HERÄTYS facebookia markkinoinnissa käyttävät yritykset!
Nykyään facebookin julkisiakaan sivuja ei pääse selaamaan sellainen ihminen, jolla ei ole fb-tiliä. Jos ajantasaisia tietoja ja aukioloaikoja ei löydy muualta kuin facebookista, niin minun lisäkseni moni muu jättää menemättä koko paikkaan..
Kommentit (9)
Tuntuu että nykypäivänä asiakkaan pitäisi silmä kovana seurata yrityksien toimintaa.
Jatkuvasti olla hereillä että ollaanko tänään edes auki vai ei? Asiakas on yritystä varten, eikä päinvastoin.
Vähän niinkuin tämä joku sisustusliike kalasatamassa, mikä ylläripylläri meni konkkaan.
Koskaan et tiennyt etukäteen milloin se on auki, paikan vetäjä suuressa armossaaan kello 13.15 ilmoitteli että "nyt olen auki klo 13.17-14.26, tervetuloa!"
Eipä tarvinnut siellä asioida kun en asunut ihan samassa korttelissa...
N40
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu.
Ja Instagramissa taitaa nykyään olla sama. Itselläni on Insta-tili kyllä, mutta olen kuullut kavereilta, joilla ei sellaista ole, että eivät näe Instagramissa enää mitään.
Twitterkin on vähän niin ja näin. Mutta sitä ei kai yritykset niin käytäkään.
Ei mikään ihme, että ig:ssä sama, kun ovat saman firman palveluja.
Tehkää yritykset omat kotisivut, niin asiakkaat löytävät teidät paremmin ja unohtakaan Facebookit, Instagrammin ja muut hörhöttimet.
Aukioloajat, yhteystiedot ja hinnastot (kampaamo ym.) selkeästi näkyville nettiin tai valinta osuu kilpailijaanne. Myös silloin kun pitää jonkun digitaidottoman puolesta etsiä osto- tai palvelupaikkaa.
Ja ilman, että tarvitsee kirjautua mihinkään somekanavaan.
Yritin selvittää onko Tervakoskella sijaitseva tallicafe vielä tänä vuonna auki. Voiko joku facebookissa oleva tarkistaa tiedon, kun itse en pääse katsomaan..?
Tapahtumia on ainakin aivan turha mainostaa facebookissa. Just tänään tuli uutisvirtaan oikein mielenkiintoinen paikallinen tapahtuma, josta en ollut kuullutkaan kun en mitään lehtiä lue.
Viikontakainen tapahtuma. Varmasti yritys oli siitäkin jälkijunassa tulleesta fb-näkyvyydestä maksanut.
Ei olisi kannattanut.
Kun näkyisi edes paikkakunta ja osoite mainoksessa.
Sama juttu.
Ja Instagramissa taitaa nykyään olla sama. Itselläni on Insta-tili kyllä, mutta olen kuullut kavereilta, joilla ei sellaista ole, että eivät näe Instagramissa enää mitään.
Twitterkin on vähän niin ja näin. Mutta sitä ei kai yritykset niin käytäkään.