Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miten surullinen näky uimahallissa

Vierailija
03.09.2022 |

Noin 2-3 v tyttö istuu äitinsä vieressä uima-altaan reunalla olevalla penkillä. Ilmeisesti isompi sisarus uimakoulussa. Tyttö räpeltää KÄNNYKKÄÄ koko sen ajan kun uin eli noin 45 min. Tulipa paha mieli toisen puolesta. Paikka joka täynnä toimintamshdollisuuksia (ihana lastenallas, liukumäki, poreallas jne. ) ja näitä ei hyödynnetä vaan annetaan lapsen tuijottaa ruutua sekin aika. Surullista.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hää ei voint uija, ol korvatulehus.

Vierailija
2/40 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän saattoi olla vaikka enterorokko, kurkkukipeä, märkärupi tms. mikä ei ulospäin välttämättä näy. Ja tuo kännykkä on sellainen mitä itsekin olen käyttänyt pikkulapsilla tilapäisenä rauhoittamiskeinona juurikin odotellessa. Ei se sitä tarkoita, että lapsi saa kotona olla kännykällä. Älä tuomitse, kun et toisten tilanteesta mitään tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut kyylätä kun näky oli melkein suoraan edessäni. Eli teidän lapsetkin näprää kännyä uimahallissa?

Vierailija
4/40 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvinnut kyylätä kun näky oli melkein suoraan edessäni. Eli teidän lapsetkin näprää kännyä uimahallissa?

Mitä sä siellä teit? Olisit hyödyntänyt ajan jotenkin muuten, uinut matkaa, käynyt salilla, lenkillä, tai jututtanut vaikka tyttöä, niin olisi saanut vaikutteita fiksuilta ihmisiltä, mutta istuit siis koko ajan siinä penkillä. 

Vierailija
5/40 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillähän saattoi olla vaikka enterorokko, kurkkukipeä, märkärupi tms. mikä ei ulospäin välttämättä näy. Ja tuo kännykkä on sellainen mitä itsekin olen käyttänyt pikkulapsilla tilapäisenä rauhoittamiskeinona juurikin odotellessa. Ei se sitä tarkoita, että lapsi saa kotona olla kännykällä. Älä tuomitse, kun et toisten tilanteesta mitään tiedä.

Tai sitten sillä äidillä oli joku syy, miksi ei vain voinut juuri nyt mennä veteen - eihän taapero yksin voi uida.

Vierailija
6/40 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä asia kuulu lapsettomalle ap:lle ollenkaan.

Vierailija
7/40 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka onneton veisi sairastavan lapsensa uimahalliin tartuttamaan muita?

Vierailija
8/40 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uimahallissa ei saa tuoda puhelimia allasosastolle.

Vierailija
9/40 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu, mutta näkyi

Vierailija
10/40 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah!  "Tilapäinen" rauhoittumiskeino on tilapäinen vain siihen asti, kun lapsi alkaakin käydä levottomaksi jos ei saa "rauhoittua" puhelimen kanssa.

Usko pois, tuosta se kierre alkaa.

Vierailija
11/40 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu, mutta näkyi

Varmaan saattoi näkyä, muttei ole sinun asiasi. Ymmärrät sitten myöhemmin tämänkin, miksi näin tehtiin.

Vierailija
12/40 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu, mutta näkyi

Varmaan saattoi näkyä, muttei ole sinun asiasi. Ymmärrät sitten myöhemmin tämänkin, miksi näin tehtiin.

Tai sitten itse ymmärrät myöhemmin, miksi tuon ikäisille ei pitäisi antaa ollenkaan ruutuaikaa. 

Vierailija
13/40 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä surullista on, kun parivuotias lapsi on vanhempansa kanssa leikkipuistossa ja kaipaisi huomiota, mutta isä tai äiti selaa kännykkää. Tätä näkee joka päivä.

Vierailija
14/40 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako jossain uimahallissa viedä kännykät allaspuolelle? Yleensä ei saa.  Tietty voi eritysluvan jostain syystä kysyä. 

Vierailija
15/40 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa oikea paikka ei ole uimahalli.

Vierailija
16/40 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei jostain syystä voinut mennä uimaan, niin itse olisin vienyt piltin ulos. Jos lähistöllä ei ole leikkipuistoa, niin sitten lenkille.

Vierailija
17/40 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sillä äidillä oli joku syy, miksi ei vain voinut juuri nyt mennä veteen - eihän taapero yksin voi uida.

Minä olen joskus istunut taaperoni kanssa uimisen sijaan kärsiessäni kuukautisista. Ehkä tälläkin äidillä oli.

Vierailija
18/40 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä oli vaikka menkat? Eivät kaikki käytä tamponeja.

Vierailija
19/40 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä allasosastolla? Vai oliko ihan erillinen Katsomo? Ja sinä jaksoit kyylätä katsomoon

Vierailija
20/40 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku vie uimahalliin kännykän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi