Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka käy suihkussa kerran viikossa?

Vierailija
03.09.2022 |

Strategiset paikat toki pesen muulla tavalla eli en haise. Hiuksissa käytän laadukasta kuivashampoota. Miksi kävisin useammin kokosuihkussa...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin asuvalle ja vähän liikkuvalle henkilölle ehkä teoriassa mahdollista. Tahti on sama kuin hoivakodin vanhuksilla: hyvä jos kerran viikkoon pääsevät suihkuun, alapesuja kyllä pyritään päivittäin tekemään.

Nimen omaan kotihoidon asiakkaat avustetaan Vain 1keta viikossa suihkuun.

Vierailija
22/28 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin viimeksi suihkussa 2,5 viikkoa sitten ja olen koko aamun harkinnut suihkuun menemistä. On vain paljon helpompaa olla menemättä, monestakin syystä.

Tapaan ihmisiä hyvin harvoin ja vietän viikkokausia aivan yksin, joten siinä mielessä ei ole ongelmaa. Ennen rakastin saunomista ja kävin suihkussa vähintään kerran päivässä, mutta se maailma on mennyttä.

Kävinpä juuri suihkussa. Tällä kertaa osasin lähteä pois ajoissa ennen kuin puutteellinen tai peräti puuttuva ilmanvaihto alkoi pyörryttää. Selkävamma ei salli kumartumista, joten aika monta paikkaa jäi pesemättä. Haluaisin harjata ihoni kunnolla ja käsitellä hiukseni pitkän kaavan mukaan. Ennen vanhaan jalkahoito kuului viikonloppurutiineihini, mutta selkä ei kestä enää.

Inhoan likaisena olemista. Eikä parin viikon peseytymättömyyden hajuun muuten totu, ainakaan minä. Sen tuntee ihan koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn suihkussa seuraavan kerran uuden vuoden aattona!

Vierailija
24/28 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun törmään pahalta haisevaan ihmiseen, niin mietin, että hän ei varmaan omasta mielestään haise.

Vierailija
25/28 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun törmään pahalta haisevaan ihmiseen, niin mietin, että hän ei varmaan omasta mielestään haise.

Nämä ovat karmeita yhteisissä pukuhuoneissa.

Vierailija
26/28 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimman masennuksen aikoihin pakotin itseni käymään edes kerran viikossa. Kun voin paremmin niin 2-3 kertaa viikossa. Kukaan ei ainakaan myöntänyt että haisen. Masennukseen kun sain apua niin nyt joka toinen tai kolmas päivä. En näe järkeä käydä joka päivä suihkussa, iho kuivuu vaan. Iho tuottaa oman rasvansa, joka ei mitään myrkkyä ole. Mitä sitten turhaan ostella rasvoja ja niitä lotrata. 

Vierailija
27/28 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin vähentää suihkussa käyntejä veden kulutuksen takia, mutta minulla alkoi tulla iho-ongelmia eikä se veden kulutuskaan siitä juurikaan vähentynyt sillä, että pesee päivittäin vain strategiset paikat. Minulla ei pysy iho kunnossa jos en kuivaharjaa ihoa päivittäin enkä käy suihkussa ja rasvaa ihoani. Suihkussa säästän olemalla suihkussa vähemmän aikaa  ja viilentämällä vettä.

Vierailija
28/28 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti juurikaan liiku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme