Pidättekö Noelin ja Danielin orastavasta Lolita-suhteesta Salkkareissa?
Teinityttö Daniela keikisteli viekottelevasti Noelille kesämekossaan. Noel katseli tätä ihastuneena.
Onko teinitytön ja keski-ikäisen miehen suhde mielestäsi ok teinien suosimassa tv-sarjassa?
Kommentit (36)
Tuossa varmaan rakennetaan sellaista kuviota, että Daniela sinisilmäisesti luottaa Noeliin ja puolustaa tätä, ja sitten totuus romahtaa esiin rytinällä. Jotain rumaa lienee luvassa. Voi olla niinkin, että Henrik tulee mustasukkaiseksi ja tulee joku draama hänen ja Noelin välillä.
Se on vähän huvittavaa, että Daniela on olevinaan ilmeisesti alle 20 v. ja Henrik vanhempi, mutta näyttelijöistä Lenita Susi on n. viisi vuotta vanhempi kuin Tuure Taskinen.
Katsotteko te tosiaan salkkareita? Miksi ihmeessä, sen verran olen vuosikymmeniä sitten nähnyt, että huomasin sen olevan silkkaa paskaa.
Olette vain kateellisia Nobelin menestyksestä myös nuorempien keskuudessa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsooko teinit muka Salkkareita? :D Jotenkin en usko tuota. Enemmän taitaa olla keski-ikäisten ja eläkeläisen suosima sarja. Niiden, jotka ovat katsoneet joka jakson vuodesta 1999 lähtien.
Etkö sinäkään ymmärrä aloitusta?
Äläkä nyt niin kauheasti oleta ja luule.
Katsoo kuka katsoo.
Televisiossa on niitä kanavia, joista voi valita mieleisensä ohjelmat.
Television voi myös laittaa kiinni tai jopa olla hankkimatta/ myydäkin.
Omasta mielestäsi surkeista ohjelmista voit valittaa niiden tekijöille.
Tai tehdä itse parempia.
Öööö...Muistaakseni tämä on keskustelupalsta. Sellaisella on tapana keskustella. Keskusteluun kuuluu myös sinun mielipiteestäsi poikkeavien mielipiteiden kertominen. Miksi siis vauhkoat siitä, että asiasta keskustellaan muutenkin kuin vatvomalla jotain yksittäistä juonenkäännettä?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa varmaan rakennetaan sellaista kuviota, että Daniela sinisilmäisesti luottaa Noeliin ja puolustaa tätä, ja sitten totuus romahtaa esiin rytinällä. Jotain rumaa lienee luvassa. Voi olla niinkin, että Henrik tulee mustasukkaiseksi ja tulee joku draama hänen ja Noelin välillä.
Se on vähän huvittavaa, että Daniela on olevinaan ilmeisesti alle 20 v. ja Henrik vanhempi, mutta näyttelijöistä Lenita Susi on n. viisi vuotta vanhempi kuin Tuure Taskinen.
Ainahan näissä todellinen ikä on eri kuin roolihahmon ikä. Eikä Daniela ole alle 20v, vaan parikymppinen niin kuin myös Henrik. Kokolailla saman ikäisiä ovat. Daniela vain huomattavasti naiivimpi.
Nimenomaan kysyttiin. Lue otsikko. Siinä kysyttiin mielipidettä. [/quote]
Voi tyhmyys!
Ei kysytty yleistä mielipidettä sarjasta vaan tietystä juonikuviosta sarjassa.
Se on eri asia, mutta turha sitä on selventää kun ei niin ei...
Ja ihmeesti kiinnostaa sarja, jota haukut.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan kysyttiin. Lue otsikko. Siinä kysyttiin mielipidettä.
Voi tyhmyys!
Ei kysytty yleistä mielipidettä sarjasta vaan tietystä juonikuviosta sarjassa.
Se on eri asia, mutta turha sitä on selventää kun ei niin ei...
Ja ihmeesti kiinnostaa sarja, jota haukut.
Otetaan nyt vielä ratakiskon kanssa:
Kysymys: Pidätkö Noelin ja Danielan orastavasta suhteesta?
Vastaus kysymykseen: Ihan sama (lue: minulla ei ole aiheesta suurampaa mielipidettä, vaan asia on minulle yhdentekevä).
Perustelu vastaukselle: Sarja on muutenkin niin kuraa, ettei sen käänteet herätä tunteita suuntaan eikä toiseen.
Oli ällöttävää, kun Noel kuolasi Danielaa tämän esitellessä mekkoaan. Ihan kuin Daniela ei muka ymmärtäisi mitä tuommoinen keimailu miehessä herättää? Halun tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsooko teinit muka Salkkareita? :D Jotenkin en usko tuota. Enemmän taitaa olla keski-ikäisten ja eläkeläisen suosima sarja. Niiden, jotka ovat katsoneet joka jakson vuodesta 1999 lähtien.
Etkö sinäkään ymmärrä aloitusta?
Äläkä nyt niin kauheasti oleta ja luule.
Katsoo kuka katsoo.
Televisiossa on niitä kanavia, joista voi valita mieleisensä ohjelmat.
Television voi myös laittaa kiinni tai jopa olla hankkimatta/ myydäkin.
Omasta mielestäsi surkeista ohjelmista voit valittaa niiden tekijöille.
Tai tehdä itse parempia.
Suora sitaatti aloituksesta: Onko teinitytön ja keski-ikäisen miehen suhde mielestäsi ok teinien suosimassa tv-sarjassa?
Kyllä lainaamasi viesti liittyi hyvinkin vahvasti aloitukseen. Toisin kuin tuo sinun vuodatuksesi.
Kohta on raskaana 😊
Naiset tietää mitä tekevät!
Vierailija kirjoitti:
Oli ällöttävää, kun Noel kuolasi Danielaa tämän esitellessä mekkoaan. Ihan kuin Daniela ei muka ymmärtäisi mitä tuommoinen keimailu miehessä herättää? Halun tietysti.
Ei ymmärrä, koska on hyvin kokematon miesten suhteen. Täysin vietävissä ja Noel tulee käyttämään sitä härskisti hyväksi. Varsinkin, kun Daniela on muutenkin eksyksissä äitinsä ja tätinsä hylättyä hänet.
Öööö...Muistaakseni tämä on keskustelupalsta. Sellaisella on tapana keskustella. Keskusteluun kuuluu myös sinun mielipiteestäsi poikkeavien mielipiteiden kertominen. Miksi siis vauhkoat siitä, että asiasta keskustellaan muutenkin kuin vatvomalla jotain yksittäistä juonenkäännettä?[/quote]
Oma tarkoituksesi on vain ns. heittää bensaa liekkeihin esittämällä fiksumpaa, kuin olet.
"En katso mitään kuraa, olen NIIN muiden yläpuolella".
Vierailija kirjoitti:
Olette vain kateellisia Nobelin menestyksestä myös nuorempien keskuudessa,
Totta. Suurin haaveeni on olla manipuloiva narsistimies, joka käyttää hyväksi sinisilmäisiä teinityttöjä.
N36
Oma tarkoituksesi on vain ns. heittää bensaa liekkeihin esittämällä fiksumpaa, kuin olet.
"En katso mitään kuraa, olen NIIN muiden yläpuolella".
Pakko lainata näin, kun lainaustaitosi on niin päin honkia. Samoin kuin on lukutaitosi laita. Minähän en missään vaiheessa ole sanonut, etten katso sarjaa. Voi sitä katsoa, vaikka sitä pitääkin kurana :D En myöskään ole esittänyt muuta kuin kysymyksen siitä, katsovatko teinit tosiaan Salkkareita. Luulin ihan tosissani, että se on vain keski-ikäisten ja eläkeläisten vakiokatsojien suosiossa.
Danielan hahmo on oletettavasti 20-25-vuotias ja Noel on 40-45-vuotias. Erikoista että Veetit hokevat jopa pedofiilia, vaikka itse asiassa iät ja ajat on ollut paremmissa asemissa olevia miehiä nuorempine vaimoineen ihan tosielämässäkin. Kyllä olisi 1900-luvun alussa enemmän paheksuttu milf-ilmiötä ja silloin ajateltiin, että miehen pitää olla vanhempi. Sehän itse asiassa on jopa ihan evolutiivitsesti perusteltuakin.
Otsikossa puhuttiin Noelista ja Danielista. Olin kyllä pettynyt kun se olikin Daniela!