Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nt-ultran ja seerumiseulan tulos

27.10.2006 |

Millaisia tuloksia/riskilukuja olette saaneet yhdistetystä niskaturvotusultrasta ja seerumiseulasta?

Mulla oli turvotus 1,3 mm viikolla 11+1.

Tänään tuli verikokeen tulos: riskiluku 1:50000. Voikohan tuossa olla joku virhe vai onko joku muukin saanut noin suuren luvun?

Ikää mulla on kohta 32, joten pelkän iän perusteella luku pitäisi olla luokkaa 1:500. Täältä olen lueskellut, että riskiluvut yleensä alle 2000.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen luulisi olevan hyvä asia, jos riski on mahd. pieni?

Vierailija
2/2 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siinä virhettä on, onnittelut! Olen nähnyt vastaavia ennekin. Eli verikokeissa sulla kaikki täysin ok.

Itse en tajunnut mennä nt-ultran aikoihin veriseulaan (turvotus 0,9mm), mutta menin sitten viikolla 16 seerumiseulaan (pelkkä verikoe, mutta seuloo enemmän kuin tuo aikaisempi veriseula). Siinä sitten " kärähdin" , kun ikää 33v (n. 1:500) ja verikokeissa koholla oleva istukkahormoni, niin riskiluku olikin yht' äkkiä 1:116 ja edessä vapaaehtoinen lapsivesipunktio...

Silloin kätilö sanoi, että ikäni siinä painaa paljon, että veriarvoni olivat normaalin rajoissa, mutta tuo yksi arvo koholla ... Lapsivesipunktion tulos oli ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla