Täytän pian 26. Olen sinkku ja lapseton mies, koen tilanteeni epätoivoiseksi
Haluaisin kovasti löytää kumppanin ja perustaa joskus perheen, mutta pelkään että aika on jo ajanut ohitseni. Niin moni ikäiseni on naimisissa ja lapsellinen, minä vieläkin odottelen sen oikean tupsahtamista elämääni.
Kommentit (22)
Höpö höpö. Mene yliopistoon jos älyä löytyy, siellä sinkkuus on yleistä. Varmaan muuallakin.
Sinulla on vielä n. 10 vuotta hyvää aikaa löytää kumppani, älä tuhlaa sitä.
Miesten ikä ensimmäisen lapsen syntyessä on keskimäärin 31,6 vuotta. Joten on sulla vielä aikaa.
Miesten keski-ikä 34,7 vuotta naimisiin mennessä, joten siihenkin keskivertoaikaan sulla on hyvin aikaa.
Aasiasta pystyy tilaamaan vaimon. Ole hyvä.
14 vuoden kuluttua jos olet edelleen sinkku, ymmärrät kuinka onneksesi väistit luodin.
Vierailija kirjoitti:
Aasiasta pystyy tilaamaan vaimon. Ole hyvä.
Onnistuu myös osina. >Ensin tulee pikkarit, sitten rintsikat , jos jatkaa tilausta, niin....
Vierailija kirjoitti:
Miesten ikä ensimmäisen lapsen syntyessä on keskimäärin 31,6 vuotta. Joten on sulla vielä aikaa.
Miesten keski-ikä 34,7 vuotta naimisiin mennessä, joten siihenkin keskivertoaikaan sulla on hyvin aikaa.
Mieshän pystyy siittämään lapsen, niin kauan kun siittiöitä tuottuu..Eri asia, jos se kulli ei jäykisty, niin ei pysty naimaan, mutta tosiaan siittiöillä voi raskauttaa naisen..
T. nainen.
Pitaisi olla laki etta miehet saavat avioitua vasta taytettyaan 30v., liian lapsellisia "poikia" ennen sita.
Voi että mitä ininää taas. Ootko testoja aatellut käydä mittauttaa?
Sama, mutta 30 kymppinen lapseton sinkku nainen
Todella harvalla alle 30-vuotiaalla on lapsia. 26-vuotiaat elävät vielä nuoruuttaan ja eivät yleensä ole halukkaita vakiintumaan. Useimmilla myöskään puitteet eivät vielä ole kunnossa lastensaantia varten tuossa iässä. Ei ole vakityötä, ei taloa eikä usein autoakaan.
Älä kitise vauvapalastalla. Käytä aikasi puolison etsimiseen.
Minulle kerrottiin tällä viikolla että näin nuorille ei kuulu vielä seurusteluhommat.
T.32v
naimisiin päästävä koska kaveritkin?
Vierailija kirjoitti:
Minulle kerrottiin tällä viikolla että näin nuorille ei kuulu vielä seurusteluhommat.
T.32v
Mulle sanoi vähän alle 30 v nainen, että kiinnostaisi muuten mutta olen vähän liian vanha hänelle. En kyllä koskaan kertonut ikääni.
T: 31 V
Minä erosin sinun iässä pitkästä suhteesta ja olen nyt 33, onnellisempi kuin koskaan ja parisuhteessa. Että ehdit vielä hyvin! On paljon hyviä naisia vapaana. Itse en olisi voinut ku kuvitella alle 30v edes lasta. Nyt yritetään jos on tullakseen.