Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka arvokkaana koet muiden pitävän sinua ?

Vierailija
02.09.2022 |

Tämä ei ole opinnäytetyö tai tieteellinen tutkimus vaan pelkästään uteliaan, ihmisistä kiinnostuneen henkilön pohdintoja.

Kuinka arvokkaana koet muiden pitävän sinua ?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, merkitystä. Ainoastaan sillä on merkitystä minulle, arvostanko itse itseäni.

Vierailija
2/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, merkitystä. Ainoastaan sillä on merkitystä minulle, arvostanko itse itseäni.

Eli sinulle muiden arvostus tulee itsestäänselvyytenä, ilman että huomaat sitä, koska kyllä se elämää vaikeuttaa, jos ihmiset käyttäytyvät sinua kohtaan ala-arvoisesti sen takia etteivät arvosta sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla missään ämerikän netwööth maassa

Vierailija
4/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla missään ämerikän netwööth maassa

Mitä tarkoitat ?

Vierailija
5/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks v tun sama, mitä ne muut miettii.

Tiedän olevani arvokas. Kultakimpale ;)

Vierailija
6/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol ap voi pientä aww

Vierailija
7/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks v tun sama, mitä ne muut miettii.

Tiedän olevani arvokas. Kultakimpale ;)

Mistä tiedät sen ?

Vierailija
8/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol ap voi pientä aww

Kerro lisää?

Vierailija
9/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialla ei ole minulle merkitystä. En ole riippuvainen muiden arvonannosta kun arvostan itse itseäni. Osaan pitää elämästäni pois ihmiset, jotka eivät arvosta minua. Annan totta kai arvon myös muille ihmisille itse.

Vierailija
10/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut nobody kaikille. Silti minua haukutaan, ignoorataan ja puhutaan pahaa selän takana. Se on vähän outoa; mutta nobody olen ihmisille pääsääntöisesti. Luulisi vaan että jos on mitäänsanomaton ja näkymätön niin miksi pitää jauhaa shaisselia? 

Minulle on myös korostettu päin naamaa etten ole mitään eikä minua muisteta esim. kouluajoilta jne. Se on outoa; en ole koskaan kuvitellutkaan olevani mitään sen kummempaa kuin tavallinen pulliainen. Miksi sitä pitää oikein korostaa ja varsinkin päin naamaa?! 

Vierailija
11/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen asettelu voisi näemmä olla vähän erilainen

Vierailija
12/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät arvostavat hyvin paljon, työnantajien mielestä olen ollut hyvä työntekijä. Muuten tykkään elää 'under the radar', ilman että kukaan arvostelee ja tunkee nokkaansa asioihini.

Vierailija
13/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut nobody kaikille. Silti minua haukutaan, ignoorataan ja puhutaan pahaa selän takana. Se on vähän outoa; mutta nobody olen ihmisille pääsääntöisesti. Luulisi vaan että jos on mitäänsanomaton ja näkymätön niin miksi pitää jauhaa shaisselia? 

Minulle on myös korostettu päin naamaa etten ole mitään eikä minua muisteta esim. kouluajoilta jne. Se on outoa; en ole koskaan kuvitellutkaan olevani mitään sen kummempaa kuin tavallinen pulliainen. Miksi sitä pitää oikein korostaa ja varsinkin päin naamaa?! 

Oletko varma, ettei se asia korostu vain sinun näkökulmastasi katsottuna? Eli jos se sinulle merkkaa paljon ja osuu johonkin herkkään kohtaan, niin silloin viatonkin kysymys tai lause voi tuntua uhkaavalta ja loukkaavalta.

Mutta tokihan tuo kuulostaa aika radikaalilta jos joku tulee sanomaan päin naamaa tuollaisia ettet ole mitään. Siinä on ihan selkeä motiivi satuttaa ja häpäistä. Se ei silti tarkoita että sitä olisit. Se vain todistaa sen toisen ihmisen huonommuuden.

Vierailija
14/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomien arvostus perustuu aina siihen miten hyödyllinen on.

Vierailija
15/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei kiinnosta. Oma elämä tässä elättävänä.

Vierailija
16/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monelle ihmiselle hyvin tärkeä ja arvokas. Hyvin monet ihmiset ovat myös minulle hyvin tärkeitä ja arvokkaita. Lapseni, mieheni, vanhempani, siskoni, appivanhempani, ystäväni ovat esimerkiksi todella isossa osassa elämässäni, ovat olleet aina ja tulevat aina olemaan. On ihanaa olla ja elää, kun ympärillä on tärkeitä, upeita ihmisiä ihmisiä.

Vierailija
17/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ei kiinnosta. Oma elämä tässä elättävänä.

Ohis, mutta saan tuollaisesta vastauksesta tai vastaajasta tosi masentuneen kuvan. Olen taas kerran onnellinen, että minulla on lähelläni paljon rakkaita ihmisiä ja elämä on mukavaa.

Vierailija
18/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut joskus että olen "arvokas" ihmisille mutta joutunut pahasti pettymään, kun olen ymmärtänyt että osa ihmisistä, erityisesti työmaalla pelkäävät/oudoksuvat minua ja siksi hieman varovat. Vuolaasti myös kiittelevät, väistelevät ja pyytelevät anteeksi. En mielestäni ole antanut tähän syytä ja pyrin käyttäytymään ystävällisesti. Toinen huomio on ollut se että ollaan yhteyksissä ja tullaan viettämään iltaa jos minusta on jotain hyötyä, esimerkiksi lupaan lainata rahaa tai muuten auttaa. Muulloin en heistä kuule. Työnantaja on mielinkielin silloin kun haluaa jotain, sehän nyt on selvä että työntekijöille esitetään mukavaa. Ystävät ja kaverit ovat vuosien varrella jääneet johonkin. Olen päätellyt että olen ikävää seuraa, liian suora enkä jaksa koko ajan olla tapaamassa tai soittelemassa. Joten, koen että minua arvostetaan sen mukaan miten minusta saa hyödyn irti. Perseestä :(

Vierailija
19/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että ihmiset mukamas arvostavat minua eli feikisti arvostavat kun tarvitsevat jotain, mutta kun saavat haluamansa tuen esim työpaikalla, niin siirtyvät seuraavaan henkilöön "arvostamaan".

Vierailija
20/22 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen arvokas. Muut vain eivät ole huomanneet sitä. Nuorena olin köyhä, jolle naurettiin. Nyt, kun olen kouluttautunut ja hyvässä työssä, ihmiset halveksivat ja odottavat, että kutsuisin kylään ja tarjoaisin ravintolassa heidän ruokiaan ja juominaan. Sitä en kuitenkaan tee ja nyt olen saita akka.

Tärkeintä on olla oma itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä