Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä palstaa lukiessa voisi luulla, että olen jokaisen miehen unelma

Vierailija
04.09.2022 |

Olen hoikka, pitkähiuksinen, noin 160-senttinen, liikunnallinen nainen. Tätä palstaa kun lukee, niin ulkonäöllisesti kaltaisteni naisten pitäisi olla miesten taukoamattoman huomion kohteena. Kasvoistani olen ihan tavallisen näköinen, ehkä suunnilleen melkein nätti, harmaansinisiä silmiäni on jopa kehuttu kauniiksi. Kasvojen kauneus ei kuitenkaan tämän palstan juttujen perusteella ole ollenkaan tärkeää verrattuna vähäiseen pituuteen ja erityisesti hoikkaan vartaloon.

Kun luen täältä juttuja, luulisi, että miehet parveilevat ympärilläni häiriöksi asti. No, eivät parveile. (Onneksi.) Olen kylläkin varmaankin noin viisissäkymmenissä olevana liian vanhakin.

En ymmärrä miehiä oikeastaan ollenkaan. En ole koskaan oppinut ymmärtämään. En yhtään osaa lukea miestä, hänen eleitään, ilmeitään, katseitaan, puheensa rivienvälejä.

Mies on outo.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt. Pitää olla 165-170.

Vierailija
2/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma ja suhde ovat kaksi eri asiaa: suhteessa on kyse kahden ihmisen yhdistelmästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tällä purkauksella jokin tarkoitus?

M55

Vierailija
4/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on nätti naama ja miehet ollu riesaksi asti kimpussa vaikka paino on vaihdellu. Ei ne oikeasti edes tiedä mistä puhuu.

Vierailija
5/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tällä purkauksella jokin tarkoitus?

M55

Ei. Ei ollut. Oikeasti tällä ei ollut mitään tarkoitusta. Juttu oli pelkkää ns. ääneen ajattelua.

– Ap.

Vierailija
6/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole palstamiesten unelma, sillä olen normaalipainoinen ja -kroppainen (en supertimmi), 170cm (liian pitkä), en elä palvellakseni miestä, hiukset on keskipitkät, en meikkaa, en kikattele kuin koulutyttö ja kaiken lisäksi poltan tupakkaa. Silti minun ympärilläni pyörii miehiä aika paljonkin :)

Vierailija
7/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan tavoitellut ikäisiä miehiäsi. Sinun kuunnitettävä huomiosi selvästi nuorempiin. He löytävät sinusta elämänsä naisen. Arvostavat sinua. Niin, ovat lisäksi paljon jaksavampia.

Vierailija
8/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on nyt taas tuota ikuisia uskomuksia. Itse voin sanoa tällaisena 50 vuotiaana miehenä että itseäni kiinnostaa eniten lähemmäksi itseni ikäiset naiset. Ja uskallan väittää että suurin osa itseni ikäisistä miehistä ajattelee samoin. Ja edelleen, se luonne ja positiivinen elämänasenne merkitsee kaikista eniten.

Vierailija
9/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen, 162/50, pitkät tummat hiukset, siniset silmät. Usein kauniiksi kehuttu. Ei tatuointeja/lävistyksiä, klassinen tyyli. Tämän palstan ja muiden keskustelupalstojen mukaan mun pitäisi olla myöskin kaikkien unelmanainen 😂

Ei, vaan ihan rauhassa saan tallustaa joka paikassa. Tuskin edes katsotaan päin. Näkymätön vastakkaiselle sukupuolelle, ainakin täällä Suomessa.

Vierailija
10/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosi pitää olla alle 55

Vierailija
11/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen, 162/50, pitkät tummat hiukset, siniset silmät. Usein kauniiksi kehuttu. Ei tatuointeja/lävistyksiä, klassinen tyyli. Tämän palstan ja muiden keskustelupalstojen mukaan mun pitäisi olla myöskin kaikkien unelmanainen 😂

Ei, vaan ihan rauhassa saan tallustaa joka paikassa. Tuskin edes katsotaan päin. Näkymätön vastakkaiselle sukupuolelle, ainakin täällä Suomessa.

Sama kokemus. 😁 Ja ihan hyvä niin, toisaalta. Tosin tämä

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan tavoitellut ikäisiä miehiäsi. Sinun kuunnitettävä huomiosi selvästi nuorempiin. He löytävät sinusta elämänsä naisen. Arvostavat sinua. Niin, ovat lisäksi paljon jaksavampia.

kyllä herätti kutkuttavan mielenkiinnon. 😂

Mutta joo, uskon, että tämä palsta ei ole yhtä kuin tosielämä, todellakaan. Täällä voi helposti ajautua ihan hämmennyksiin. Ei kannata uskoa siihen, että tämän palstan kirjoittelu kuvastaa oikeaa elämää.

Vierailija
12/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Tuo siis Ap.

Vierailija
13/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painosi pitää olla alle 55

Se vaihtelee jossain 49 ja 52 välissä, mutta en usko, että tuollakaan on mitään merkitystä. – Ap

Vierailija
14/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on molemminpuolinen en minäkään ymmärrä naisia.

M.51

Vierailija
15/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet iästä pois niin sitten. Tosin bradpitteille et kelpaa sittenkään.

Vierailija
16/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap painat ja oletko oikeasti tavis vai oletko sittenkin ruma? Kuva sinusta pitäisi nähdä niin sitten osaisin sanoa että oletko parisuhdematskua.

M28

Vierailija
17/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiä kehutaan silloin, kun naamaa ei voi kehua.

Vierailija
18/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kaiken luetun perusteella minunkaan ei pitäisi olla sinkkuna.

Olen 33 v, 50 kiloinen, 155, sievä naamaltani, omaan hyvät käytöstavat.. olen sosiaallinen, pukeudun siististi ja klassisesti, en omaa tatuiointeja tai polta. Koulutustakin on takana ja työpaikka. Olen klassinen naapurintyttö.

Näkymätön olen aina ollut ja omasta yrityksestä huolimatta en löydä kumppania.

Liimatukat kyllä kadulla lähestyy, lähettää lentosuukkja ja mussuttaa suullaan!!

Ne kierrän kaukaa! Yrjöttäviä!

Vierailija
19/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa ikäluokkaa. Olen huomannut, että minusta viehättyy nuoremmat miehet.(30-40v) ja 60-70v. Omanikäisille olen usein huomaamaton. En ole etsimässä edes suhdetta.

Olen sinua reilu 10cm pidempi.

Vierailija
20/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten on ongelma kun saa olla lähentelyiltä rauhassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän