Laadukas muki & halpa kahvi vai halpa muki & laadukas kahvi
Kommentit (13)
Mitä väliä sillä mukilla on 🙄? Tietääkse kahvi, jossei oo juojan mielestä laadukkaassa mukissa?
Tai meinaatko että ihan pasha kahvi maistuis paremmalta laadukkaammassa mukissa? Omituisia mietelmiä 😅
No kahvin laatu on tietysti se tärkein
Ei epäillystäkään!
Ois kyllä inhottava valinta, mutta pakko valita laadukas kahvi.
Jos on vieraita niin kallis muki ja halpa kahvi. Yksin sitten toisinpäin kun naatitaan... ;)
Mieluummin halpa muki ja laadukas kahvi.
(Itselläni tosin on aina halpa muki ja halpa kahvi)
Kahvia ei juoda mukista vaan kupista.
Olen ostanut Prismasta muutaman euron mukin ja lähikaupasta muutaman euron kahvia. Mukissa riittää, että se miellyttää silmää. Kahvista olen huomannut, että laadukas on parempaa.
Minulla ei koskaan ole ollut varaa iitala. aradia,teema ,pentik. astiat. Juon kahvini ikean halpis muki. Mutta kahvini on Juhla-Mokka tumaa tummempi paahto! Sitä en luovu. Jokaiselle tuttavalle joka yrittää sanoa tulisin teille kahville ? Sanon en juo kahvia! Kotini osaan yksinkin olla. Nykyisin niitä tulijoita kummasti olisi paljon tulossa?Niille ei riitä kerhon ilmaiset kahvit ja pullat. Koska harva raaski ostaa kahvia kotiinsa. Käyvät siellä missä sitä ilmaisiksi saavat.Ainakin tällä Itä-Helsinki. En tie onko yleistä koko Suomi?
Halpa kahvi ja halpa muki, oma lemppari kahvimuki on ilmainen mainosmuki.
Kahvin ja kuppien suhteen kaikki käy, arvostan enemmän kahvin määrää eli kupin kokoa
Lahjaksi saatu, tunnearvolla ladattu muki laadukkaalla kahvilla höystettynä 💝
Jos näistä täytyy valita, niin halpa muki ja laadukas kahvi. Sisältö ratkaisee.
Halpa muki ja laadukas kahvi.