Kuka on sinun julkkis lookalike?
Kommentit (112)
Nuori Pamela Anderson. Samanlainen kasvojen muoto, nenä ja silmät, saman kropan malli. Huulissa paljon samaa. Viivakulmakarvoja minulla ei ole, ja hiukset ovat vaaleanruskeat.
Voihan olla että ollaan jotain sukuakin :D
Monacon prinsessa Caroline. Niin, että nuorena hän muistutti siskoani, sitten keski-iässä minua 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ketä julkkista muistutat?
Korjasin otsikkosi.
No kiitos:) Tulee kirjoitettua enimmäkseen englanniksi, niin se tunkee vähän joka paikkaan.
Esko Valtaoja, silloin kun sillä oli vielä pitkä parta.
Vierailija kirjoitti:
Leo Messi tai Cisse Häkkinen (Cisse siis vielä eläessään).
😃
Cindy Crawford tai Brooke Shields
Etkö sä tiedä kuka mä luulen olevani?!
Minua on sanottu Kim Wilden, Marilynin ja Marilu Hennerin näköiseksi. En ole mielestäni yhtään heidän näköinen. Ehkä nuorempana hiustyyli oli samanlainen kuin Wildellä, naama ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Nuori Pamela Anderson. Samanlainen kasvojen muoto, nenä ja silmät, saman kropan malli. Huulissa paljon samaa. Viivakulmakarvoja minulla ei ole, ja hiukset ovat vaaleanruskeat.
Voihan olla että ollaan jotain sukuakin :D
Mennäänkö naimisiin?
m 42
No huhhuh, todellisuudessa ootte kaikki mammat jotain Tyyne Lipastin look-a-likeja ettekö mitään Kim Basingereja. Herätys!
Mie oon niinku Antti Tuisku pallomahalla.
Vierailija kirjoitti:
Cindy Crawford tai Brooke Shields
Tai sitten Tuksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate Mustajärvi (olen nainen)
Olennainen lisäys
😂
Satu Silvon näköiseksi on sanottu monta kertaa. Nuorena olin loukkaantunut, nykyään otan kohteliaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus.
Eli Jared Leto (pitkähiuksisena ja partaisena). Ei huono.
Vierailija kirjoitti:
Dallasin Lucy
Lucy oli kauneinta mitä teininä olinkaan nähnyt. Se tukka. Nytkin vielä käytössä "lucykiharat", kun tahdon pitkän tukan pomppivan kävellessä. Aika useinhan mä. Tämä oli ainoa syy, miksi olen kasvattanut pitkät hiukset. Lucy <3
N50
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh, todellisuudessa ootte kaikki mammat jotain Tyyne Lipastin look-a-likeja ettekö mitään Kim Basingereja. Herätys!
No huhhuh vaan itsellesi. Monikin näyttää joltain julkkikselta. Etenkin nuorempana.
George Clooney, ainakin omasta mielestäni
Eli olet söpis :D