Miksi minun kiinnostus loppuu heti kun naisen kiinnostus alkaa?
Testailen viehätysvoimaani tuntemattomiin naisiin ja ghostaan heti kun nainen kiinnostuu. Miksi olen tällainen?
Kommentit (57)
Muutamia vaihtoehtoja tulee mieleen. Olet mahdollisesti todella epävarma ja siksi yrität koko ajan todistaa itsellesi että olet ihan hyvä tyyppi. Toisaalta saatat myös alitajuisesti ajatella että kukaan ei voi oikeasti sinusta kiinnostua jos oppii yhtään tuntemaan. Tai ehkä olet persoonallisuushäiriöinen.
Itselläni sama juttu, paitsi että olen nainen. Heti kun mies antaa vastakaikua niin kiinnostukseni lopahtaa. En osaa sanoa mistä johtuu.
Koska chase is better than the catch
Itsehän vastasit jo aloitusviestin ensimmäisessä lauseessa kysymykseen.
Mulla vähän sama. Jos joku kiinnostuu, lähden karkuun. Sellaisissa sitten roikun, jotka eivät osoita kiinnostustaan. Välttelevä kiintymystyyli tai huono itsetunto?
Eikö sillä laulaja Robbie Williamsilla ollut aikoinaan sama probleema. Pelkäsi, että nainen kyllästyy tai että ei ole tarpeeksi kelvollinen.
Se ei sitten ole se oikea, jos et oikein kiinnostu. Väärä paikka kenties. Etsit ehkä tietyllä mielikuvalla ihmistä. Entä olisiko jotain yhteisiä kiinnostuksia, yhteistä rajapintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän sama. Jos joku kiinnostuu, lähden karkuun. Sellaisissa sitten roikun, jotka eivät osoita kiinnostustaan. Välttelevä kiintymystyyli tai huono itsetunto?
Paha sitoutumiskammo voi olla taustalla.
Se on se jahtaamisen viehätys, itse kärsin samasta ongelmasta.
Käytän viikkoja työtä siihen että nainen ihastuu minuun, ja sen jälkeen lähes poikkeuksetta oma kiinnostus lopahtaa ja ghostaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska chase is better than the catch
Niinhän tuollainen itselleen uskottelee.
Vierailija kirjoitti:
Käytän viikkoja työtä siihen että nainen ihastuu minuun, ja sen jälkeen lähes poikkeuksetta oma kiinnostus lopahtaa ja ghostaan.
Päästät itsesi kyllä todella helpolla jos tyydyt tuohon selvitykseen. Jahtaamisen viehätys my ass. Kauhuissasi sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tuo on selitys, mitä selittelet itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, no sitten se varmaan on just niin. Jos kerran anonyymi vauvalainen niin sanoo.
Pakoreaktio? Ei halua edetä nopeasti ja haluaa säilyttää oman elämänkin, itsemääräämisoikeuden? Toinen ei pomota.
Huono itsetunto ja sitoutumiskammo. Miksi muuten pitää yrittää pönkittää egoaan metsästämällä vastakkaisen sukupuolen huomiota ja ghostata heti kun toinen on pääsemässä iholle? No jotta voi todistella itselleen että saa huomiota ja kokea arvokkuuden ja tärkeyden tunnetta, ja että voi pitää ne kulissinsa kasassa eikä päästää ketään lähelleen. Opettele arvostamaan ja rakastamaan ensin itseäsi, älä riko muita oman epäkypsän ja epävarmuutesi vuoksi. Oletko kokenut hylkäämistä tai torjutuksi tulemista itse lapsuudessa?
Pidät itseäsi kelvottomana etkä usko ansaitsevasi rakkautta. Pelkäät todellista nähdyksi tulemista ja häpeän tunteesi herää, kun toinen ihminen uhkaa tulla liian lähelle sinua ja suhde on vaarassa muuttua aidosti intiimiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, no sitten se varmaan on just niin. Jos kerran anonyymi vauvalainen niin sanoo.
No se on vaan psykologiaa ja yksi tyypillinen käytösmalli, ei mikään minun mielipide.
Sinulle on jäänyt hyväksymisen tarve. Kun saat hyväksyntää, etsit uuden kohteen.