Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joilla on vahva "työminä"?

Vierailija
03.09.2022 |

Annan töissä itsestäni erilaisen vaikutelman kuin oikeasti olen. Ujous on ainoita asioita joita en pysty peittelemään. Töissä olen vakava, puhun vai työasioista, sanon ettei ole harrastuksia, en reagoi mihinkään näkyvillä tunteilla, pidän tukkaa eri tavalla ja käytän eri vaatteita ja kenkiä kuin vapaa-ajalla. Jotenkin on myös olo etten haluaisi ollenkaan paljastaa "omia asioitani" töissä. Mutta pakko vastata jos suoraan kysytään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hyvä pitää vähän rajaa oman elämänsä ja työn välillä. Joskus tietysti voi olla niin hyvä työpaikka että siellä on kuin kotonaan.

Vierailija
2/8 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suuri osa tee noin, ainakin heistä jotka viihtyvät työelämässä pitemmän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa todella tutulta. Aika monella muullakin taitaa olla työminä. Pääasia on, että se ei hirtä päälle myös vapaa-ajalla.

Vierailija
4/8 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai.... minulla taas on iän myötä aina vain mahdottomampaa esittää muuta kuin oikeasti olen joten olen sama tyyppi sekä töissä että kotona - take it or leave it. Onneksi on loistava työporukka ja saan olla töissäkin oma itseni.

Vierailija
5/8 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tulee pakosta vietettyä sen verran paljon aikaa, että olisi aika hiton raskasta yrittää esittää siellä jotain muuta kuin on.

Vierailija
6/8 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset kertoo koko elämäntarinansa heti kättelyssä.

Vierailija
7/8 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tuollaista esittämistä pidemmän päälle.

Toki työkavereiden ja varsinkin asiakkaiden kanssa pitää hieman muokata käytöstä, juttuja ja valita asialliset vaatteet. Mutta pohjimmiltaa olen kyllä ihan oma itseni.

On vaan asiallisemmat vaatteet, vähemmän kärttyinen ja vittuileva sekä jättää rivoriitta jutut kotiin.

Vierailija
8/8 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan vieras käsite meikäläiselle.