Muita, jotka käy suihkussa kerran viikossa?
Strategiset paikat toki pesen muulla tavalla eli en haise. Hiuksissa käytän laadukasta kuivashampoota. Miksi kävisin useammin kokosuihkussa...
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kävin viimeksi suihkussa 2,5 viikkoa sitten ja olen koko aamun harkinnut suihkuun menemistä. On vain paljon helpompaa olla menemättä, monestakin syystä.
Tapaan ihmisiä hyvin harvoin ja vietän viikkokausia aivan yksin, joten siinä mielessä ei ole ongelmaa. Ennen rakastin saunomista ja kävin suihkussa vähintään kerran päivässä, mutta se maailma on mennyttä.
Kävinpä juuri suihkussa. Tällä kertaa osasin lähteä pois ajoissa ennen kuin puutteellinen tai peräti puuttuva ilmanvaihto alkoi pyörryttää. Selkävamma ei salli kumartumista, joten aika monta paikkaa jäi pesemättä. Haluaisin harjata ihoni kunnolla ja käsitellä hiukseni pitkän kaavan mukaan. Ennen vanhaan jalkahoito kuului viikonloppurutiineihini, mutta selkä ei kestä enää.
Inhoan likaisena olemista. Eikä parin viikon peseytymättömyyden hajuun muuten totu, ainakaan minä. Sen tuntee ihan koko ajan.
Mä käyn suihkussa seuraavan kerran uuden vuoden aattona!
Aina kun törmään pahalta haisevaan ihmiseen, niin mietin, että hän ei varmaan omasta mielestään haise.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun törmään pahalta haisevaan ihmiseen, niin mietin, että hän ei varmaan omasta mielestään haise.
Nämä ovat karmeita yhteisissä pukuhuoneissa.
Pahimman masennuksen aikoihin pakotin itseni käymään edes kerran viikossa. Kun voin paremmin niin 2-3 kertaa viikossa. Kukaan ei ainakaan myöntänyt että haisen. Masennukseen kun sain apua niin nyt joka toinen tai kolmas päivä. En näe järkeä käydä joka päivä suihkussa, iho kuivuu vaan. Iho tuottaa oman rasvansa, joka ei mitään myrkkyä ole. Mitä sitten turhaan ostella rasvoja ja niitä lotrata.
Minä yritin vähentää suihkussa käyntejä veden kulutuksen takia, mutta minulla alkoi tulla iho-ongelmia eikä se veden kulutuskaan siitä juurikaan vähentynyt sillä, että pesee päivittäin vain strategiset paikat. Minulla ei pysy iho kunnossa jos en kuivaharjaa ihoa päivittäin enkä käy suihkussa ja rasvaa ihoani. Suihkussa säästän olemalla suihkussa vähemmän aikaa ja viilentämällä vettä.
Nimen omaan kotihoidon asiakkaat avustetaan Vain 1keta viikossa suihkuun.