Juoko kukaan enää kalsarikännejä
Kommentit (30)
En tänään, kun eilen ja toissapvnä otin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, meinasin huomenna .
Onko jokin tietty teema? Hyvä elokuva odottaa?
Sadattuhannet juovat joka viikonloppu.
Joo mut tarviiks siihen kalsarit? Käyks stringit? Ja farkut?
Toki, se paras känni. Tai mystikaalisen outo keskipäivän tai jopa aamun kännihiipijä kartsalla on myös jee. (tietysti ketään häiritsemäti)
Reilu 2v ilman alkoholia. Ei tee mieli alkoholia ja mukava herätä seuraavana päivänä ilman krapulaa ja päänsärkyä.
Huomenna ajattelin. Aloittelen puolenpäivän aikaan. Mökillä. Bissee vaan
No jos suurkuluttajia arvioidaan olevan 500 000-600 000 Suomessa niin eiköhän näistä kalsarikännejä vetele aika moni tänäkin viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Reilu 2v ilman alkoholia. Ei tee mieli alkoholia ja mukava herätä seuraavana päivänä ilman krapulaa ja päänsärkyä.
Joo, jos mulle tulisi krapula, niin silloin jättäisin kyllä alkoholin väliin. Mutta en välitä juoda niin paljoa, että krapulaa saisin
1
Huomenna vois ottaa kalsari juopottelupäivän.
Kyllä sillain koti vaatteissa joka viikonloppu keski-ikäisenä ja vaihdevuosi vaivoissa niin että nukkuu edes kerrankin yhden yön hyvin ja pitkään heräilemättä vessaan kahden kolmen tunnin välein kuin normaali öinä. Ja ihmettelen kun kännäyksestä johtuen en ravaa vessassa yöllä kuten normaalisti ravaan eikä tule sänkyynkään pissat vaan rakko kestää. Kuivuukohan se elimistö alkoholista sen verran ettei ole koko ajan virtsaamisen tarvetta , sitä ihmettelen. Juodessa aluksi pissattaa mutta sitten se vähenee jonkin ajan kuluessa.
Luulis kysymyksen paremminkin kuuluvan juoko kukaan enää baareissa?
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta. Lapset jo aikuisia.
Kamalaa. Minä olen vain viikon loppu käyttäjä. En voisi alkoholia juoda joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on vielä rahaa juoda?
Ihan kaikilla on varaa. Tutullani riittää joka päiväiseen alkoholiin ja tupakkaan koko työmarkkinatuki. Saa monesta paikkaa ruokapussi avustuksia, diakonit tuo kotiin ja osat pitää hakea itse eri jakelupaikoista. Sitten saa kaikki terveydenhoidon, lääkkeet yhteiskunnalta ja vaatteet, kengät ilmatteeksi lähiomaisilta kun monilla tulee huti ostoksia ja ne jää sitten komeroon käyttämättöminä.
Miten niin kuin _enää_? Korona-aikanahan muuta ei tehtykään ;)
Miehen kanssa otamme useinkin pikkuhiprakat kalsonkejen muodossa, yleensä saunapäivänä.
Ihan yksin tulee joskus harvoin otettua kalsarikännejä mutta ne on ihmeen vapauttavia. Makaan sohvalla, juon viiniä, kuuntelen musaa tai katselen jotain hömppäleffaa. Kaiken kruunaa joku mättöateria
Harvemmin tulee baareissakaan käytyä. Viiniä viikonloppuna miesystävän/ystävien kesken mutta ne ei ole kalsarikännejä mulle
Meinasin ehkä huomenna juoda, kun alkoi tänään 2 viikon loma töistä. Viimeksi on tullut juotua alkoholia joskus elokuun alkupuolella, ja ns kalsarikännit vedin viimeksi huhtikuussa.
Joo, meinasin huomenna .