Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain mirtazapinia nukkumiseen ja parina iltana olen nyt ottanut niitä. Annos on n 1mg ja olen nukkunut kuin tukki ja olen aivan jumissa.

Vierailija
03.09.2022 |

Hirveä jumitus ja istun sohvalla tekemättä mitään. Väsyttää ja vituttaa. Onko tässäkään nyt mitään järkeä. Kannattaako lopettaa heti alkuunsa koko nappi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pienempää annosta. Tabletit on niin pieniä että puolittaminenkin on hankalaa, mutta ei se niin tarkkaa ole. Yritä jakaa neljään osaan ja kokeile sellaisella murusella. Joillekin sekin riittää ja on sopiva annos. Jos ei, niin ota sitten puolikas. Jos ei silti sovi, niin kerro lääkärille ja pyydä että saat kokeilla jotain muuta lääkettä.

Vierailija
22/26 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkettä on syystä haukuttu.

Hae oikeat .

Ei kenellekkään mitsszz

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile pienempää annosta. Tabletit on niin pieniä että puolittaminenkin on hankalaa, mutta ei se niin tarkkaa ole. Yritä jakaa neljään osaan ja kokeile sellaisella murusella. Joillekin sekin riittää ja on sopiva annos. Jos ei, niin ota sitten puolikas. Jos ei silti sovi, niin kerro lääkärille ja pyydä että saat kokeilla jotain muuta lääkettä.

Toi mun annos on alle neljäsosa tabletista. Eli alle 1mg. Tabletti on 4.5mg.

Vierailija
24/26 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pienempi annos. Puolikas tai vaan 1/4

Vierailija
25/26 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolita tabletti tai pistä jopa 1/4. Pienikin muru voi auttaa unettomuuteen aiheuttamatta seuraavan aamun aivosumua.

Itse olin aivan tokkurassa kokonaisella pillerillä, toi 1/4 toimi.

Käytön lopettaminen tai lääkkeen vaihtaminen muut vaihtoehdot, kaikki lääkkeet eivät sovi samalla tavalla kaikille aiheuttamatta haittavaikutuksia. Siksihän niistä varoitetaan.

No mä otan todella pienen murun. Pienempää ei enää tosta pilleristä saa

Vierailija
26/26 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota pienempi annos. Puolikas tai vaan 1/4

Otin alle 1/4 pillerin eli annos on alle 1mg. Pienempää ei tosta enää saa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi