Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni imarrelluksi, jos kumppani on mustasukkainen! Entä sinä?

Vierailija
27.10.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoitat, ja koska olen itsekin mustasukkainen ihminen- en voisi kuvitella ettei mahd. miesystäväni olisi mustasukkainen. Tuntuisi ettei välitä oikeesti. Mutta, tämänkin käsitän vain tiettyyn rajaan asti! Olen joskus seurustellut sairaaloisen mustasukkaisen tyypin kanssa ja se vasta oli kamalaa. Opin siitä että, niinkuin kaikessa myös tässä kohtuus on paikallaan.

Vierailija
2/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta se viestittää osittain sitä, että mies ajattelee: mulla on niin kaunis ja ihana vaimo.. Ja joku saattaa sen tuosta napata.

Jos mies ei yhtään oo mustis tulee semmonen olo, että eipä sitä kiinnosta olenko jonkun toisen kanssa tai sitten se vaan aattelee, ettei kukaan muu tuota huoliskaan.

HUOM! kohtuus kaikessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä kyllä tuntuu että toi ukko on ihan liikaakin mustis!! =(

Vierailija
4/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pystyisi elämään ihmisen kanssa, joka olisi minusta mustasukainen, ainakaan se ei olisi rakkautta.

Vierailija
5/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RisaMaya:

en pystyisi elämään ihmisen kanssa, joka olisi minusta mustasukainen, ainakaan se ei olisi rakkautta.

Oman mieheni mustasukkaisuus on hyvin miedoissa ja normaaleissa rajoissa. t. ap

Vierailija
6/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin lähinnnä ahdistunut. Mustasukkaisuus on tietyssä määrin tervettä, mutta silloin sitäei tarvitse puolisolle näyttää.

Vierailija
7/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut edellisessä suhteessa sairaalloista mustasukkaisuutta ja kontrollinhalua. En halua edes sitä tervettä mustasukkaisuutta kokea: muistuttaisi liikaa vanhaa parisuhdettani.

Vierailija
8/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vain toteaisi " jos haluat kultaseni, odotan sinua täällä" .