Saxenda
Hei mulla olis saxenda pakkaus myytävänä, käytetty vain neljä kertaa 0.6 annosta.
Ovh.182 euroo, myynti hintaan 100 euroo, sata neulaa saat myös kaupanpäälle.
Kommentit (14)
Hei onko saxenda vielä myynnissä Haluan ostaa jos on vielä
Mulla myös 4 jääkaapissa säilytettyä kynää, ja neuloja. Myyn, koska en tule niitä itse käyttämään. Hki
Hei laita mulle viesti WhatsAppiss niin sovitaan hinta 0413655352
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös 4 jääkaapissa säilytettyä kynää, ja neuloja. Myyn, koska en tule niitä itse käyttämään. Hki
Käyttäjä43775 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hei laita viestiä ihan tuntemattomaan numeroon, mutta jos sulla on @osoite, jonka voit laittaa tähän, niin jatketaan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä43775 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hei laita viestiä ihan tuntemattomaan numeroon, mutta jos sulla on @osoite, jonka voit laittaa tähän, niin jatketaan siellä.
Sopii Tässä
Käyttäjä43775 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä43775 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii Tässä
Laitoin viestin
Nyt sitten kaikki spammia menemään. Meiliin ja luuriin.
Olisin minäkin ostanut jos on vielä tarjolla?
Minä ostaisin saxendaa jos jollain on uudenmaan lähettyvillä?
Tarvisko joku Varsinais-Suomesta? Olis 8 kynää ja iso laatikko neuloja. Myyn hintaan 240e. Itsellä tulee niin paljon sivuoireita että haluaisin siirtyä ozeen. Jos on tarvetta, laita tähän keskusteluun vaikka s postiosoite tms. Kaupat ainoastaan kasvotusten, kun nää tarvis olla kylmässä...
No miksi myyt