Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arjen pieniä helpottajia

Vierailija
03.09.2022 |

Onko joku yksinkertainen tavara tai tapa, josta olet iloinen sen keksittyäsi tai löydettyäsi?
Aloitan, ostin tänään Sini Tiskikaverin, ja ihmettelin miksi en tästä aiemmin tiennyt. Helpottaa käsintiskausta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee nyt Sinin mainosketju näköjään, mutta se Sinin pölypampula on pelastanut mun siivouspäivät. Sillä saa lattialistat putsattua ihan pirun nopeasti ja säästää selkää kun sen saa kiinni siihen moppivarteen. 

Vierailija
2/11 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoja;

Ei mattoja, helppo imuroida

Jokainen perheenjäsen laittaa omat likaiset sukat ja alushousut omiin pusseihin. Ne pestään sitten pyyhkeiden ynnä muiden kanssa. Ei sekoitu perheenjäsenten sukat ja alushousut. Ostan vain mustia sukkia, nii ei tarvitse etsiä pareja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat sellaisia, joita harmittelin kun en aiemmin hankkinut: aurinkolasit vahvuuksilla, vakuumikone  pakasteitten pakkaamiseen (menevät pienempään tilaan), lasipurkkien avaamiseen apuväline.

Vierailija
4/11 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein googlettaa, että mikä se tuollainen tiskikaveri on ja tuohan on Turhake isolla T:llä. Siis tiskiaineannostelija! Missä vaiheessa tiskiaineen käyttö on mennyt niin hankalaksi, ettei osaa itse laittaa sitä sen verran kuin haluaa?

Vierailija
5/11 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti oikein googlettaa, että mikä se tuollainen tiskikaveri on ja tuohan on Turhake isolla T:llä. Siis tiskiaineannostelija! Missä vaiheessa tiskiaineen käyttö on mennyt niin hankalaksi, ettei osaa itse laittaa sitä sen verran kuin haluaa?

Samoin minäkin vilkaisin tuota tiskikaveria. Enkä kyllä ymmärrä sen tarkoitusta lainkaan :)

Vierailija
6/11 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin minäkin vilkaisin tuota tiskikaveria. Enkä kyllä ymmärrä sen tarkoitusta lainkaan :)

Se varmaan säästää tiskiainetta vaan ?

Vierailija
7/11 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan älyvapaa kippo.

Vierailija
8/11 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se varmaan säästää tiskiainetta vaan ?

Eikö tiskiainetta kannattaisi säästää laittamalla sitä sen verran kuin tarvitsee, eikä ostaa jotain kaverikippoa ajattelemaan puolestaan? Mikä siinä on niin vaikeaa itse annostella sen tiskiaineen määrä? Puristavatko jotkut täysillä sitä Fairy-pulloa ja ovat sitten, että "Hups, kun lirahti desi Fairyä!"?

Vierailija
9/11 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin kotisiivoojan, aivan älyttömän suuri apu ja nyt saan enemmän omaa aikaa.

Vierailija
10/11 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, melkein tyhjästä pullosta kestää ärsyttävän kauan valutella ainetta, täyttäkin on hankala käsitellä, mutta ihan miten vaan, mielipiteitä on monia!

Kokeilemalla se selviää :) Se yksi tuhakekippo kestää käytössä koko loppuelämän.

Vierailija
11/11 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up