Näytän ihan strutsilta!
Kävin tänään kampaajalla ja se ei sitten alkuunkaan tajunnut mitä olisin halunnut tai mikä mulle sopisi. Tää tukka on ihan h i r v e e.
Pahinta on se, että kun mies tulee kotiin niin se ei varmaan edes huomaa mitään muutosta tapahtuneen. Näytän siis oikeasti AINA strutsilta, näen sen vain itse vasta nyt...
Kommentit (5)
Sanoitko kampaajalle suoraan, ettei kampauksesta tullut ihan sellainen mitä halusit? Vaadi uutta leikkausta tai jos et kehtaa, niin varaa aika toiselle kampaajalle parantelua varten.
Kolmoselle tunnustan nolona, että tää OLI jo se paranteluleikkaus, kun en edelliselle kampaajalle kehdannut sanoa ettei lopputulos ollut sellainen kuin halusin. Se tosin oli paljon parempi kuin tämä!!!
Naurakaa vain, niin minä itsekin teen mutta melko hysteeriseen tapaan kylläkin.
ap
No eikös sitä sanotakin, ettei kahta ilman kolmatta...?
Hieman vain ihmetyttää, että annatko kampaajille täysin vapaat kädet, jos kumpikaan leikkauksista ei ollut mieleinen? Vai käytkö vain tosi dorkilla kampaajilla? :)
3
Viimeksi kun kävin kampaajalla, sanoin ensimmäisenä, että EN HALUA otsista vaan kasvatan sen pois..
Hetken mainiteltuaan ja leikeltyään kävelin liikkeestä ulos OTSATUKAN KANSSA!!!! =.(
Enpä mene siihen paikkaan toista kertaa!
Hali!