Yhteinen kylpyläviikonloppu- Mulla on niin paha mieli..
Muutama viikko sitten mies alkoi puhumaan, että olisi ihana lähteä viettämään kylpyläviikonloppua. No, aloin sitten kyselemään lapsille hoitajaa. Oletin vielä tässä vaiheessa, että kaikki on kuten ajattelinkin.
Mies alkoi sitten kyselemään, että kun hoitajia lapsille kyselen niin että onko minulla jotain menoa. Naurahdin ja luulin miehen laskeneen leikkiä. Mies ei kommentoinut asiaan sen kummemmin.
Mies kertoi, että oli saanut varattua hotellin. Olin onnellinen, koska viimeisestä yhteisestä ajasta oli pitkä aika.
No, perjantaina kun tulin lasten kanssa kotiin, niin ihmettelin, kun miestä ei näkynyt, vaikka lapset piti viedä hoitoon, että päästään lähtemään.
Soitin miehelle ja kysyin milloin aikoo tulla kotiin, niin mies vastasi ihmeissään puhelimeen " Mä olen täällä hotellilla" mitä oikein höpiset" menin aivan sanattomaksi ja lukkoon ja kysyin onko tämä jokin vitsi. Mies ihmetteli " mikä vitsi" sitten tajusin, että mies oli lähtenyt yksin kylpylään. Purskahdin itkuun ja sanoin, että olen ymmärtänyt niin , että mennään yhdessä. Tunsin itseni hölmöksi.
En vieläkään tiedä, kumpi mokasi, minä vai mies. Mies väittää, ettei ole missään vaiheessa puhunut, että mennään yhdessä. Olenko mä käsittänyt väärin vai tekikö mies tuon tahallaan?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset hoitoon ja lähdet katsomaan, mitä ukkosi puuhaa.
Näin varmasti kannattaa tehdä, mikäli ei provo. Toki provonkin saisi. Ihan kohtalaiseksi kehittämällä, mitä on tapahtunut ja tapahtuu, kun rouva tulee hotelliin...
Ei kun lapset mukaan vaan ja kylpylään miestä tervehtimään! :)
Yllätys uudelle tytölle, jolle mies on uskotellut olevansa sinkku tai ainakin eronnut...
Et voi varmasti tietää, mistä mies vastaa puhelimeen. Liekö edes kylpylässä.
Vierailija kirjoitti:
minä vaan kysyn kirjoitti:
Voidaanko nyt sanoa, että kumppanin kanssa kommunikonti ja yhdessä suunnittelu ei ole sinun vahvimpia puoliasi?
Tarkoitat kai tämän miehen. Lähtee perheelleen ilmoittamatta hotelliin viikonlopuksi, huhhuh.
Etkö näe molempien osapuolien kommunikoinnissa ristiriitaa ja aukkoja?
Vierailija kirjoitti:
Et voi varmasti tietää, mistä mies vastaa puhelimeen. Liekö edes kylpylässä.
Tai ainakaan siinä kylpylässä, missä sanoo olevansa... Nyt äkkiä tsekkauskäynti sinne ja kuva miehelle aulasta... Katsotaan ilmestyykö mies vai ei... Tai sitten yllätyspuhelu aulasta ja kysyy, että niin missä sä ootkaan ja vasta sen jälkeen paljastaa, missä itse on
Mies toteuttanut sitä mainosta, että yllätä vaimosi/perheesi - lähde lomalle
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko nyt sanoa, että kumppanin kanssa kommunikonti ja yhdessä suunnittelu ei ole sinun vahvimpia puoliasi?
Tarkoitat kai tämän miehen. Lähtee perheelleen ilmoittamatta hotelliin viikonlopuksi, huhhuh.
Etkö näe molempien osapuolien kommunikoinnissa ristiriitaa ja aukkoja?
Jotenkin ymmärrettävää, että jos puoliso puhuu kylpyläviikonlopusta, että parisuhteen toinen osapuoli olettaa reissun koskevan molempia. Eri
Milloin mies palaa kotiin kylpylästä? Nyt olisi sinun vuorosi yllättää hänet.
Vierailija kirjoitti:
Narsistin keskustelutyyliä. Tarkoitus hämmentää mahdollisimman paljon. Mielenraiskausta.
Ethän tuhlaa enää päivääkään moiseen sekundamieheen.
Olen samaa mieltä. Ex-mieheni, narsisti hänkin, teki juuri tuota samaa. Antoi ymmärtää jotain ja toteutus olikin sitten aivan muuta, lisäksi usein saattoi minut tilanteeseen, jossa sai muiden kanssa nauraa minulle kuinka tyhmä olen. Tyypillistä oli juuri tuo että puhui että lähdetään tai mennään ja sitten kun olin mennyt paikalle tai olin valmis lähtemään niin hän olikin lähdössä muiden kanssa. Kaikkein törjeintä oli että kihloissa ja naimisissa ollessamme hän usein esitti asiat noin ja sitten paikalla olikin nainen, jonka myöhemmin sain selville olleen hänen pitkäaikainen rakastajattarensa. Kusetti molempia ja asetti molemmat sekoituspuheillaan näköetäisyydelle toisistaan.
Ei tää varmaan ole totta. Jos kerran heti piti lähteä lapsia viemään ja reissuun, ap olisi varmaan pakannut jo edellisenä iltana, ja mies kysellyt, mihis sä oot menossa.
Riennä nyt auttamaan tuota apn puolisoa kun sillä on noin vajavainen puoliso. Ei kun oletkin itse tosi naiivi ja toksinen. Ihan tosi. Apn mies on narsisti aivan selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistin keskustelutyyliä. Tarkoitus hämmentää mahdollisimman paljon. Mielenraiskausta.
Ethän tuhlaa enää päivääkään moiseen sekundamieheen.Olen samaa mieltä. Ex-mieheni, narsisti hänkin, teki juuri tuota samaa. Antoi ymmärtää jotain ja toteutus olikin sitten aivan muuta, lisäksi usein saattoi minut tilanteeseen, jossa sai muiden kanssa nauraa minulle kuinka tyhmä olen. Tyypillistä oli juuri tuo että puhui että lähdetään tai mennään ja sitten kun olin mennyt paikalle tai olin valmis lähtemään niin hän olikin lähdössä muiden kanssa. Kaikkein törjeintä oli että kihloissa ja naimisissa ollessamme hän usein esitti asiat noin ja sitten paikalla olikin nainen, jonka myöhemmin sain selville olleen hänen pitkäaikainen rakastajattarensa. Kusetti molempia ja asetti molemmat sekoituspuheillaan näköetäisyydelle toisistaan.
Kuinka saa tanan monta vuotta annoit itseäsi kusettaa noin? Ja lapsiakin varmaan teit tuon sontakasan kanssa.
Ainoa tyhmä olen sinä, joka kynnysmatoksi ryhtyy häntä kynnysmattona kohdellaan.
Koska en ole ollut kärpäsenä katossa en osaa sanoa kumpi "mokasi".
Hei AP.
Jatka nyt ihmeessä tarinaasi, mitä liikkeitä teit ja mitä sitten tapahtui.
Nyt ei ole kyse viikonlopusta, vaan teillä ei pelaa kommunikaatio.
Minä menisin miehen luokse ja sanoisin, että sain kyllä ihan sellaisen käsityksen, että mennään yhdessä ja siksi nyt tulin.
Ja nyt äiti ja lapset itkuntuhruisilla silmillään ihmettelevät töykeää isää.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on niin epäuskottava, että tuntuu todelta.
Mun mies voisi kyllä saada tuollaisen idean. Mutta pidän meidän talosta.
Lolz.