Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa sellainen meno - paluu lento Thaimaan Pattaylla, jos on tarkoitus olla esim. 1kk ?

Vierailija
03.09.2022 |

Olen miettinyt jos menisin nyt loppusyksystä tai talvesta

M35

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattayalle et lentokoneella pääse, vaan Bangkokiin. Sieltä pääsee bussilla tai yksityiskuljetuksella Pattayalle. Toki Thaimaassa puolet vuodesta asuvana suosittelisin ihan muita kohteita, vai oletko tulossa seksituristiksi?

Vierailija
22/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon, menet varmaan ostamaan alaikäisiä tyttöj! Hyi!

Tämä ei pidä paikkaansa. Vartijat sanovat että tyttö on alaikäinen. Kannattaako sitä sitten siitä viedä? Voi tulla nääs kallihiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pattayalle et lentokoneella pääse, vaan Bangkokiin. Sieltä pääsee bussilla tai yksityiskuljetuksella Pattayalle. Toki Thaimaassa puolet vuodesta asuvana suosittelisin ihan muita kohteita, vai oletko tulossa seksituristiksi?

Niin mitä jotain maaseutua jossa kukaan ymmärrä sanaakaan englantia. Et tiedä mitä ruokaa tilata. Sittiöiset öisin huutaa pään sekaisin ja lehmät ammuvat aamuneljältä jo.

Vierailija
24/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertaa.fi sivustolta voi etsiä lentojen hinnat

esimerkiksi maalis- huhtikuussa meno- paluulennot ovat 609€ Bangkokiin (lentoja ei siis ole Pattayalle)

Vierailija
25/27 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla varattuna lento thaimaaseen. Maksoin 949 euroa meno paluu. Lokakuun alussa olen menossa kuukaudeksi.

Vierailija
26/27 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin menossa

Vierailija
27/27 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa tarvitaan