Jatkuvat mokailut töissä.
Onko täällä muita? Tuntuu että jatkuvasti mokailen jossain asioissa. Ne painaa mua hirveästi vaikka yritän ajatella, että kaikki mokaa joskus. Olen aika uusi mutta koeaika on jo ohi mutta välillä pelkään että mulle sanotaan, että olisi parempi etsiä uutta paikkaa. Uusia ohjelmia tullut useita ja laitettiin aika nopeaa tekemään yksin asiakkaille hommia. Parhaani yritän kokoajan.
Kommentit (11)
Sä oot uus ja tottakai silloin jännittää.
Muista että kukaan ei voi tehdä enempää kuin yrittää parhaansa.
Ap on luuseri jolle pitäisi antaa kenkää.
Taas tää sama... keksi jotain uutta.
Onko perehdytetty hyvin töihin?
Tsemppiä. Jos et aivokirurgi ole, niin ota rennosti. Kaikki mokaa aina joskus. Moka on lahja!
Ei ole hätää, jos opit virheistäsi, etkä toista samaa mokaa useasti 🙂
Jokainen mokailee alussa. Se on inhimillistä. Kukaan ei ole täydellinen, vaikka jotkut luulevat olevansa. Aika/ rutiinit opettavat. Ole armollinen itsellesi. Olet hyvä sellaisenaan 😊
Valitettavasti jotkut asiakkaat valittaa heti kun tulee mahdollisuus. Lisää empatiaa työelämään.
Niin noh, tämän takia teitä naisia on koitettu pitää siellä keittiössä. Mutta kun pitää tätä feminismiä leikkiä, niin pitää teidät päästä työpaikoillekin leikkimään ja sekoilemaan. Aiemmin se sekoilu vaikutti lähinnä siihen onko ruoka pohjaan palanutta, nykyään siihen tuleeko yritykselle miljoona- tai miljarditappiot (huom. Marinin hallituksen velkaralli)
Meillä ainakin on ilmapiiri, että mikään ei riitä ja koko ajan saa kuulla, mitä on tehnyt väärin tai jättänyt tekemättä, kun samaan aikaan itse tietää tehneensä ihan saakelin hyvää jälkeä. Siinä alkaa väkisinkin turtua ja ehkä jossain kohtaa alisuorittamaankin - sillä miksi yrittääkään, jos mikään ei ole kyllin hyvää.
No, lusin määräaikaisuuden loppuun ja sen jälkeen häivyn. Ennemmin olen sitten vaikka työtön, kuin että olisin tuolla päivääkään pidempään kuin on pakko.
Oletko vaativalla alalla asiantuntijana?
Kukaan muu ei mokaile? Mokailitteko alussa ja tilanne tasoittunut? Kauan menee että virheet loppuu?