Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä se sellainen mies on, joka ei ole oma taloaan rakentanut?

Vierailija
03.09.2022 |

Omani on kolme jo rakentanut. Eikä mitään puutaloja vaan kivitaloja, totta kai. Ainoa rakennusmateriaali, joka hengittää molempiin suuntiin ja ei ole altis huoneelle. Että olen ylpeä hänestä. En voisi ajatellakaan olevani miehen kanssa, joka ei ole taloa rakentanut. Venäläisen sanonnan mukaan miehen tukee rakentaa talo, kasvattaa poika ja istuttaa puu. Minulla on tällainen voittajamies. Onko sinulla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies ei osaa rakentaa?

Vierailija
2/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoneelle p.o. homeelle

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies joka ostaa valmiin talon

Vierailija
4/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on rakentaneet taloja jo vuosituhansia. Nyt on naisten vuoro, kätevästi siinä muiden hommien ohella, kuten miehetkin on tehneet.

Palataan parin tuhannen vuoden kuluttua asiaan.

Vierailija
5/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen muita työllistävä mies.

Vierailija
6/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mies joka on parempi maksamaan laskuja kuin vasaroimaan.

Eli rahamieshän se sellainen.

Vierailija
7/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni isä oli kirvesmies. Apen työvuosien aikana kroppa joutui niin koville, että hän ei kertakaikkiaan suostunut opettajaan pojalleen eli miehelleni rakentamista. Käski hommata sellaisen ammatin, jossa ei kroppa hajoa. Mieheni ei osaa siis rakentaa, mutta osaa tehdä muuta.

Vierailija
8/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen vaikka jota ei rakennushommat kiinnosta. Joka haluaa asua kerrostalossa ja on keskittynyt tienaamaan rahaa, jotta saa kivan kerrostaloasunnon itselleen/ perheelleen.

Miksi kukaan haluaisi rakentaa toisille talon jos oma halu on asua kerrostalossa, ois aika ylitarjonta kivisistä omakotitaloista jos jokainen mies kuvittelis olevansa niin epämaskuliininen, että oma miehisyytensä pitäisi todistaa raketamalla talo jota ei halua 😂

Vierailija
10/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huoneelle p.o. homeelle

AP

Ei ollut kyllä ainut virhe.

Vierailija
11/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen ammatiltani juristi. Minulla on varaa maksaa ammattitaitoiselle rakentajalle siitä, että hän rakentaa minulle talon.

Vierailija
12/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rakentaminen laiskalle sovi tai jos ei kiinnosta alkuunkaan. Silloin kannattaa ostaa valmiina. 

Vierailija
13/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivi ei hengitä.

Vierailija
14/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa rakennella taloja. Omakotitalon hankinnasta ja ylläpidosta sähkönhintoineen on tullut niin kallista, että siihen on nykyisin varaa vain kovapalkkaisilla, pitkälle koulutetuilla erikoisasiantuntijoille, ei enää duunareilla.

Vierailija
15/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas mies jolla varaa pistää köyhät raksaukot töihin puolestaan.

Vierailija
16/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli oma talo kun tavattiin. Miksi meidän olisi pitänyt rakentaa uusi talo?

Vierailija
17/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sellainen mies on erittäin järkevä, eteenkin jos ei itse ole rakentamisen moniammattilainen.

Vierailija
18/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni isänisänisä on rakentanut tämän talon jossa asumme. Teki niin hyvän että muutama sukupolvi säästyi rakentamisen vaivalta. Jännää että ap:n mies on jo kolme joutunut rakentamaan.

Vierailija
19/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun mieluummin baarissa kuin rakentelen taloa,aamulla heti klo 9:00 oven juottolan kahvassa kiinni ja rapulakaljat....aaahhhh

Vierailija
20/20 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi