Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa euriborkorko noussut huimasti viimeiset pari kk!

Vierailija
02.09.2022 |

Jatkuukohan kuinka tuo nousu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu kauan

Vierailija
2/8 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12kk euribor jo yli 1,8%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun alussa oli vielä prosentin pinnassa, eli viimeisen kuukauden aikana on pompsahtanut kunnolla.

Kateeksi käy pari vuotta sitten korkosuojauksen ottaneita.

Vierailija
4/8 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuun alussa oli vielä prosentin pinnassa, eli viimeisen kuukauden aikana on pompsahtanut kunnolla.

Minulle sanottiin pankisa, että minulla on se paras korko, johon maailmantilanne ei vaikuta. Nyt kumminkin on tuplakorko. Siksi olen maksellut tähän asti kalliimpaa korkoa (eli ei ollut nollakorkoa), että nyt ei olisi samaa nousua kuin muilla. Näkyy olevan.

Vierailija
5/8 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanottiin pankisa, että minulla on se paras korko, johon maailmantilanne ei vaikuta. Nyt kumminkin on tuplakorko. Siksi olen maksellut tähän asti kalliimpaa korkoa (eli ei ollut nollakorkoa), että nyt ei olisi samaa nousua kuin muilla. Näkyy olevan.

Onko sinulla korkoputki? Silloin ei lainasi korko nouse tietyn tason yli, vaikka tapahtuisi mitä. Kun lainojen korot huitelevat kolmessa-neljässä, maksat vain korkoputkesi kattoa.

Uskon, että hyvän valinnan olet tehnyt.

Vierailija
6/8 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna 5,1%

Vierailija
7/8 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko joku pankki myöntää 6 kk:n lainoja?

Vierailija
8/8 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 kk euribor. Oli miinuksella vuositolkulla ja kyn marginaali 0,4 niin ilmaista lainaa. Nyt korko 0,7. Ennusteen mukaan 3 kk eurobor vasta 2024 ois 1,8. Mutta talletuskorokokin jo 1,1. Tervettä nostaa. Miinuskorot ei ole. Inflaatio laukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi