Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loputon Tinder-viestien näpyttely ja näpyttelijät

Vierailija
03.09.2022 |

Itsellä tuli mitta täyteen "kirjekavereista" ja olen päättänyt että nyt tästä eteenpäin videopuheluita ja tavallisia äänipuheluita enemmän miesten kanssa kuin loputonta näpyttelyä. Kun ruutua katsoo ihan liikaa jo työnsä puolesta, enkä jaksa tuntien tekstailuja kaiken sen lisäksi, niin puhelut on mukavampi ja nopeampikin tapa vaihtaa kuulumisia. Vähemmän ruutuaikaa ja enemmän laatuaikaa.

Annoin tässä yhdelle miehelle nron jo 4 päivää sitten, tätä tarkoitusta varten, sanoin että yllätä minut puhelulla. No hän ei ekaksi ehtinyt soittaa, kertoi että hänen piti muttei ehtinytkään, tää oli hänen ainoa "yritys" soittaa ... Noh, turhauttavasti tämän jälkeen hän on jatkanut joka ikinen päivä Tinderissä viestien näpyttelyä, ei tartu toimeen, ei ehdota että hei voisin nyt soitella. Ei laita edes mun numeroon viestejä, vain vaan Tinderissä.

En voi ajatella että tämä on kunnollista kiinnostusta, jos on jo saanut puhelinnumeron johon voisi soittaa suoraan, että tuon Tinderin kautta.

Miksi miehet loputtomiin jaksavat näpytellä naisten kanssa joiden kanssa ei ole tosissaan sitten tutustumassa, miksi väittää haluavansa tavata yms. jos ei edes ääneen uskalla kanssani puhua? En ymmärrä miksi kukaan ei halua soittaa ja edes toisen ääntä kuulla jos ei videopuhelua uskalla. Mikä tämä loputon näpyttely on olevinaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: 

Eli hän vaan jatkaa Tinderin käyttöä viestikanavana vaikka ei tarvitsisi enää, en totta tosiaan ymmärrä.

Olen myös sen tyylinen nainen että en tee aloitteita lisää jos olen jo itseäni  "tyrkyttänyt". Että mielestäni kunnolla kiinnostunut mies soittaisi jo. Taidan kyllä tämän miehen suhteen luovuttaa tietenkin.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän