Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minun kiinnostus loppuu heti kun naisen kiinnostus alkaa?

Vierailija
04.09.2022 |

Testailen viehätysvoimaani tuntemattomiin naisiin ja ghostaan heti kun nainen kiinnostuu. Miksi olen tällainen?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus. Kiintymyssuhdeongelma.

Vierailija
22/57 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidät itseäsi kelvottomana etkä usko ansaitsevasi rakkautta. Pelkäät todellista nähdyksi tulemista ja häpeän tunteesi herää, kun toinen ihminen uhkaa tulla liian lähelle sinua ja suhde on vaarassa muuttua aidosti intiimiksi.

Osui pahasti ja upposi.

t. ei-AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet mielestäsi kuin kerho, johon itsekään et haluaisi kuulua?

Vierailija
24/57 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuota ongelmaa, ja tunnistan itsessäni välttelevän kiintymyssuhdetyylin oireita. Viimein tuli vastaan mies, joka oli niin itsepintainen, että en saanut hommaa sabotoitua pakoilullani. Ja nyt läheisyys ei enää aiheuta ahdistusta :) Hylkäämistä pelkään kyllä edelleen.

Mutta noi hommat voi parantua ainakin osittain, kun tiedostaa itse taipumuksensa.

Vierailija
25/57 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuutta, kypsymättömyyttähän tuo on, kun muiden huomio noin koukuttaa. Ja lisäksi paremman ja hyödyllisemmän tekemisen puute. 

Ainakaan itse en ole tavannut tuohon tapaan käyttäytyviä, joiden elämä olisi ulkoisilta puitteiltaan kunnossa. Epävarmuus ja kypsymättömyys näkyy muutenkin elämässä kuin vain rakkauselämässä. Sitten jos itsensä kanssa pääsee eteenpäin, elämään tulee jatkuvuutta, pitkäjänteisyyttä ja vakautta.

Vaikeammat psykologiset ongelmat sitten jatkuvat läpi elämän ja näkyvät elämänkulussa, ellei hakeudu hoitoon. Monin tavoin voi tietysti elää ja tehdä tuollaisestakin elämäntavasta merkityksellisen itselleen. Eihän kaikkien tarvitse elää vakaasti, en siis halua tuomita.

Vierailija
26/57 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni hakee innokkaasti kumppania, mutta kun oikeasti on pääsemässä treffeille, niin sitten pitääkin pelata aikaa, jotta ehtii sulattaa kessin VHH:lla ennen treffejä.

Vierailija
27/57 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua oikeasti pistää itseäsi likoon etkä päästää toista lähelle. Kun hylkäät toisen, vältyt hylätyksi tulemisen, mikä on se perimmäinen pelkosi. Pysyt myös kontrolloivassa asemassa näin.

Vierailija
28/57 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni sama juttu, paitsi että olen nainen. Heti kun mies antaa vastakaikua niin kiinnostukseni lopahtaa. En osaa sanoa mistä johtuu.

Sama! Ja kaikista oudointa on, että sen lisäksi että kiinnostus lopahtaa niin se mies muuttuu vastenmieliseksi ja jopa ällöttäväksi..

Vierailija
29/57 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varhaisessa kiintymyssuhteissa ollut häikkää, jonka vuoksi olet tänäkin päivänä turvattomasti ja etäisesti kiintynyt. Sen vuoksi et uskalla päästää ketään oikeasti lähellesi. Terapia auttaa.

Vierailija
30/57 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se jahtaamisen viehätys, itse kärsin samasta ongelmasta.

Käytän viikkoja työtä siihen että nainen ihastuu minuun, ja sen jälkeen lähes poikkeuksetta oma kiinnostus lopahtaa ja ghostaan.

Päästät itsesi kyllä todella helpolla jos tyydyt tuohon selvitykseen. Jahtaamisen viehätys my ass. Kauhuissasi sä olet.

Mulla ois toinen teoria: Itsekäs, muita oman adrenaliinifixinsä saamiseksi hyväksi käyttävä edesvastuuton kuspiä. Olkaa hyvä. :D

Vierailija
31/57 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahtaamisen viehätys ei ole mikään selitys. Pitää kysyä itseltään, miksi jahtaaminen viehättää. Sillä tavalla voi päästä jäljille. Todennäköisesti kyseessä on huono itsetunto, tarve saada hyväksyntää ja pohjimmainen usko omasta kelpaamattomuudesta.

Vierailija
32/57 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä perseitä tilee aina uusia

AP

Vierailija
33/57 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ikuinen metsästäjä. Kun panokset ammut kohteeseen, loppuu into. 

Vierailija
34/57 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tommonen pari vois päätyä vaikka yhteen asumaan? Molempien on esitettävä viimeiseen asti vaikeasti saatavaa....ettei metsästyksen viehätys sammu...

Vierailija
35/57 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä egobuustausta. Se toimii kuin huume ja koukuttaa.

Vierailija
36/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan onnistunut pääsemään parisuhteeseen tuollaisen välttelevästi kiintyneen kanssa? Itse olen, mutta mies oli kuin tuuliviiri. Hän oli mukava ja esitti haluavansa parisuhteeseen kanssani niin kauan, kunnes uskalsin luottaa. Sitten, kun suhde lopahti eikä minusta enää kuulunut, hän otti uudelleen yhteyttä ja sama peli rullasi taas... Nyt hän piirittää uutta naista, mutta yrittää silloin tällöin nähdä, jotta saisi seksiä aina silloin, kun heillä on ongelmia orastavassa parisuhteessaan. En ole antanut... 

Vierailija
37/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista miehistä taitaa olla välttelevästi kiintyneitä sukupolvien ylisten sotatraumojen vuoksi. Tinder vielä sekoittaa pakkaa, joten nykyään on ihan mahdotonta päästä parisuhteeseen miehen kanssa.

Vierailija
38/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on jäänyt hyväksymisen tarve. Kun saat hyväksyntää, etsit uuden kohteen.

Narsistit tekee myös näin.

Vierailija
39/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet pelkuri.

Vierailija
40/57 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan onnistunut pääsemään parisuhteeseen tuollaisen välttelevästi kiintyneen kanssa? Itse olen, mutta mies oli kuin tuuliviiri. Hän oli mukava ja esitti haluavansa parisuhteeseen kanssani niin kauan, kunnes uskalsin luottaa. Sitten, kun suhde lopahti eikä minusta enää kuulunut, hän otti uudelleen yhteyttä ja sama peli rullasi taas... Nyt hän piirittää uutta naista, mutta yrittää silloin tällöin nähdä, jotta saisi seksiä aina silloin, kun heillä on ongelmia orastavassa parisuhteessaan. En ole antanut... 

Narsistit käyttäytyy myös näin.