Onko kukaan nainen lähestynyt mistä baarissa ja tarjonnut tälle juoman? Tai onko kellekään miehelle nainen tarjonnut? Tai onko kukaan edes kuullut näin tapahtuneen?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Miehet olisivat tarjonneet, mutta en ota juomatarjouksia vastaan tuntemattomilta enkä puolitutuiltakaan.
Mä ilahdun jos mulle halutaan tarjota. Otan vastaan, jos silloin tekee mieli juoda juoma.
En tiedä miksi mulle tarjotaan aina. Ehkä oon niin kuivettuneen näköinen muuten.
Kun olin vielä nuori ja komea kundi niin eräs vanhempi rouvashenkilö tarjosi mulle oluen. Suuttui kuitenkin lopulta kun en suostunut lähtemään jatkoille hänen luokseen. Muuten olisin ehkä lähtenyt mutta olin varattu silloin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet olisivat tarjonneet, mutta en ota juomatarjouksia vastaan tuntemattomilta enkä puolitutuiltakaan.
Miettii loppuelämänsä kuka se oli.
Mulle kerran nainen tarjosi oluen ja vielä Turussa!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu tarjoaminen. Ei miehetkään tarjoa toisilleen. Jos mies tarjoaa naiselle Suomessa,niin se odottaa, että saa tuheroo.
Jaa, en ole itse huomannut tällaista suomalaista piirrettä.
No tämä ei ollut baarissa, mutta ehdotin eräälle miehelle, jota en koskaan ollut tavannut, yhteistä yötä. Kysyin mitä voisin tuoda, ja mies vastasi että olutta.
No, sitä olin varautunutkin viemään, joten ostin laatikollisen ja pari pakastepizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin vielä nuori ja komea kundi niin eräs vanhempi rouvashenkilö tarjosi mulle oluen. Suuttui kuitenkin lopulta kun en suostunut lähtemään jatkoille hänen luokseen. Muuten olisin ehkä lähtenyt mutta olin varattu silloin.
Ai niin tämäkin sattui Turussa isorintainen puuma tarjos pari olutta. Yöllä kuuntelin toki hänen voihkettaan.
Minulle tarjosi eräs nainen baarissa kerran.
M33
Joo, minä tarjoan,mutta edellytän, että mies antaa m u n a a . Miehet on nuoria, ja minä olen vanha, ruma ja läski ä mm ä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tarjosi eräs nainen baarissa kerran.
M33
Niin joo ja exäni toi minulle ensimmäisillä treffeillä olutta, kun pyysin sitä puolipiloillani.
M33
Mull on Jumalat jalassa ja housut mielessä...
Ihme kitupiikkejä täällä taas.
Kyllä minä ihan mielelläni tarjoan kaverille. Miksi en tarjoaisi, jos ollaan yhdessä baarissa? Erityisesti silloin, jos olen itse pyytänyt kaverin seurakseni.
Enhän odota kaverin tuovan omia eväitä mukanaan silloinkaan, kun se tulee kylään, vaan tarjoan (ruokaa, kahvia ja pullaa, drinkin tai oluen tms. tilanteesta riippuen).