Kuka vei minulta omaisuuttani ?
Puran tänne sen verran asiaa, kun en voi todistaa mitään, mutta se joka vei omaisuuttani palautathan sen?
Toivon tietysti, että täällä on se ihminen lukemassa näitä juttuja.
Minulta ainakin meni nyt elämän halu.
Kommentit (24)
Kyllä asia varmaan tällä hoituu, kohta ovikellosi soi.
Minulla ollut sama fiilis muutaman päivän ajan. Kiitos kuuluu hallitukselle
Vierailija kirjoitti:
Minulla ollut sama fiilis muutaman päivän ajan. Kiitos kuuluu hallitukselle
Just.
Nyt ainakin selvisi omituinen käyttäytyminen minua kohtaan erinäisten ihmisten kohdalla. Ihmettelen myös sitä, miten on varaa pitää kahta autoa ja ajella niillä näillä bensa hinnoilla.
Toivottavasti saisivat ansionsa mukaan.
Ei lähiomaisilta viedä tämän omaisuutta.
Toivon , että tämä aloitus on ja pysyy, koska en varmasti ole ainoa, johon kohdistuu epärehellisyyttä ja jota pöyhkeilmättä käytetään kaiken kukkaraksi hyväksi.
Sanoivat kerran, että viedään kaikki sulta!
Taidat olla koko suomen maassa ainoa ihminen, jolle tehdään jotain tuon kaltaista kavalaa.
Onneksi sait lisättyä välilyönnin ennen kysymysmerkkiä, niin edes välilyönti - tosin turhaan - palautettiin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sait lisättyä välilyönnin ennen kysymysmerkkiä, niin edes välilyönti - tosin turhaan - palautettiin sinulle.
Tässä sulle välilyöntejä ja kyssäreitä ? ? ? ? ?
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla koko suomen maassa ainoa ihminen, jolle tehdään jotain tuon kaltaista kavalaa.
Tai sit täällä on niin plajon epärehellistä porukkaa, joilla meni jauhot suuhun! Osu ja uppos!
Naapuri voisi palauttaa minun omaisuuteni samaan paikkaan josta sen vei.
Mitä sulta vietiin? Rahaa vai omaisuutta? Olen myös yrittänyt varoittaa ihmisiä siitä, että lievätkin oudot merkit voi viitata johonkin vakavaan, mitä he myöhemmin tai sillä aikaa tekevät. Oon nähnyt ihan vi tun sairaita ihmisiä ja miten ne toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulta vietiin? Rahaa vai omaisuutta? Olen myös yrittänyt varoittaa ihmisiä siitä, että lievätkin oudot merkit voi viitata johonkin vakavaan, mitä he myöhemmin tai sillä aikaa tekevät. Oon nähnyt ihan vi tun sairaita ihmisiä ja miten ne toimii.
Rahaa vietiin.
Tilaisuus tekee varkaan.