Onko liiottelua laittaa nyt jo ulkoillessa pipo, asteita 4 ja tuulee, ja päiväksikin luvattu vain 10 astetta tuulen
Kommentit (16)
Käytän pipoa. Vaatetus sään mukaan, ei kalenterin mukaan.
Tartteeko tuota edes kysyä? Sitä pukeudutaan kelin mukaan ja jos on kylmä, puetaan enemmän vaatetta päälle. Jos joku katsoo pitkään niin siinähän tollottaa, ei katsomisesta rikki mene.
Kyllä mä ainakin otan tänään päättäreihin pipon mukaan, käytän jos siltä tuntuu.
Olen palelevaa sorttia mutta en ole vielä kaivanut pipoa laatikosta. Kuten en myöskään kevytuntsikkaa, hanskoja ja kaulahuivia.
Ei todellakaan ole pipo tällä hetkellä liikaa. Toki se voi tuntua kummalta kun viikko sitten oli shortsikelit, mutta nyt on kylmennyt todella nopeasti ja lämpötilat normi lokakuun alun luokkaa, ja lokakuuussa kukaan ei miettisi voiko pipoa käyttää.
Olen kylässä. Kunpa olisikin pipot ja hanskat ym.
Vierailija kirjoitti:
Olen kylässä. Kunpa olisikin pipot ja hanskat ym.
Lainaa isäntäväeltä.
Eilen näkyi talvitoppatakkeja vaikka kuinka, tosiaan olisi pitänyt olla pyöräillessä pipo ja jokin neule, korvin kävi tuuli, siitä sen ainakin huomaa, onneksi oli tuulitakissa huppu jonka vedin kypärän alle.
Voi herttinen! Ei sitä toisilta tarvitse kysellä, miten pukeutuu. Jos tuntuu, että tarvitsee pipon, niin sitten käyttää.
Olen tyhmänä teininä palelluttanut korvani kovalla pakkasella. Muistan lopun ikääni miten kipeät ne paleltumat olivat. Eikä korvani oikeastaan enää kestä ollenkaan viimaa tai vähänkään viileää ilmaa vaan on aina oltava pipo.
Tänään aamulla oli koiranulkoilutuslenkillä kaikilla vastaantulijoilla kevyttoppatakki ja pipo. Mulla oli huppu päässä, hanskoja olisin kaivannut.
Hki
Kyllä minä ajattelin ihan laittaa kypärämyssyn kun lähden kohta polkupyörällä liikkeelle. Asteita täällä 7.
Mikä nynny olet? Pääsi on sinun sinä itse päätät mitä päähäsi laitat ,emme me! Kasva aikuiseksi!
Mulla on hyvä hupputakki. Huppu suojaa korvia hyvin ja muutenkin lämmin tiivis takki. Eilenkin liikuin ulkona huppu päässä ja sama tänään. ( Hki)
Ostin muuten tuon takin muutama vuosi sitten Prismasta miesten osastolta. Paras ostos pitkään aikaan.
Pipoa en osaa käyttää ja näytän tosi hassulta pipo päässä.
Mitä hel....pipoa käyttää räppärit ja muut kupparit kesä helteilläkin. Joku suomi juoksija taisi juosta kaikki kesän kisat pipo päässä.
Käy kokeilemassa. Olen aivan varma, että kaivat pipon taskusta jo ensimmäisen kymmenen metrin päästä.