Onko Teemu Selänne peeaa?
Kommentit (388)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[Pitäisi saada muita uskomaan väkisten kateuspäissään, että Teemu on PA. Ihminen, joka on tienannut ihan itse 60 miljoonaa huippu-urheilulla. Häneen verrattuna ette ole mitään.
Minä en mittaa ihmisen arvoa hänen omaisuutensa mukaan.
Sinä et ole yhtään mitään muuta kun surkea paskan kirjoittaja.
Ai senkö tähden, etten mittaa ihmisen arvoa rahassa? Selänteenkään rahoista en ole yhtäkään kommenttia kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on aika hulvaton kun joku Selänne-fani suu vaahdoten jauhaa miten hän tietää ja rahaa on ja muut on vaan kateellisia :D
Heh:D Odotan sitä hetkeä, kun joku tekee saman oivalluksen kuin minä. Itse en uskalla sitä tänne kirjoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti ole peeaa. Sillähän on miljoonien edestä harvinaisia klassikkoautoja tallissa ja kaliita jahteja sekä kiinteistöjä omistuksessaan. Firma voi olla vaikeuksissa mutta silläkin on luultavasti monta omistajaa
Menisitkö itse tossa tilanteessa pyytämään kaverilta 150 000 euroa lainaa?
Kyllä varmaan, kun omaisuuteni on jo sijoitettuna.
Kannattaa sijoittaa ihan kaikki rahat ja pyytää kavereita maksamaan päivittäiset kulut ruuasta lähtien. Mitäpä sitä itse turhaan maksamaan.
Ei kait Teemulla Suomessa nyt tuommoisia summia käteisenä ole, kun ei edes täällä asu. Seiska taas höpisee omiaan. Teemu ei varmuudella ole PA
Sinä ilmiselvästi tunnet tilanteen paremmin kuin Selänteen luottoystävä, joka taas on ihmetellyt Selänteen hätää raha-asioissa! Näin siis lehti aiheesta kertoo!
Seiska kertoo tuommoista ja sinä uskot😂.
No, jos tiedät paremmin, niin olet varmaan siellä oikeudessa ollut kuuntelemassa. Referoi vaan tähän Teemun luottoystävän kirurgi Syvähuokon oikeuden todistus, mitä hän sitten sanoi!
Seiska kirjoitti näin oikeuden todistuksesta:Syvähuoko alkoi ihmetellä, kun Teemu Selänne halusi lainata häneltä rahaa.
Lainasin hänelle ensin satatuhatta euroa ja toisella kerralla 50 tuhatta. Jos kavereillani on hätä, olen auttanut, mikäli mahdollista, Syvähuoko kertoi
Miksi miljonääri vippailee talousrikolliselta? Ei oikeuteen mennä ellei ole vahva näyttö velan olemassaolosta. Miksei lainaa pankista, ja mihin miljonääri tuollaista vippiä tarvitsee?
Mitä hävittävää olisi talousrikollisella? Korviaan myöten veloissa. Eihän valheisiinsa ole tarvinnut ennenkään mitään näyttöä. Ei muillekaan firmoille kuin Selänteen firmoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[Pitäisi saada muita uskomaan väkisten kateuspäissään, että Teemu on PA. Ihminen, joka on tienannut ihan itse 60 miljoonaa huippu-urheilulla. Häneen verrattuna ette ole mitään.
Minä en mittaa ihmisen arvoa hänen omaisuutensa mukaan.
Sinä et ole yhtään mitään muuta kun surkea paskan kirjoittaja.
Uskon tuon. Ei sitä arvoa voi omaisuudella mitata, jos ei sitä omaisuutta ole ja päivät kuluvat pahaa puhuen ja levittäen menestyneistä, töitä tehmeistä, ahkerista ja intohimoisista ihmisistä. Tiesitkö, että Teemu on tilastoissa suomalaisista eniten urallaan dollareita tahkonut suomalainen NHL-pelaaja. On saavutus jo yksin päästä sinne, olla 30 vuotta naimisissa ja saada 4 lasta. Mutta sinulla on eri mittarit. Arvojesi mukaan se, kuka puhuu eniten paskaa paskaketjuissa, on hyveellisin. Ei ole kehumista tuossakaan arvossa yhtään enempää, joten et sovi moraalipoliisiksi.
Missäköhän minä olen noin tehnyt? Voisitko linkata niihin kommentteihin, vai sekoitatko omassa kiihkossasi minut johonkin toiseen kommentoijaan?
Seläteen rahoista en ole kiinnostunut, koska kuten sanoin, raha ei tee kenestäkään parempaa ihmistä. Joistakin se tekee pahemman. Oletan Selänteen olevan rikas, mutta se ei määritä hänen arvoaan minun silmissäni. En tiedä onko hän lainannut kavereiltaan rahaa, mutta jos on, niin se on hieman outoa, koska tosiaan hänellä pitäisi olla omaakin rahaa riittävästi.
Kirjoitin yhden kommentin, jokaiseen täällä vastaa sama jankkaaja joka vakuuttelee että miljonääri on ja vain huvikseen vippailee muilta. Väittää itse kaikkia vastakommentteja yhden tekemäksi.
Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin yhden kommentin, jokaiseen täällä vastaa sama jankkaaja joka vakuuttelee että miljonääri on ja vain huvikseen vippailee muilta. Väittää itse kaikkia vastakommentteja yhden tekemäksi.
Mene hoitoon.
Se on joku rasittava jaanari
Hauska ketju. Selasin äsken läpi. Kaksi (aikuista?) jankuttaa täällä ja haukkuvat toisiaan jonkun selänteen takia. Vai onko kyseessä peräti vain yksi henkilö joka riitelee keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju. Selasin äsken läpi. Kaksi (aikuista?) jankuttaa täällä ja haukkuvat toisiaan jonkun selänteen takia. Vai onko kyseessä peräti vain yksi henkilö joka riitelee keskenään?
Todennäköisesti joku skitsofreenikko. Unohti ottaa lääkkeensä, mutta nyt selkeästi jo sai lääkepurkin auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se kenenkään raha-asiat meille kuuluu? Puhukaa omista raha-asioistanne jos raha kiinnostaa.
Mita pahaa Teemu on teille tehnyt
Kun tunkee väkisin julkisuuteen, tämä on sitten kolikon toinen puoli, kirjoitetaan myös ei-niin-mukavista asioista. Jos on älyä olla tunkematta julkisuuteen, ei kirjoiteta.
Sinulta kyllä puuttuu kyky nähdä miten lehdistö toimii. Ja kyllä, Teemu on syystäkin julkisuudessa, koska hän on yksi kaikkien aikojen parhaimmista jääkiekkoilijoista. Sinusta saadaan lukea lehdessä vaan kuolinilmoitus ja sekään ei kiinnosta ketään.
Mutta Sirpa kulta, se että on jääkiekkoilija ei tee vielä julkisuuden henkilöä tässä mielessä. Vasta kun itse tuo julkisuuteen seksielämänsä jne on ihan vapaata riistaa lehdistölle, myös kun rahat on loppumaan päin. Minusta ei tosiaan kirjoiteta kun visusti pysyn pois julkisuudesta: eipä tarvitse päivystää palstoilla etsimässä, että mitä tänään on kirjoitettu, kuten sinun.
Veikkaan että saamme Teemusta vielä paljon viihdettä, hän kun ei osaa pitää suutaan kiinni, kuten et sinäkään Sirpa.
Olet kyllä harhainen ihminen. Kannattaa muistaa ottaa ne lääkkeet.
Kun argumentit loppuvat, alkaa solvaus. Todistaa lähinnä minun pointtini.
Teemusta saadaan vielä uusi Nykänen. :)
Paitsi, että Matti sentään oli sympaattinen selvin päin.
Luuletko oikeasti, että Sirpa tänne kirjoittaa? Kyllä, sinä olet harhainen. Sinä et muuta ole tehnytkään kun solvannut. Sinulla ei ole yhtään argumenttia ollutkaan.
Nykänen oli alkoholisti ja oli sitä kuolemaansa saakka. Tälleen jyväskyläisenä näin hänet ihan pohjamudissa ja tuo kaikki on hyvin kaukana Teemu Selänteestä.
Uskon kyllä, mihin se Sirpa aikaansa käyttäisi? Joku Trump nyt ei suomea osaa eikä sitä kiinnostaisikaan, mutta eihän tuolla kotirouvalla ole mitään oikeaa tekemistäkään, varmasti seuraa mitä heistä kirjoitellaan.
Eikä ole ymmärtänyt, että jos he itse eivät antaisi niitä henkilökohtaisia seksielämäjuttuja, lehdistö voisi kirjoittaa vaan siitä jääkiekosta. Mutta ovat omalla toiminnallaan tehneet sen, että lehdistö saa kirjoittaa mistä vaan. Jos rahapula ei ole tilapäinen, asiaa kyllä ruoditaan juökisuudessa, ja ihan laillisesti.
"mihin se Sirpa aikaansa käyttäisi?"
Sirpa Selänne vetää Innovation Homen Los Angelesin toimistoa Leena Tukiaisen kanssa.
https://www.linkedin.com/in/sirpa-selanne-7a09421a3
Lisäksi Sirpa työskentelee myös silloin tällöin Selanne Steak Tavern ravintolassa.
Onko sen ravintolan nimi oikeasti "Selanne Steak Tavern"? Hahah kiertäisin noin paskasti nimetyn ravintolan kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se kenenkään raha-asiat meille kuuluu? Puhukaa omista raha-asioistanne jos raha kiinnostaa.
Mita pahaa Teemu on teille tehnyt
Kun tunkee väkisin julkisuuteen, tämä on sitten kolikon toinen puoli, kirjoitetaan myös ei-niin-mukavista asioista. Jos on älyä olla tunkematta julkisuuteen, ei kirjoiteta.
Sinulta kyllä puuttuu kyky nähdä miten lehdistö toimii. Ja kyllä, Teemu on syystäkin julkisuudessa, koska hän on yksi kaikkien aikojen parhaimmista jääkiekkoilijoista. Sinusta saadaan lukea lehdessä vaan kuolinilmoitus ja sekään ei kiinnosta ketään.
Mutta Sirpa kulta, se että on jääkiekkoilija ei tee vielä julkisuuden henkilöä tässä mielessä. Vasta kun itse tuo julkisuuteen seksielämänsä jne on ihan vapaata riistaa lehdistölle, myös kun rahat on loppumaan päin. Minusta ei tosiaan kirjoiteta kun visusti pysyn pois julkisuudesta: eipä tarvitse päivystää palstoilla etsimässä, että mitä tänään on kirjoitettu, kuten sinun.
Veikkaan että saamme Teemusta vielä paljon viihdettä, hän kun ei osaa pitää suutaan kiinni, kuten et sinäkään Sirpa.
Olet kyllä harhainen ihminen. Kannattaa muistaa ottaa ne lääkkeet.
Kun argumentit loppuvat, alkaa solvaus. Todistaa lähinnä minun pointtini.
Teemusta saadaan vielä uusi Nykänen. :)
Paitsi, että Matti sentään oli sympaattinen selvin päin.
Luuletko oikeasti, että Sirpa tänne kirjoittaa? Kyllä, sinä olet harhainen. Sinä et muuta ole tehnytkään kun solvannut. Sinulla ei ole yhtään argumenttia ollutkaan.
Nykänen oli alkoholisti ja oli sitä kuolemaansa saakka. Tälleen jyväskyläisenä näin hänet ihan pohjamudissa ja tuo kaikki on hyvin kaukana Teemu Selänteestä.
Uskon kyllä, mihin se Sirpa aikaansa käyttäisi? Joku Trump nyt ei suomea osaa eikä sitä kiinnostaisikaan, mutta eihän tuolla kotirouvalla ole mitään oikeaa tekemistäkään, varmasti seuraa mitä heistä kirjoitellaan.
Eikä ole ymmärtänyt, että jos he itse eivät antaisi niitä henkilökohtaisia seksielämäjuttuja, lehdistö voisi kirjoittaa vaan siitä jääkiekosta. Mutta ovat omalla toiminnallaan tehneet sen, että lehdistö saa kirjoittaa mistä vaan. Jos rahapula ei ole tilapäinen, asiaa kyllä ruoditaan juökisuudessa, ja ihan laillisesti.
"mihin se Sirpa aikaansa käyttäisi?"
Sirpa Selänne vetää Innovation Homen Los Angelesin toimistoa Leena Tukiaisen kanssa.
https://www.linkedin.com/in/sirpa-selanne-7a09421a3
Lisäksi Sirpa työskentelee myös silloin tällöin Selanne Steak Tavern ravintolassa.
Onko sen ravintolan nimi oikeasti "Selanne Steak Tavern"? Hahah kiertäisin noin paskasti nimetyn ravintolan kaukaa.
On kyllä typerä nimi
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti ole peeaa. Sillähän on miljoonien edestä harvinaisia klassikkoautoja tallissa ja kaliita jahteja sekä kiinteistöjä omistuksessaan. Firma voi olla vaikeuksissa mutta silläkin on luultavasti monta omistajaa
USA:ssa muuten on hämmästyttävän korkea kiinteistö- ja autovero. Palkkatyöstä ja ostoksista ei veroteta niinkään. Toisaalta jos asunnot ja autot on firman nimissä, niin sitten vaan verovähennyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niin päättelit?
Seiskasta. Oli lainannut ystäviltään 150 000 euroa rahaa.
Eikä ollut varaa maksaa Kurria pois Jokereista. On kyllä kassaongelma jos pitää lainata 150 k ystäviltä eikä esim pankista.
siinä oli se KHL:n haamu, muuten kyllä, Jolle maksoi ja oli halukas yhteistyöhön Nauravan narrin kanssa.
Ainakin jolle tai jollen taustalla olevat henkilöt tajusi että tuossa projektissa ei ole tärkeää jäädä nillittämään jostain kuvitelluista liigan vaatimuksista ja tinkimään viimeisistä euroista kurrin kanssa vaan pistää nää pienet osat nopeasti pakettiin että pääsee oikeasti isojen ja hankalien ongelmien kimppuun. Kuten sen hallin hankinta joka tulee luultavasti olemaan aikamoinen säätöshow.
Ja silti monikin on sanonut että kiva olisi jos se olisi suomalaisomistuksessa ja käytössä joten tuskin tuota monikaan 100% vastustaa ja vaatii ettei kauppoja tehdä.
Selänteellähän ei ollut omat hallineuvottelut ilmeisesti alkaneetkaan hallin omistajan mukaan vaikka tuo oli omasta mielestään jo järkännyt hallin joukkueelleen.
Taisi olla enemmän puhetta kuin tekoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä kommenttini tai siis vastaukseni ei tule lainattuun viestiin. Laitetaan sitten näin.
Teemu on kyllä sijoittanut rahaa erittäin hyvin. Hänellä on paljon sijoitettua omaisuutta. Ette selkeästi tiedä hänestä mitään, mutta pakko on päästä puhumaan paskaa.
Ja silti käteinen lopussa ja pitää lainata 150 tonnia?!
Ei ihan vahvalta tää talous vaikuta. Tuossa kohtaa kannattaisi ruveta miettimään sekä omaisuuden myyntiä että menojen karsintaa.
Toivottavasti sijoitukset ei muuten olleet esim. bitcoiniin tai vastaaviin jossa moni on menettänyt isot summat parina viime vuonna.
Luulisi olevan mustalla tai platina-Amexilla mahdollista maksaa. Niissähän on rajaton luotto.
Onkohan pistänyt kryptoihin rahansa
Vierailija kirjoitti:
Teemu Selänteen firmoilta vaaditaan satojen tuhansien korvauksia – pitkä ystävyys Ari Mennanderiin katkesi riitoihin rahasta
Meneillään olevan oikeudenkäynnin kanne pantiin vireille jo yli kaksi vuotta sitten.
No nyt ymmärrän miksi syrjäytettiin Jokeri- hankkeesta.
Riitelee kavereittensa kanssa oikeudessa ja vaimonsa kanssa kapakkajonossa? Seiska paljastaa
Jattakaa tama henkilo rauhaan. Mita Han tehnyt teille?
Onko Teemu peeaa, kysyy aapee 😁
Vierailija kirjoitti:
Oisko vähän noloa, jos kaikki rahat ois menneet. En silti usko, että näin on. Mutta varmaan kusettajia riittää ympärillä ja jos on valinnut alussa väärät "managerit" hoitamaan fyrkkoja niin on hyvin mahdollista. Toi Teemun raivoaminen Jokereista osoittaa, että jotain ongelmia sillä on.
Ehkä päinvastoin. Joku paljasti Teemun rahatilanteen lehdistölle saadakseen Teemun vaikenemaan Jokereiden asioista.
Uskon tuon. Ei sitä arvoa voi omaisuudella mitata, jos ei sitä omaisuutta ole ja päivät kuluvat pahaa puhuen ja levittäen menestyneistä, töitä tehmeistä, ahkerista ja intohimoisista ihmisistä. Tiesitkö, että Teemu on tilastoissa suomalaisista eniten urallaan dollareita tahkonut suomalainen NHL-pelaaja. On saavutus jo yksin päästä sinne, olla 30 vuotta naimisissa ja saada 4 lasta. Mutta sinulla on eri mittarit. Arvojesi mukaan se, kuka puhuu eniten paskaa paskaketjuissa, on hyveellisin. Ei ole kehumista tuossakaan arvossa yhtään enempää, joten et sovi moraalipoliisiksi.