Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työhaastattelun ja "et tullut valituksi" -viestin jälkeen hirveä ahdistus?

Vierailija
03.09.2022 |

Ihan hirveä olo ollut nyt tuon jälkeen, ahdistaa ja on kauhea morkkis. En mokaillut mitenkään ihmeellisemmin, mutta itsellä hirveä häpeä ja paskat fiilikset kumminkin. Onko muilla tätä samaa? Miten ihmeessä tätä työnhakua kestää, jos joka ainoan kerran jälkeen tuntuu tältä? Se, ettei vastata yhtään mitään hakemuksiin, ei tunnu miltään. Mutta kun pääsee haastatteluun ja sen jälkeen tulee kieltävä vastaus, niin olo on ihan hirveä. Ajattelen vaan, että en tule ikinä pääsemään minnekään töihin ja mussa on jotain kauheaa vikana, jonka takia kukaan ei ota mua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessimisti ei pety. Haastattelun jälkeen vaan uutta matoa koukkuun

Vierailija
2/12 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on loputon kriisi joka vain pahenee ajan myötä. Se romahduttaa itsekunnioituksen ja mielenterveyden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnollinen kossupullon paikka. Onneksi nykyään tarvitsee hakea vain neljää työpaikkaa kuukaudessa niin ei täysin alkoholisoidu.

Vierailija
4/12 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ryhtyä yrittäjäksi, perustettava Only Fans tili tai opiskeltava pörssin päiväkauppaa

Vierailija
5/12 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman monta, monta kertaa. Ja sitten muutaman kerran kun on onnistanut, olen potenut aivan hirveää huijarisyndroomaa!

Vierailija
6/12 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama. Kaamea ahdistus ja häpeä haastattelun ja varsinkin kun tulee "ei kiitos, valitsimme toisen".

Vierailija
7/12 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tuota yrittäjyyttä, osaan ja tykkään tehdä Photoshopilla vaikka mitä, mutta miten sen saisi hyödynnettyä? Lisäksi inhoan markkinointia, ja sitä pitäisi kyllä osata ja pystyä tekemään, jos aikoo yrittäjänä pärjätä. :( 

Vierailija
8/12 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiasi pitää leikata, koska et yritä työllistyä. 

T: Oikeisto

Vierailija
9/12 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukiasi pitää leikata, koska et yritä työllistyä. 

T: Oikeisto

Palkkoja pitää nostaa.

T: Vääryystö

Vierailija
10/12 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole ahdistanut, muutaman kerran harmittanut.

Vierailija
11/12 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tuota yrittäjyyttä, osaan ja tykkään tehdä Photoshopilla vaikka mitä, mutta miten sen saisi hyödynnettyä? Lisäksi inhoan markkinointia, ja sitä pitäisi kyllä osata ja pystyä tekemään, jos aikoo yrittäjänä pärjätä. :( 

Olet kai tietoinen, että netissä voi myydä kaikenlaista digitaalista taidetta ja muita tuotteita? Jotkut tienaavat ihan hyvin siinä hommassa.

Mutta mikä siinä markkinoinnissa on niin kamalaa? Kannattaa tajuta, että sinullakaan ei olisi kännykkää tai nykyisenkaltaisia vaatteita, jos kukaan innovaatioita keksivä ei voisi markkinoida tuotteitaan. 

Vierailija
12/12 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut saman monta, monta kertaa. Ja sitten muutaman kerran kun on onnistanut, olen potenut aivan hirveää huijarisyndroomaa!

Tää! Kerran tulin valituksi ja samaa paikkaa haki tuttu, jolla olisi ollut kyllä kovempi tarve saada se työ. Molemmat käytiin haastattelussa. Mutta ymmärsin kyllä valintani jälkeen, miksi juuri minut valittiin.  Mutta oli morkkis siitä, että moni hakija jäi rannalle.