Kuka on sinun julkkis lookalike?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh, todellisuudessa ootte kaikki mammat jotain Tyyne Lipastin look-a-likeja ettekö mitään Kim Basingereja. Herätys!
Eikös tämä ole ihan loogista, että ne hyvännäköiset pääsevät yleensä lisääntymään?
Oon naispuolinen Leonardo DiCaprio.
Vierailija kirjoitti:
Adolf Hitler
.
Aatu on myös Angela Merkelin lookalike.
Vierailija kirjoitti:
Lemppaatko toyboy mäkeen kun hän täyttää 25v?
Eräs tuttuni näyttää American Horror Storyn Jessica Lamgelta. Upeat piirteet! Ja Jessica Lange sattuu omaamaan suomalaiset sukujuuret
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh, todellisuudessa ootte kaikki mammat jotain Tyyne Lipastin look-a-likeja ettekö mitään Kim Basingereja. Herätys!
Eikös tämä ole ihan loogista, että ne hyvännäköiset pääsevät yleensä lisääntymään?
Korjaan; tyhmät pääsevät lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemppaatko toyboy mäkeen kun hän täyttää 25v?
En ole ihan niin rikas, että voisin noin tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus.
Eli Jared Leto (pitkähiuksisena ja partaisena). Ei huono.
Tai sitten...
https://en.wikipedia.org/wiki/Ecce_Homo_%28Mart%C3%ADnez_and_Gim%C3%A9n…
Voisin kuulemma olla Päivi Räsäsen tytär ulkonäön puolesta. Näin on moni sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi hyvä tosikko. Näissähän katotaan yksityiskohtia tai kokonaisuutta. Tuskin kukaan nyt Basingerista menis, vaikka olisi kuinka laitettu, mutta silti voi muistuttaa pitkältikin. Suomalaisilla on hyvät korkea päät, pystympi nenä yms. asioita kasvoissa, joita amerikassa arvostetaan aivan toisella tavalla kuin meillä, kun kaikillahan noita on.
Kyllä sustakin joku löytyy, kun oikein aletaan etsimään.
Tarja Smura silloin nuorempana. Ei minusta olisi missiksi ollut, mutta sen verran samaa näköä oli, että ulkopuolisetkin asiasta joskus huomauttivat.
Vierailija kirjoitti:
Dallasin Lucy
Nuori vai vanha?
https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/dallas-lucy-ewing-charlene-…
Vierailija kirjoitti:
Pate Mustajärvi (olen nainen)
No etpä tuolla kehuskelemaan pääsisi vaikka olisit mieskin.
Joku joskus sanoi Catherine Deneuven näköiseksi. Mutta on muitakin sanottu mm Uma Thurman, Meryl Streep ja Nicole Kidman. Vaalea olen.
Alkoholisoitunut lappilainen?