Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun kiinnostus loppuu heti kun naisen kiinnostus alkaa?

Vierailija
04.09.2022 |

Testailen viehätysvoimaani tuntemattomiin naisiin ja ghostaan heti kun nainen kiinnostuu. Miksi olen tällainen?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama. Jos joku kiinnostuu, lähden karkuun. Sellaisissa sitten roikun, jotka eivät osoita kiinnostustaan. Välttelevä kiintymystyyli tai huono itsetunto?

Mahdollista, mutta jos ei tietoisesti edes halua toisten ihastuvan itseensä. On jonkinlainen meemi johon ikäänkuin pitää ihastua.  Kuten komeat miehet, kauniit naiset.  Sitten ne jotka viettelevät muita, kuten ap.

Vierailija
42/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan onnistunut pääsemään parisuhteeseen tuollaisen välttelevästi kiintyneen kanssa? Itse olen, mutta mies oli kuin tuuliviiri. Hän oli mukava ja esitti haluavansa parisuhteeseen kanssani niin kauan, kunnes uskalsin luottaa. Sitten, kun suhde lopahti eikä minusta enää kuulunut, hän otti uudelleen yhteyttä ja sama peli rullasi taas... Nyt hän piirittää uutta naista, mutta yrittää silloin tällöin nähdä, jotta saisi seksiä aina silloin, kun heillä on ongelmia orastavassa parisuhteessaan. En ole antanut... 

Narsistit käyttäytyy myös näin.

Kyllä. Narsistiksi epäilin myös itse. Ainakin on voimakkaita narsistisia piirteitä ja välttelevä kiintymyssuhde. Nyt hän seurustelee psykologin kanssa :D Taitaa olla henkilökohtaisen terapeutin tarpeessakin. Saas nähdä, onnistuuko psykologi kesyttämään hänet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan onnistunut pääsemään parisuhteeseen tuollaisen välttelevästi kiintyneen kanssa? Itse olen, mutta mies oli kuin tuuliviiri. Hän oli mukava ja esitti haluavansa parisuhteeseen kanssani niin kauan, kunnes uskalsin luottaa. Sitten, kun suhde lopahti eikä minusta enää kuulunut, hän otti uudelleen yhteyttä ja sama peli rullasi taas... Nyt hän piirittää uutta naista, mutta yrittää silloin tällöin nähdä, jotta saisi seksiä aina silloin, kun heillä on ongelmia orastavassa parisuhteessaan. En ole antanut... 

Narsistit käyttäytyy myös näin.

Kyllä. Narsistiksi epäilin myös itse. Ainakin on voimakkaita narsistisia piirteitä ja välttelevä kiintymyssuhde. Nyt hän seurustelee psykologin kanssa :D Taitaa olla henkilökohtaisen terapeutin tarpeessakin. Saas nähdä, onnistuuko psykologi kesyttämään hänet. 

Ja tämä mies itse ihmettelee, miksei hänen suhteensa kestä... Tyttöystävät ovat häntä yrittäneet terapoida ja muuttaa, mutta hänellä ei omien sanojensa mukaan ole halua muuttua. 

Vierailija
44/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolikon kääntöpuoli. Ihmettelen miksi miesten mielenkiinto lakkaa aina, kun kiinnostun heistä. 

Vierailija
45/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huono itsetunto johon haet pönkitystä, etkö uskalla tällä hetkellä olla avoin ja tutustua toiseen syvällisemmin.

.plus lopeta deittailu. Kun tapaat jonkun joka kolahtaa nuo ongelmat häviää.

Vierailija
46/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te ao:n kaltaiset, että teitä oikeasti jäädään kaipaamaan? Mahdollinen kaipaus kohdistuu kuvitelmaan. Ja häviää sekin.

Vierailija
47/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto ja sitoutumiskammo. Miksi muuten pitää yrittää pönkittää egoaan metsästämällä vastakkaisen sukupuolen huomiota ja ghostata heti kun toinen on pääsemässä iholle? No jotta voi todistella itselleen että saa huomiota ja kokea arvokkuuden ja tärkeyden tunnetta, ja että voi pitää ne kulissinsa kasassa eikä päästää ketään lähelleen. Opettele arvostamaan ja rakastamaan ensin itseäsi, älä riko muita oman epäkypsän ja epävarmuutesi vuoksi. Oletko kokenut hylkäämistä tai torjutuksi tulemista itse lapsuudessa?

Sitoutumisvaikeudet kyllä tunnistan itsessäni, mutta en oikein tuota huonoa itsetuntoa. Oon ollut kova jättämään parisuhteen alussa, mutta on mulla ollut yksi yli 20 v suhde, jossa päästiin tuon mun häiriön yli ja muutama useamman vuoden suhde. Se ero pitkästä suhteesta ei myöskään syntynyt helpolla, sitä tehtiin useampi vuosi ennenkuin poistuin kuviosta. Olen käynyt useampaan otteeseen psykologisessioita, ja on myös tutkittu. Tutkimustulokset viittaa lähinnä ylivahvaan itsetuntoon, narsistitesteissä tulee silti matalat pisteet vaikka macchiavellisimissä tulee korkeat pisteet, mikä on kai omituinen yhdistelmä. Lapsuuden perhekuviot olivat kyllä hankalia, sisarukseni eivät oikein ole pärjänneet aikuisinakaan. Henkisesti on tullut turpiin aina, mutta se ei jotenkaan haittaa minua. Siinäkin psykologiset testit antaa ristiriitaisia tuloksia, kun en muutoin ole tunneköyhä, vaan jopa herkkä.

-eri, vähän puran nyt

Vierailija
48/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko te ao:n kaltaiset, että teitä oikeasti jäädään kaipaamaan? Mahdollinen kaipaus kohdistuu kuvitelmaan. Ja häviää sekin.

Noinhan se on. Kyllä tiedetään, sitä kuvaahan me luodaan - sen kuvan pitää kumminkin olla uskottava, mikä tekeekin tästä vielä enemmän moraalisesti huonoa ja voi tulla huono omatunto, onneksi viina on keksitty.

-eri

Vierailija
49/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla korkeakoulutus? Oletko insinööri? 

Vierailija
50/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajajia täytyykin ghostata.

Vierailija
51/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. itsellä ADHD ainakin vaikuttaa joskus noin. Tosin joskus hyperfiksoidun ihmisiin ja sekin on hirveetä, koska ei se ole rakkautta ajatella ihmistä pakkomielteisesti 24/7. Mutta kyllästyn yleensä yhtä nopeasti ku kiinnostun.

Vierailija
52/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajajia täytyykin ghostata.

Ja pienitissisiä

Vierailija
53/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on huono itsetunto johon haet pönkitystä, etkö uskalla tällä hetkellä olla avoin ja tutustua toiseen syvällisemmin.

.plus lopeta deittailu. Kun tapaat jonkun joka kolahtaa nuo ongelmat häviää.

Mulla tuo ongelma on pahempi. Olen hyvinkin avoin ja teen työtä tutustuakseni paremmin. Sitten tulee se pakonomainen jättäminen, mikä ei kumminkaan ole helppoa vaan on ihan ahdistuksen sanelemaa. Nuorempana pidettiin pelimiehenä, en kumminkaan ollut ensisijaisesti seksiä jahtaamassa, vaan ihan henkistä yhteyttä. Tuli ihan molempia, ja en ole ollenkaan tyytyväinen itseeni noiden vuosien puuhailusta. Ihan rehellisesti sanottuna hävettää. Nyt sentään tiedostan tekemisiäni paremmin, mutta jotenkin on semmoinen automaattikoukutusmoodi päällä aina, ja sitä yritänkin välttää, ei meinaa onnistua.

-eri

Vierailija
54/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista miehistä taitaa olla välttelevästi kiintyneitä sukupolvien ylisten sotatraumojen vuoksi. Tinder vielä sekoittaa pakkaa, joten nykyään on ihan mahdotonta päästä parisuhteeseen miehen kanssa.

Jep. Naurettavaa tämä on senkin takia, että keskiverto suomalaismies on suominaista paljon rumempi. Suomalaisilla miehillä on hyvin naiselliset piirteet kasvoissa sekä kehossa. Pieni ja pyöreä nenä, pyöreät kasvot, mongolisilmät ja leveä lantio sekä usein isot miestissit.

Vierailija
55/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä niitä miestissejä... 😲

Vierailija
56/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä

Vierailija
57/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista miehistä taitaa olla välttelevästi kiintyneitä sukupolvien ylisten sotatraumojen vuoksi. Tinder vielä sekoittaa pakkaa, joten nykyään on ihan mahdotonta päästä parisuhteeseen miehen kanssa.

Jep. Naurettavaa tämä on senkin takia, että keskiverto suomalaismies on suominaista paljon rumempi. Suomalaisilla miehillä on hyvin naiselliset piirteet kasvoissa sekä kehossa. Pieni ja pyöreä nenä, pyöreät kasvot, mongolisilmät ja leveä lantio sekä usein isot miestissit.

Onkohan jollakin nyt itsetuntemus ihan kokonaan kateissa? Kyllä keskiverrot suominaiset ja suomimiehet on perimältään ihan tasan toisiaan vastaavat. Ylipainoa on melko samaan malliin kuin yleensä vastikään vaurastuneissa länsimaissa.