Join enkä nukkunu koko yönä
Kommentit (26)
Mun mies joi koko yön. Ja mä nukuin pari tuntia, kunnes heräsin miettimään missä on. Aamulla sitten lähempänä klo.6 kömpi kotia. Melko vaisu on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oloja?
Ikävä vaan yhtä ihmistä joka muutenki paska.
Ap
Minulla sama juttu! Ainakaan et ole yksin 🙏
Jännä että paskaa ihmistä on ikävä, mut niin se vaan menee. Ei voi mitään.
ApPitäisiköhän mun laittaa sille viestiä ap? Ei kai asiat paljon tästä huonommaksikaan voi mennä.. -10
Pitäs. Mä en voi, koska se ei halua puhua mulle.
Ap
En ole varma haluaako tääkään puhua mulle. On poistanut eston. Juttu on niin, että en tiedä onko hänellä vaan mennyt hermo muhun ja huonoon kommunikaatiokykyyni ja lisäksi voi luulla, että mulla on toinen (ei ollut), vai onko hänellä itsellä joku tilalleni nyt ja en siksi enää kiinnosta. 10
Noo, ei se sun välttämättä heti vastaa. Mut tää teki selväks ettei puhu mulle koskaan, joten mitäpä sitä sit viestittämään.
Ap
Mä valvoin tällä viikolla 4 yötä. Sen jälkeen hain unilääkereseptin. Unettomuus on helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies joi koko yön. Ja mä nukuin pari tuntia, kunnes heräsin miettimään missä on. Aamulla sitten lähempänä klo.6 kömpi kotia. Melko vaisu on ollut.
Onko krapula ukolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieraisin. Nyt haisee paska. Yök 🤮🤮🤮
Tuliko lusikallinen housuun?
Lastillinen
En ole varma haluaako tääkään puhua mulle. On poistanut eston. Juttu on niin, että en tiedä onko hänellä vaan mennyt hermo muhun ja huonoon kommunikaatiokykyyni ja lisäksi voi luulla, että mulla on toinen (ei ollut), vai onko hänellä itsellä joku tilalleni nyt ja en siksi enää kiinnosta. 10