Yhteinen kylpyläviikonloppu- Mulla on niin paha mieli..
Muutama viikko sitten mies alkoi puhumaan, että olisi ihana lähteä viettämään kylpyläviikonloppua. No, aloin sitten kyselemään lapsille hoitajaa. Oletin vielä tässä vaiheessa, että kaikki on kuten ajattelinkin.
Mies alkoi sitten kyselemään, että kun hoitajia lapsille kyselen niin että onko minulla jotain menoa. Naurahdin ja luulin miehen laskeneen leikkiä. Mies ei kommentoinut asiaan sen kummemmin.
Mies kertoi, että oli saanut varattua hotellin. Olin onnellinen, koska viimeisestä yhteisestä ajasta oli pitkä aika.
No, perjantaina kun tulin lasten kanssa kotiin, niin ihmettelin, kun miestä ei näkynyt, vaikka lapset piti viedä hoitoon, että päästään lähtemään.
Soitin miehelle ja kysyin milloin aikoo tulla kotiin, niin mies vastasi ihmeissään puhelimeen " Mä olen täällä hotellilla" mitä oikein höpiset" menin aivan sanattomaksi ja lukkoon ja kysyin onko tämä jokin vitsi. Mies ihmetteli " mikä vitsi" sitten tajusin, että mies oli lähtenyt yksin kylpylään. Purskahdin itkuun ja sanoin, että olen ymmärtänyt niin , että mennään yhdessä. Tunsin itseni hölmöksi.
En vieläkään tiedä, kumpi mokasi, minä vai mies. Mies väittää, ettei ole missään vaiheessa puhunut, että mennään yhdessä. Olenko mä käsittänyt väärin vai tekikö mies tuon tahallaan?
Kommentit (46)
Kumpiko mokasi? Ilmiselvästi mies. Tai oikeastaan vedätti tahallaan sinua.
Onko tämä tyypillistä käytöstä mieheltä, kiusata sinua?
Vierailija kirjoitti:
minä vaan kysyn kirjoitti:
Voidaanko nyt sanoa, että kumppanin kanssa kommunikonti ja yhdessä suunnittelu ei ole sinun vahvimpia puoliasi?
Tarkoitat kai tämän miehen. Lähtee perheelleen ilmoittamatta hotelliin viikonlopuksi, huhhuh.
Mieshän ilmoitti etukäteen, joten mikä tässä nyt on vialla? Naisen olisi pitänyt osata kysyä, että tulenko mukaan, tuleeko koko perhe mukaan tms. eikä olettaa, että mennään kahdestaan.
Olipa surkea provo!
Miehet vihaavat kylpylöitä, ei tule tuollaista ehdotusta.
Jos hän olisi suunnitellut menevänsä sinne ilman sinua, tuskin olisi maininnut kylpyläviikonloppua.
Jos olisi mennyt ilman sinua, hänellä olisi ollut joku muu friidu.
Mietihän seuraavan kerran uskottavimpia juttuja, mies yksin kylpylässä??? En voi edes kuvitella.
Onpa täällä taas tosikoita liikkeellä. Todennäköisestii tarina on kuvitteellinen. Ei juuri kukaan mies lähde yksin kylpylään, mutta AP olisi voinut keksiä tarinaa lisää, jos ei heti olisi lytätty. Ja toisaalta joskus todella keksityltä kuulostava tarina voikin olla totisinta totta. Ei mitään väliä onko vai ei, kurjaa, kun tosikot heti totetaa provoksi.
Sullahan on hoitaja, joten lapset hoitoon ja sinä sinne kylpylään.
Ihan vaan kummeksun että mikset mene sinne kylpylään? Jos mies lähti edeltä niin mikä estää sinua menemästä kuten suunnittelit?