Kuinka pienen vauvan kanssa olet ollut lentokoneessa ja siis matkalla ulkomaille?
Itse olen matkustanut 5kk ikäisen vauvan kanssa Espanjaan.
Kommentit (43)
5kk. Espanjaan juurikin, Kanarialle tarkemmin.
Oli muuten meidänkin nuorin 5kk ja Kanarialle mentiin. Maspalomasiin jos oikein tarkkoja ollaan.
Meillä oli vähän alle 1v. Ehkä 10kk. Mutta olisin hyvin voinut lähteä pienemmänkin kanssa. Voisi olla jopa helpompaa, kun ruuaksi riittää pelkkä äidinmaito.
Minä myös tein kuin ap, oli helppoa.
5 kkikäisen kanssa Miamiin, hienosti meni.
Pienet vauvat EIVÄT kuulu lentokoneeseen, pysykää pliis kotona!
T. Lentoemäntä
Varmasti meni hienosti, omasta mielestä. Muutamat lennot pilannut rääkyvä ja haiseva vauva joka huutaa koko matkan. Mitä järkeä lentää tuon ikäisten kanssa?
5v. koska vauvan kanssa ei kannata matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti meni hienosti, omasta mielestä. Muutamat lennot pilannut rääkyvä ja haiseva vauva joka huutaa koko matkan. Mitä järkeä lentää tuon ikäisten kanssa?
Minulla taas on kokemuksia juopuneista, tupakalle haisevista tai muuten vaan ääliöistä kanssamatkustajista.
Ja Kanarialle on aika hankala mennä autolla...
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
5v. koska vauvan kanssa ei kannata matkustaa.
No eihän vauvaa voi kotiinkaan jättää...
Siksi olemme ottaneet vauvat mukaan.
Puolivuotias kävi juuri mummia tapaamassa Espanjassa.
Vauvat mummolaan tai muualle hoitoon loman ajaksi, eivät he muutenkaan ymmärrä mitään matkustamisen päälle, varmaan lähinnä stressaavaa vaan, mutta mitä sitä ei minä-minä mamma tekisi itsensä hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Pienet vauvat EIVÄT kuulu lentokoneeseen, pysykää pliis kotona!
T. Lentoemäntä
Miksi teillä on sitten myytävänä paikkoja vauvan kopan kera? Koristeeksiko ne kopat on tarkoitettu?
7viikkoa; matka meni oikein hyvin.
5kk Lontooseen. 6kk New Yorkiin. Sama vauva.