Kuinka moni oikeasti on joutunut alkamaan tehdä esim. kahta työtä selvitäkseen ensi talvesta?
Minä teen ja olen jo nyt aika puhki ja ei sekään taida riittää, mutta huomaan että moni sanoo että tulee olemaan kauhean tiukkaa mutta en huomaa kenenkään tekevän mitään konkreettista. Eikö muilla olekaan sitten tiukkaa?
Kommentit (20)
Mutta jos on lämmitys ei se pelkkä saunomisen vähentäminenkään oikein riitä.
Silti suurin osa elää kuten ennenkin.
Jos ei esilämmitä autoa, voi tulla isompi lasku ja ostat uuden auton. Sekö on halvempaa?
miksi tehdä kahta työtä kun lisätuloja voi hankkia ilman lisätyön tekemistäkin. Näin minä teen. Nostan tulojani viikottain.
No mitä helevettiä nyt taas? Rusakkako se siinä yrittää herättää levottmuutta? Vai pers-ukko?
Ei jatkoon.
Kun ei ole edes yhtä työtä,miten tekisi kahta työtä?Monelta dunisi alkaa kun asiaa jauhat tällä jo kello 7:21. Onko liukuva työ aika? Jos tekee 2 työtä ei kerkiä tällä kirjoitella, sen lisäksi kun on kotityöt ja uni aikakin. Joten aloiteesi on pelkää valhetta.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole edes yhtä työtä,miten tekisi kahta työtä?Monelta dunisi alkaa kun asiaa jauhat tällä jo kello 7:21. Onko liukuva työ aika? Jos tekee 2 työtä ei kerkiä tällä kirjoitella, sen lisäksi kun on kotityöt ja uni aikakin. Joten aloiteesi on pelkää valhetta.
Eipä taida olla liukuvaa työaikaa, vaan hommat jotain matalapalkka-alaa, jolla ei liiemmin koulutusta kaivata. Sen verran huonoa suomea teksti on.
Olen tehnyt kahta työtä jo 7 vuotta. Koko ajan on ollut tiukkaa. Kolmatta työtä en jaksa ottaa eikä ajallisestikaan onnistuisi.
Tai onnistuu, mutta sitten ei jää enää kotiin yhtään aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei esilämmitä autoa, voi tulla isompi lasku ja ostat uuden auton. Sekö on halvempaa?
Ei mulla ole työpaikan päässäkään lämmitystä. 11 tunnin yövuoronkin jälkeen pitää hypätä kylmään autoon, vaikka ulkona - 20.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt kahta työtä jo 7 vuotta. Koko ajan on ollut tiukkaa. Kolmatta työtä en jaksa ottaa eikä ajallisestikaan onnistuisi.
Tai onnistuu, mutta sitten ei jää enää kotiin yhtään aikaa.
Mitkä tuntipalkat? Kiinnostaa, kun ei yhdellä palkalla elä? Onko kokopäiväinen ja osapäiväinen työ? Vai kaksi osapäiväistä?
Saisi ensin sen yhden työpaikan.
T. Pitkäaikaistyötön
Koettakaas tehdä kuin minä, lopetin 5-päiväisen työviikon j o 2005 ja olen tehnyt vain 3 päivää viikossa töitä, siitä saan sellaiset 1300€/kk ja nautin elämisestä vaimon ja lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
miksi tehdä kahta työtä kun lisätuloja voi hankkia ilman lisätyön tekemistäkin. Näin minä teen. Nostan tulojani viikottain.
Ja millä lailla, mihinkään sijoittamiseen ei ainakaan rahat riitä
Aika matalapalkkaisia töitä on, tuntipalkat on 13-17e, kokoaikainen ja keikkaa päälle.
Mitä töitä ap tekee ja kuinka monta tuntia viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Aika matalapalkkaisia töitä on, tuntipalkat on 13-17e, kokoaikainen ja keikkaa päälle.
Sama täällä, kokoaikainen ja keikkatyö.
Ni, toiset tekee kahta työtä ja syyllistävät työttömiä loisimisesta. No, nauttikaa nyt sitten duuneistanne.
Vierailija kirjoitti:
Koettakaas tehdä kuin minä, lopetin 5-päiväisen työviikon j o 2005 ja olen tehnyt vain 3 päivää viikossa töitä, siitä saan sellaiset 1300€/kk ja nautin elämisestä vaimon ja lasten kanssa.
Mä teen 7-8 kk vuodesta. Nautin elämästä miehen kanssa, lapsi on jo maailmalla. 43 v.
Vierailija kirjoitti:
Aha, 13 euroo on vähän vai? Jos työ on normi vakituinen päivätyö niin se on tuntiansioksi jo ihan hyvin, vähemmillä tunneilla ymmärrän matlapalkka kommenitn.
10,5 € / tunti
Jos talo tulee niin kalliikse, että on oltava 24/7 töissä, eikä ole koskaan siellä kotona, niin mitä hyötyä pitää sitä kallista kotia, voi yhtä hyvin asua työpaikkalla ja säästää kaiken.
Teen toimia vähentääkseni sähkön käyttöä. Saunaan harvemmin, pihavalot pois päältä, imuria en käytä, luuttuan lattiat, varapankilla lataan puhelimen, ja varapankin taas lataan töissä. Tv ohjelmat näen puhelimestani, autoa en esilämmitä.