Eräs vanhempi herrasmies on kutsunut minut kylään
Mitähän on odotettavissa? Olen yhden kerran ollut hänen luonaan kun yhdessä samasta ravintolasta sattumalta lähdimme. Hän kutsui minut yömyssyille. Muutaman liköörin nautimme, juttelimme mukavia ja tanssimme lähekkäin. Miehen kädet hieman hyväilivät vartaloani ja muutama suudelmakin vaihdettiin. Lähdin kuitenkin omaan kotiini yöksi. Kävin hänen luonaan myös kahvilla pari kertaa. Hän on leskimies ollut jo muutaman vuoden ja kertoi kaipaavansa naisseuraa. En nyt tiedä hän on 70 v. ja minä olen 22v. Ei kai ikä haittaa jos meillä vaikka tulisi olemaan jotain kiihkeää sängyssä? Tai siis ainakin sellaisen vaikutelman olen saanut että mies haluaisi muutakin kuin vain rupatella kahvikupposen äärellä.
Kommentit (14)
Päästä pappa paineistaan ja tarjoa hänelle jotain, mitä muistella haudassa.
Mitä itse haluat tuolta mieheltä? Kostuitko kun suutelitte?
Vaikuttaa ihan kunnolliselta mieheltä, kun ei jäänyt vänkäämään vaikka lähdit yömyssyltä kesken pois.
Jos itseäsi huvittaa, niin anna palaa!
Saattaa pelätä pakkeja. Luulen, että odottaa sinulta jotain rohkaisua. Suutele kiihkeästi häntä ja kokeile kädellä, onko sillä mitään vaikutusta. Jos on, anna palaa!
Ota ihmeessä tilaisuudesta vaari.
Varmasti vaari arvostaa ja saat kehuja yllinkyllin. Jos on kyseessä teräsvaari niin muutakin ;)
Kerro sitten tähän ketjuun miten sujui!
Ei.. ei toinoo mikään, MIES! enää. Ei yhtää: kuules hei,lyyli.. Sen.PARAS! käyttöpäivä on (kauan.. kauan aikaa SITTEN!) Mennyt ja pahasti, vanhaksi. Älä ole, mikääbimbosielä kuule yhtää.
Toi, ei oo mikää ( Mies) enää, VAIN! jokukuppane.tms. 'VOSSIILI-Vaari'= ei mitään KÄYTTÖÄ! (nuorelle ja viriilille) naiselle. Eikä ees sulle, ei yhtää mitään.
OTA (kaikkien täyspäisteihmisten, ja mun!) ihan hyvästå, 'Vinkistä..vaari' ja:
Juot sen kaa (yhen kerran) kahvit joo, pullaaKans! Ja puhut mukavii (tyhjänpäiväsii jurinouta.tms) sen kaa. Sanot kiitos. Ja heität heipat, sille: "Vossiili..vaarille', ja sanot:
..nähään taas, moiMoii..!!
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa ihan kunnolliselta mieheltä, kun ei jäänyt vänkäämään vaikka lähdit yömyssyltä kesken pois.
joo..pa,jooei:' kun ei JÄÄNY vonkaa..(et jääny yökylää)'? niipå. Miten ois, oisko totuus! vaikka:
..kun (EIOTA=kymmeniinvuosiin!!) enää eteen?
Mieti.
äläoobimbosieläyhtää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo..pa,jooei:' kun ei JÄÄNY vonkaa..(et jääny yökylää)'? niipå. Miten ois, oisko totuus! vaikka:
..kun (EIOTA=kymmeniinvuosiin!!) enää eteen?
Mieti.
Siniset pillerit niin pelittää.
AP, onko sulla bemari?
Jos on, niin tiedät kyllä mitä?
Eikö???
Höpö höpö. Jonkun vanhan sedän fantasia.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa pelätä pakkeja. Luulen, että odottaa sinulta jotain rohkaisua. Suutele kiihkeästi häntä ja kokeile kädellä, onko sillä mitään vaikutusta. Jos on, anna palaa!
Ettäkö yhdellä pusulla pystyyn aikuisella miehellä?
Kiihkeä suudelma ja pusu ovat eri asioita. Pusu kestää alle sekunnin ja kiihkeä suudelma kieli toisen suussa jopa minuutteja. Kyllä minä olen saanut monta kalua kovaksi kiihkeällä suudelmalla. Kokeile sinäkin. Jos et saa, markkina-arvosi on pieni, sorry.
Pusu siudelma ei nosta mitään mult 45lta. Se mitä näen pikemminkin
Pidä kiinni tosta. Pääset aika helpolla perintöön kiinni, ton ikäsen odotetaan kupsahtavan 10 vuoden sisällä.