Kuka on sinun julkkis lookalike?
Kommentit (112)
Lauri Markkanen on joskus kyseltykin.
Vierailija kirjoitti:
Riku Nieminen
Ei mene nallekarkit tasan tässä elämässä, olisin mielummin valinnut Ryan Gosling.
Nallekarkit on pahoja ja Riku Nieminen hyvännäköinen. No worries.
Olen Jope Ruonansuun näköinen nainen ja ylpeä siitä.
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh, todellisuudessa ootte kaikki mammat jotain Tyyne Lipastin look-a-likeja ettekö mitään Kim Basingereja. Herätys!
Mä tein sellasen missä laitetaan oma valokuva ja se kertoo keneltä julkkikselta näytän. Vastaukseksi tuli Beyonce. Ei voi mitään =)
Mervi Tapola vanhempana ja pitkälle alkoholisoituneena. Valitettavasti.
Miespuolisena sanottava, että Uniikki ja pari kertaa on pyydetty selfie kun on oikein erehdytty, kohteliaasti olen suostunut vaikka sanonut, että pituutta on enemmän.
Toinen mikä huvittaa kun lapsuudessa erästä naispuolista serkkua sanottiin usein Mikko Alatalon näköiseksi. Sama hiusmalli, kasvonpiirteet ja silmälasit, serkulla tosin ei siniset. Aina vanhemmat vitsailikin kun käytiin kylässä, että pyydäpä nimmari häneltä.
Tarja Halonen, Cameron Diaz, Mira Luoti olen kuullut muiden suusta🤔
Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen. Olen alle 30 v nainen. En mielelläni kyllä sanoisi niin, mutta en muutakaan keksi. Kasvojen malli meillä sama. Ainakin hänen aikaisemmissa kuvissaan, kun oli laihempi. Kuten tässä: https://fi.pinterest.com/pin/beautiful-archie-cruz--492370171742471109/
Vierailija kirjoitti:
Cindy Crawford
En usko kyllä.
Riku Nieminen
Ei mene nallekarkit tasan tässä elämässä, olisin mielummin valinnut Ryan Gosling.