Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihis se SofterSin on hävinnyt?

Vierailija
27.10.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka etsivät itseään ja suuntaa elämälleen. Sitä yrittäessä tulee sitten lapsellisuuksissa leviteltyä omat asiat ja ajatukset kaikkien reposteltavaksi. Ymmärtäisi painua maan alle tämäkin SS, mikä lie. Jos lapsia, niin keskittyisi niihin ja elämänsä tasapainoon saattamiseen.

Vierailija
2/23 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se on uskonto johon ihminen uskoo. Eipä olisi uskonut että ihminen joka on lukenut paljon islamista ja uskoi hyvin on nyt irc galleriassa. SS käytti ennen kasvohuntuakin. Miten ihminen joka uskoo jättää noin vaan uskonsa? voiko uskon asioita unohtaa kun aina muistaa mitä uskonto sanoi mistäkin teosta jne.. Taisi olla niin epätoivonen kun kukaan muslimi mies ei enää halunnut naida häntä niin monen avioliiton jälkeen. koko pk-seudun muslimit tuntee koko tapauksen:( Nyt sitten kokeillaan ei-muslimi elämää jos sieltä se onni löytyisi. Katsokaa kohta hän on hindu kun löytyy se oikea intialainen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko irc-gallerian kautta tai vaikka last piste fm:n kautta voi laitella viestiä, jos kerran niin kamalasti kiinnostaa. Onneksi mulla on elämä, eikä tarvitse ruotia toisten oloa ja elämistä netissä. Oli mun kouluni tai mikä muu tahansa miten säälittävää tahansa, niin ainakin olen teidän yläpuolellanne, jotka kuulopuheita, huhuja ja selän takana puhumista levitätte. Toivon, etten tasollenne koskaan alennu.

No niin, menen jatkamaan sitä elämääni. Josta muuten nautin todella paljon. :)

Vierailija
4/23 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä ihan itse levitellyt elämäsi täällä netissä. Ehkä nyt huomaat että se oli virhe.

Vierailija
5/23 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SofterSin:

Joko irc-gallerian kautta tai vaikka last piste fm:n kautta voi laitella viestiä, jos kerran niin kamalasti kiinnostaa. Onneksi mulla on elämä, eikä tarvitse ruotia toisten oloa ja elämistä netissä. Oli mun kouluni tai mikä muu tahansa miten säälittävää tahansa, niin ainakin olen teidän yläpuolellanne, jotka kuulopuheita, huhuja ja selän takana puhumista levitätte. Toivon, etten tasollenne koskaan alennu.

No niin, menen jatkamaan sitä elämääni. Josta muuten nautin todella paljon. :)

Eli sulla on NYT elama ja aiemmin ei ollu. Aika tiuhaan itsekin Softis taalla kirjailit kevaalla ja kesallakin viela. No, mene vaan elamaan

Vierailija
6/23 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli näkövammanen oli tarkoitus kirjoittaa.

Vierailija
7/23 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulopuheiden perusteella hekin nauraa sulle.

Vierailija
8/23 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halveerausketjuihin ja yritti vain auttaa toisia, saa pelkkää lokaa niskaansa. Jotenkin hävettää ylipäätään olla nainen, kun solidaarisuutta ei kerrassaan ole.

Vierailija
9/23 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään nimimerkin perusteella ei löydetä irkistä tietoa jne. Henkilö on itse tuonut itsensä tunnistettavaksi ja julkiseksi. Seuraukset voivat olla ikäviä, niinkuin on käynyt.

Vaikea käsittää miksi joku haluaa täällä paljastaa itsensä?

Vierailija
10/23 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa näyttää itsestään jotain paljastamalla. Kuvittelee olevansa jotain suurempaa mitä oikeasti ei olekkaan. Niin kuin ss sanoi, hän on ylempänä muita, niin maine on kyllä aika paljon mennyt menneisyydessä. Ettei mitenkään kunnioitettu korkea ihminen ole vaikka kuinka siinä yrittää opinnoillaan yleistää itseään. Normaali ihminen kyllä ihmmettelee tuota käytöstä.. mutta luulee itse olevansa se neroin, kun eihän sitä itse huomaa.

Vierailija:

Vaikea käsittää miksi joku haluaa täällä paljastaa itsensä?

Vierailija
11/23 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä itse kutakin yritettiin auttaa

Vierailija
12/23 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
13/23 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseistä nimimerkkiä itse tuntematta olen seurannut sivusta ihmistä, joka meni asiasta toiseen ja jätti jälkeensä aikamoisen sotkun aina. Vika ei tietenkään ollut koskaan hänessä. Kyseessä on oma siskoni, ja minä olen ainoa, joka hänen kanssaan vielä tämän kaiken jälkeen on tekemisissä, lukuunottamatta taas kerran niitä uusia porukoita.

Vierailija
14/23 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin morresta. Morre on paras!

Vierailija
15/23 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se eronnut siitä miehestään kun puhui joskus muuttamisesta?

Vierailija
16/23 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihteeksi

Vierailija
17/23 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hän on löytänyt uuden hurahtamisen kohteen ja av on jäänyt... olen lokeroinut hänet tällaiseksi keskenkasvuiseksi hurahtajaksi=)

Vierailija
18/23 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku M-kirjaimella alkava....

Vierailija
19/23 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pylly, kuin joku voi ajatella noin? Mä ajattelin, että on ihanaa, kun ihmiset jaksaa olla noin empaattisia? Ei hyvyys maailmassa ole pahe.

Vierailija
20/23 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä olis kyllä uskonu