Asiallisia ajatuksia Valtasormukset-sarjasta ilman tuota loputonta juupas-eipästappelua
Mitä mielipiteitä juuri alkaneesta sarjasta kun tuo Valtasormukset OFFICIAL -ketju on jo ehditty kokonaan pilata rasismi-wokeismi jankuttamisella.
Mahdoton saada enää selkoa mitä mieltä ihmiset oikeasti sarjasta ovat.
Riidanhaastajat jääkööt ankeuttamaan OFFICIAL ketjua - kiitos.
Aloitan - kovana fanina (en kuitenkaan ihan mikään spektripuristi ole filmatisointien suhteen) itkin ekassa jaksossa ihastuksesta ja liikutuksesta monta kertaa. Todella kaunis sarja visuaalisesti. Upeat Howard Shoren musiikit.
Sympaattisia hahmoja. Tykkäsin kovasti jo ekasta jaksosta! Ylitti omat odotukseni roimasti.
Enkä malttaisi odottaa kauden loppuun saakka!
Olen jo viikon täpinöissäni odotellut ja spekuloinut näkyykö itse Sauronia. Sarjan kaikesta ihanasta haltiaeteerisyydestä huolimatta "Sauron is the man" ja mielestäni Keskimaan mielenkiintoisin hahmo.
Mitä tykkäsitte? Oliko odotuksienne mukainen?
Löysittekö vielä lempparihahmoja? Mitä hahmoja/tapahtumia odotatte eniten?
(Itse myös tykkäsin että ns. rivisotilaita näytetään lähemmin henkilöinä eikä vaan tykinruokana ja massoina niinkuin Jacksonin Tolkien-leffoissa.)
Ykkösjaksolle 5/5 ja huraa!
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mjaa, en sano vielä mitään ennenkuin katson molemmat ekat jaksot. Tiiseri lupaili kyllä aika paljon.
Sauronin mahdollinen ilmestyminen toki jännittää, ja istarinkin. Ungoliant olisi myös siisti, ja jokunen Balrog. Sekä tietty keitä Nazgul ovat.
Luin just miehelle ääneen tätä keskustelun aloitusta ja nyökyteltiin vakavan ihan että "joo'o tärkeitä pohdintoja" sitten katsottiin toisiamme ja todettiin että voiluoja me ollaan nörttejä 🙈
Mutta ei haittaa, rakastetaan Keskimaata ja Tolkienia ja nörttejä
Mjaa, en sano vielä mitään ennenkuin katson molemmat ekat jaksot. Tiiseri lupaili kyllä aika paljon.
Sauronin mahdollinen ilmestyminen toki jännittää, ja istarinkin. Ungoliant olisi myös siisti, ja jokunen Balrog. Sekä tietty keitä Nazgul ovat.