämä on jo ironiaa. Tulen kotiin kyrpäotsassa koska mikään ei ole mennyt tänään putkeen. Töissä venyi kolmetuntia ylitöiksi, kasvohoidossa kosmetologi ei tyytynyt hieromaan naamiota vaan kasvoihini vaan levitti sitä myös silmiini niin että vieläkin kirvelee. Kaupankassa varmaan katsoi että olen joku alkava deeku kun silmät punottaen ostin sixpacin lonkeroa ruokaostosten kanssa ja juoksin kassalle minuuttia vaille yhdeksän. Kotimatkalla liikennevalot paskana missä seisoskeltiin 5min. jonkun miehen kanssa ennenkuin mies totesi että turvaa selustani mutta pakkohan tästä on yli mennä jossain vaiheessa vaikka valot ei vaihdu. Tulen kotiin käyn suihkussa lyön telkkarin auki ja kenenenkäs naama se siellä on ensimmäisenä? No Fienneshän se siellä riekkuu menemään.
T. Alkuperäinen hikoilevanainen pienessä hiprakassa ja v**uksessa.
Olisitpa jäänyt autonalle niin olisit päässyt tuskistasi.
Tätä tyyppiä vois vähän näykkäistä 😎
Mitä tää tarkoittaa? Onko Rautahammas purrut jotain?
Vähän uhkailin vain 😎
Vierailija kirjoitti:
Prkl! Vuosi kulunut ja hikoilevat AV-mammat vieläkin kintereillä. Bondikin s -- tana meni kuolemaan. *kulauttaa viskipullosta* *horjahtaa katuojaan*
Saa nähdä kauanko Mallory rypee katuojassa :D Viime vuonna oli täällä huutelemassa Skyfallin liveseurannan aikana. Toivotaan että toipuu huomiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavat 007-lähetykset Nelosella:
Skyfall – ti 06.06. klo 21
(uusinta pe 09.06. klo 21.40)Quantum of Solace – ke 07.06. klo 21
(uusinta la 10.06. klo 22)
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt ruudusta Bondeja.
Näkyy Ruudussa vain TV-lähetysten aikana. Tule mukaan tiistaina klo 21 👍🏻
Välimerkit ei toimi ja lainaukset näkyy tuplana. Nyt tarvittaisiin nörtti-Q pistämään palstan tekniikka kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M, DARLING
Edes lirkuttelu ei saa Mallorya rentoutumaan. Eikä mikään määrä viinaa.
Mä en pysty kuin nauramaan aina kun Fiennes ilmestyy ruutuun. Äijän takakireys on täyttä komediaa. Vetää melkein jo kovemmalla sykkeellä kuin vanhojen Bondien M :D
Sama. Varsinkin se kohtaus missä kiskoo viskiä ja Bond toeaa että tämä on kuule ihan sinun oma sotkusi. Malloryn ilme on kuin jollain alaluokkalaisella jota torutaan🤣
Ihan paineissa. Bond se osaa tyrmätä M:n.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, että Bond-kerho on taas näin aktiivisena! Kruunaa kesän tämä hehkuttelu ja nostalgisointi.
Kyllä ja nyt ollaan vasta pääsemässä vauhtiin vroom vroom vroom 🏎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallory paiskasi lehdet. Joko naiset pyörtyi?
Lupasin jättää teidät rauhaan mutta tämän kommentin lähetän koska tämä on jo ironiaa. Tulen kotiin kyrpäotsassa koska mikään ei ole mennyt tänään putkeen. Töissä venyi kolmetuntia ylitöiksi, kasvohoidossa kosmetologi ei tyytynyt hieromaan naamiota vaan kasvoihini vaan levitti sitä myös silmiini niin että vieläkin kirvelee. Kaupankassa varmaan katsoi että olen joku alkava deeku kun silmät punottaen ostin sixpacin lonkeroa ruokaostosten kanssa ja juoksin kassalle minuuttia vaille yhdeksän. Kotimatkalla liikennevalot paskana missä seisoskeltiin 5min. jonkun miehen kanssa ennenkuin mies totesi että turvaa selustani mutta pakkohan tästä on yli mennä jossain vaiheessa vaikka valot ei vaihdu. Tulen kotiin käyn suihkussa lyön telkkarin auki ja kenenenkäs naama se siellä on ensimmäisenä? No Fienneshän se siellä riekkuu menemään.
T. Alkuperäinen hikoilevanainen pienessä hiprakassa ja v**uksessa.
Olisitpa jäänyt autonalle niin olisit päässyt tuskistasi.
Oikeesti? Minä voin anta hikoilevalle naikkoselle vaikka kyydin kauppaan jos on oikeasti kolmekymppinen. Ei tarvi seistä liikennevaloissa. Kunnon tekemisen meininki hänen touhuissaan.
M 29
Et varmasti halua kuulla minun tämän päivän sisällöstä. Melkein toivon että tulisi Bondi telkkarista ja kittaisin noi eiliseltä jääneet kolme lonkeroa ja rentoutuisin.
T Alkuperäinen hikoilevanainen.
Kerro?
Todellakin kerro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M, DARLING
Edes lirkuttelu ei saa Mallorya rentoutumaan. Eikä mikään määrä viinaa.
Mä en pysty kuin nauramaan aina kun Fiennes ilmestyy ruutuun. Äijän takakireys on täyttä komediaa. Vetää melkein jo kovemmalla sykkeellä kuin vanhojen Bondien M :D
Sama. Varsinkin se kohtaus missä kiskoo viskiä ja Bond toeaa että tämä on kuule ihan sinun oma sotkusi. Malloryn ilme on kuin jollain alaluokkalaisella jota torutaan🤣
Ihan paineissa. Bond se osaa tyrmätä M:n.
M näyttää ihan siltä että on koko ikänsä tottunut pompottamaan muita ja on täysin hämmentynyt kun joku uskaltaakin sanoa hänelle vastaan. Craig ja Fiennes on niin mainioita keskenään että niitten pitäisi tehdä lisää elokuvia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä kauanko Mallory rypee katuojassa :D Viime vuonna oli täällä huutelemassa Skyfallin liveseurannan aikana. Toivotaan että toipuu huomiseksi.
Antaa rypeä ojassa huomiseen. Moneypeny kilauttaa puoli yhdeksältä että nyt ois töitä. Mallory vetäsee taas äkkiä housut jalkaan henkselit vinksinvonksin ja tukka pystyssä tannertömisten könyää ojanpenkasta. Kiroillen suuntaa kohti päämajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa rypeä ojassa huomiseen. Moneypeny kilauttaa puoli yhdeksältä että nyt ois töitä. Mallory vetäsee taas äkkiä housut jalkaan henkselit vinksinvonksin ja tukka pystyssä tannertömisten könyää ojanpenkasta. Kiroillen suuntaa kohti päämajaa.
Viime kesänä Mallory joutui putkaan mutta meikäläinen haki sen pois 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(uusinta la 10.06. klo 22)
Näytetäänkö Bondeja aina ti ja ke?
Rautahammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä Mallory joutui putkaan mutta meikäläinen haki sen pois 😎
Oliko kaveri kireenä? Uhkailiko ketä kaikkia potkuilla.
Ei tunutunut paljon Malloryä, Moneypenyä ja kumppaneita hetkauttavan Bondin kuolema. Otetaan paukut ja jatketaan hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(uusinta la 10.06. klo 22)Näytetäänkö Bondeja aina ti ja ke?
Joo koko kesän. Uusinnat pe, la
Normi ilta että heitetään takaoven kautta ulos.
En löytänyt ruudusta Bondeja.