Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan nainen lähestynyt mistä baarissa ja tarjonnut tälle juoman? Tai onko kellekään miehelle nainen tarjonnut? Tai onko kukaan edes kuullut näin tapahtuneen?

Vierailija
04.09.2022 |

Kyselyyn asiasta voi vastata tässä.

Onko kukaan nainen lähestynyt mistä baarissa ja tarjonnut tälle juoman? Tai onko kellekään miehelle nainen tarjonnut? Tai onko kukaan edes kuullut näin tapahtuneen?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi kenellekään tuntemattomalle pitäisi tarjota juomaa. En halua, että minulle tarjotaan (koska osa olettaa sillä ostavansa minut illaksi yms.) enkä ole ostamassa kenellekään juomaa tämän johdosta. 

Mä en ole ymmärtänyt että miksi tutuillekaan pitää tarjota. Miksei jokainen vaan voi maksaa omiaan?

Ihme kitupiikkejä täällä taas.

Kyllä minä ihan mielelläni tarjoan kaverille. Miksi en tarjoaisi, jos ollaan yhdessä baarissa? Erityisesti silloin, jos olen itse pyytänyt kaverin seurakseni.

Enhän odota kaverin tuovan omia eväitä mukanaan silloinkaan, kun se tulee kylään, vaan tarjoan (ruokaa, kahvia ja pullaa, drinkin tai oluen tms. tilanteesta riippuen).

Vierailija
22/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet olisivat tarjonneet, mutta en ota juomatarjouksia vastaan tuntemattomilta enkä puolitutuiltakaan.

Mä ilahdun jos mulle halutaan tarjota. Otan vastaan, jos silloin tekee mieli juoda juoma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mulle tarjotaan aina. Ehkä oon niin kuivettuneen näköinen muuten.

Vierailija
24/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin vielä nuori ja komea kundi niin eräs vanhempi rouvashenkilö tarjosi mulle oluen. Suuttui kuitenkin lopulta kun en suostunut lähtemään jatkoille hänen luokseen. Muuten olisin ehkä lähtenyt mutta olin varattu silloin.

Vierailija
25/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet olisivat tarjonneet, mutta en ota juomatarjouksia vastaan tuntemattomilta enkä puolitutuiltakaan.

Miettii loppuelämänsä kuka se oli.

Mulle kerran nainen tarjosi oluen ja vielä Turussa!

Vierailija
26/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu tarjoaminen. Ei miehetkään tarjoa toisilleen. Jos mies tarjoaa naiselle Suomessa,niin se odottaa, että saa tuheroo.

Jaa, en ole itse huomannut tällaista suomalaista piirrettä.

Vierailija
27/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei ollut baarissa, mutta ehdotin eräälle miehelle, jota en koskaan ollut tavannut, yhteistä yötä. Kysyin mitä voisin tuoda, ja mies vastasi että olutta.

No, sitä olin varautunutkin viemään, joten ostin laatikollisen ja pari pakastepizzaa.

Vierailija
28/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin vielä nuori ja komea kundi niin eräs vanhempi rouvashenkilö tarjosi mulle oluen. Suuttui kuitenkin lopulta kun en suostunut lähtemään jatkoille hänen luokseen. Muuten olisin ehkä lähtenyt mutta olin varattu silloin.

Ai niin tämäkin sattui Turussa isorintainen puuma tarjos pari olutta. Yöllä kuuntelin toki hänen voihkettaan.

Vierailija
29/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tarjosi eräs nainen baarissa kerran.

M33

Vierailija
30/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä tarjoan,mutta edellytän, että mies antaa m u n a a . Miehet on nuoria, ja minä olen vanha, ruma ja läski ä mm ä.

Vierailija
31/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tarjosi eräs nainen baarissa kerran.

M33

Niin joo ja exäni toi minulle ensimmäisillä treffeillä olutta, kun pyysin sitä puolipiloillani.

M33

Vierailija
32/32 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull on Jumalat jalassa ja housut mielessä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme