Tätä palstaa lukiessa voisi luulla, että olen jokaisen miehen unelma
Olen hoikka, pitkähiuksinen, noin 160-senttinen, liikunnallinen nainen. Tätä palstaa kun lukee, niin ulkonäöllisesti kaltaisteni naisten pitäisi olla miesten taukoamattoman huomion kohteena. Kasvoistani olen ihan tavallisen näköinen, ehkä suunnilleen melkein nätti, harmaansinisiä silmiäni on jopa kehuttu kauniiksi. Kasvojen kauneus ei kuitenkaan tämän palstan juttujen perusteella ole ollenkaan tärkeää verrattuna vähäiseen pituuteen ja erityisesti hoikkaan vartaloon.
Kun luen täältä juttuja, luulisi, että miehet parveilevat ympärilläni häiriöksi asti. No, eivät parveile. (Onneksi.) Olen kylläkin varmaankin noin viisissäkymmenissä olevana liian vanhakin.
En ymmärrä miehiä oikeastaan ollenkaan. En ole koskaan oppinut ymmärtämään. En yhtään osaa lukea miestä, hänen eleitään, ilmeitään, katseitaan, puheensa rivienvälejä.
Mies on outo.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on molemminpuolinen en minäkään ymmärrä naisia.
M.51
Minulle riittää, että ymmärrän yhtä naista.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ap painat ja oletko oikeasti tavis vai oletko sittenkin ruma? Kuva sinusta pitäisi nähdä niin sitten osaisin sanoa että oletko parisuhdematskua.
M28
Kuvastahan se selviää onko nainen parisuhdematskua.
Eli olet noin 50 vuotias ja ajattelet kuin 16 vuotias? Ja olet 16 vuotiaan kokoinenkin. No eipä hirveästi herätä mielenkiintoa. Varmaan pukeudutkin nuorisovaatteisiin, jos kerran olet niin pikkuinen, joten se, että oletkin keski-ikäinen, on järkytys, kun naaman näkee.
Se pukeutuminen on todella näkyvä asia ihmisessä. Ei siinä kukaan silmiä tule kehumaan, jos päälläsi on rumat vaatteet. Sitten kun olet avannut suusi, paljastuu luonteesi ja jotenkin epäilen, että teinimäisesti ajatteleva ja lörplttelevä viisikymppinen nainen ei ole kovin monen saman ikäisen miehen mielestä kiva asia. En ymmärrä edes miksi haluaisit miesten parveilevan lähelläsi, eikö yksi mies luulisi riittävän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ap painat ja oletko oikeasti tavis vai oletko sittenkin ruma? Kuva sinusta pitäisi nähdä niin sitten osaisin sanoa että oletko parisuhdematskua.
M28
Kuvastahan se selviää onko nainen parisuhdematskua.
Jep, niin ajattelevat eivät ole itse olleet parisuhteessa. Hiusten pituus, paino ja nätit silmät eivät riitä ainakaan fiksulle miehelle parisuhteen perustaksi, vaan naisessa pitää olla aika paljon enemmän. Ei kukaan jaksa katsoa ja kuunnella viikkoa kauempaa jotain typerää kälättäjää tai muuten ikävää tyyppiä.
Ap, mites oli nuorempana ja oletko ikisinkku, seurustellut, mutta nyt sinkku vai ihan parisuhteessa?
Olen palstamiesten vihaama isorintainen blondi. Oikeassa elämässä miehet ovat kimpussa kuitenkin (asia josta en asekuaalina itse pidä).
Öööh, en ole kälättäjä enkä mieleltäni tai vaatetukseltani teini. Olen pitkässä psrisuhteessa enkä erityisesti kaipaa huomiota. Olen ihan tyytyväinen nykytilanteeseen.
Pohdin vain tämän palstan ja tosielämän ristiriitaa, jonka huomaan.
Ap
Muistaakseen Miss Suomikin oli tällä palstalla vaan sellainen "6- ulkonäöltään, plussaa vaan hoikkuudesta."
Joten jos et ole alle 20v (ja pysy sellaisena lopunikääsi) ja vähintään Miss universum tasoinen ulkonäöltäsi, niin turha edes unelmoida olevasi parempi kuin 5/10 tasoinen.
Tai ainakin näin täällä palstalla kerrotaan, kun kriteereitä naiselle osoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet noin 50 vuotias ja ajattelet kuin 16 vuotias? Ja olet 16 vuotiaan kokoinenkin. No eipä hirveästi herätä mielenkiintoa. Varmaan pukeudutkin nuorisovaatteisiin, jos kerran olet niin pikkuinen, joten se, että oletkin keski-ikäinen, on järkytys, kun naaman näkee.
Se pukeutuminen on todella näkyvä asia ihmisessä. Ei siinä kukaan silmiä tule kehumaan, jos päälläsi on rumat vaatteet. Sitten kun olet avannut suusi, paljastuu luonteesi ja jotenkin epäilen, että teinimäisesti ajatteleva ja lörplttelevä viisikymppinen nainen ei ole kovin monen saman ikäisen miehen mielestä kiva asia. En ymmärrä edes miksi haluaisit miesten parveilevan lähelläsi, eikö yksi mies luulisi riittävän?
Tää on kyllä erittäin huvittavaa päättelyä. Mistä kommentistani voi lukea, että ajattelen kuin 16-vuotias tai että pukeudun nuorisovaatteisiin?
Luonteeltani olen suurpiirteinen ja sopuisa, jossain määrin ujo, osaan käyttäytyä, en tiuski ja kohtelen kanssaihmisiä arvostavasti, tervehdin vastaantulijaa ja hymyilen, olen ennemmin hiljainen kuin puhelias. Äärimmäisen eläinrakas olen myös ja luontoihminen. Arvostan kaikkea elollista, kyistä hyönteisiin ja rusakoista variksiin. Jokaisella on arvonsa ja paikkansa. Huumorintajussani on mustan sävyä.
Ihan turhahan tämä koko keskustelu on kyllä.
Ap
Oletko varma, että haluat huomiota palstan kilttis-inceleiltä? Me muut miehet emme huutele naismaustamme täällä.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseen Miss Suomikin oli tällä palstalla vaan sellainen "6- ulkonäöltään, plussaa vaan hoikkuudesta."
Joten jos et ole alle 20v (ja pysy sellaisena lopunikääsi) ja vähintään Miss universum tasoinen ulkonäöltäsi, niin turha edes unelmoida olevasi parempi kuin 5/10 tasoinen.
Tai ainakin näin täällä palstalla kerrotaan, kun kriteereitä naiselle osoitellaan.
Eivät missit ole kenenkään miehen mielestä kauniita. Eivät ole koskaan olleet. Homot ja naisethan missikisoista ovat kiinnostuneita, eivät heteromiehet.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että haluat huomiota palstan kilttis-inceleiltä? Me muut miehet emme huutele naismaustamme täällä.
Olen varma, että en halua huomiota palstan kilttis-inceleiltä tai oikeastaan keneltäkään muultakaan. Pilke silmäkulmassa voisin sanoa, että toki huomio joltain kivalta nuorelta mieheltä tosielämässä tuntuisi ihan hyvältä, mutta ilmankin voin elää. (No joo, aivan vähän huomiota olen tuollaiselta saanutkin, vaivoin maininnan arvoisesti.)
Olis ehkä kannattanut nuorempana jakaa sitä persettä eikä sitten viidenkympi ja kuoleman välissä vinkua
Vierailija kirjoitti:
Olis ehkä kannattanut nuorempana jakaa sitä persettä eikä sitten viidenkympi ja kuoleman välissä vinkua
Aivan virtuoosimaista luetun ymmärtämistä tässä. - Ap
Arvostavat sinua harjoittelupanona plus ilmaiset mätöt.