Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Illallisbudjetti/ iltapala n 20 euroa, tilaisitko vai kokkaisitko (ja mitä?)

Vierailija
01.09.2022 |

Täällä siis opiskelija joka miettii mitä vielä tänään söisi. Mitä suosittelisit?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiot sit tuhlata koko viikon budjetin kerralla.

Ehdotan et syöt pussin nuudeleita ja säästät rahat.

Vierailija
2/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpas opiskelijoilla rahaa nykyisin. Olen opiskellut kauan sitten, ja silloin laskettiin vähät rahat todella tarkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsa&limu, jaettuna. Saat samalla iltakävelyn tai nauti ravintolassa!

Parilla kympillä ei kotona kummoista iltapalaa tee, entrecotepihvi maksoi tänään Prismassa 17 euroa (300 grammaa). Ymmärtää hyvin että halvempaa syödä pizza tai kebap jonka ainekset haetaan tukusta eikä veroja vaadita.

Vierailija
4/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiton kallis iltapala tuolla budjetilla. Mutta jos kerran rahaa on niin ilman muuta wolt laulamaan. 

Vierailija
5/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiot sit tuhlata koko viikon budjetin kerralla.

Ehdotan et syöt pussin nuudeleita ja säästät rahat.

Pussista nuudeleita nyt ei tule kuin vihaiseksi. Täyttä höttöä eikä tule edes maha täyteen. Ennemmin vaikka pussi sipsejä. Niissäkin jopa enemmän ravintoarvoa kuin nuudeleissa. 

Vierailija
6/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin lämpimiä voileipiä. Laittaisin leiville ohuesti rasvaa, sinappikurkkusalaattia, lauantaimakkaraa (pötköstä siivutettuna mieluiten), tomaattisiivuja ja emmental-juustoraastetta. Nam! Ja vaikka toisenlaisiakin. Niihin laittaisin tonnikalaa öljyssä, ananasmurskaa, mustia oliiveja viipaloituna, ja tietysti juustotaastetta. Kai noihin 20e pitäsi riittää.

Vierailija
7/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tekisin lämpimiä voileipiä. Laittaisin leiville ohuesti rasvaa, sinappikurkkusalaattia, lauantaimakkaraa (pötköstä siivutettuna mieluiten), tomaattisiivuja ja emmental-juustoraastetta. Nam! Ja vaikka toisenlaisiakin. Niihin laittaisin tonnikalaa öljyssä, ananasmurskaa, mustia oliiveja viipaloituna, ja tietysti juustotaastetta. Kai noihin 20e pitäsi riittää.

Ja riittäisi useammalle päivällekin varmasti.

Vierailija
8/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokirapurisottoa pariksi päiväksi 5e, broilerikastiketta ja paistettuja perunoita ja tomaattisalaattia 5e/2pv, 4 lounasta unicafessa (tai vaikka lohikeittoa ja linssikeittoa 2+2 pv)

Opiskelija joka tekee ruuat itse ja syö hyvin

Vierailija
9/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justhan jossain oli juttua, että lauantaimakkaran valmistus on lopetettu. Muutenkin tuo ohje on niin väsynyt ja kulahtanut, että keksi parempaa.

Vierailija
10/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kuusi 0,5L purkkia vahvaa olutta.

Vierailija
11/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin ison pizzan Woltista ja nauttisin sen telkkaria katsellen.

Vierailija
12/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justhan jossain oli juttua, että lauantaimakkaran valmistus on lopetettu. Muutenkin tuo ohje on niin väsynyt ja kulahtanut, että keksi parempaa.

No vastasin mitä itse tekisin! Ja kyllä on lauantaimakkaraa ainakin meidän lähikaupassa. Itse ostin juuri pari päivää sitten.

Vierailija
13/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat 0,7l pullon viinaa ja sen juotuasi varmaan seksiäk7n, joten tätä ei kyllä mihinkään nuudekeihin, pizzaan tai kuumiin leipiin kannata vaihtaa!

Vierailija
14/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös alennuksia hyväksikäyttäjä opiskelija. Olen siis LUONNONTIETEIDEN opiskelija joka ollut kesän töissä.

Nyt olen kauppani kirjaosastolla odottamassa alennushintoja ja käsissäni on kolme paikallista jokirapua, 7,90 kappale jotka nyt saan siis -60 hintaan.

Lisäksi ostin rapeakuorista patonkia, myös sama alennus ja valkosipuli- ja mustapippurituorejuustoa alennushintaan!

Aion lämmittää saunan ja nauttia nuo ravit partsilla ja viipaloidun patongin ohella nautin juustojen kanssa oliiviöljy/ balsamico sekoitetta!

Sinä joka kadehdit niin aamulla siis myös lineaarialgebran ja funktiomuunnosten tentti, olen hyvin valmistautunut ja tentin jälkeen tapaan kumppanini yliopiston kahvilassa, elämäni on ihanaa (rakastan rapuja jotka muistuttavat minua lapsuudestani!)

Tsemiä AP, ravistellaan instituutioita SYÖMÄLLÄ KUNNOLLA ja nauttien!!!

Vierailija
15/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin jotain ihanan epäterveellistä. Vaikka nakkeja ja ranskalaisia! Jäisi rahasta ruhtinaallisesti yli!

Vierailija
16/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ehkä ostaisin tortilla ainekset. Se on aina yhtä hyvää.

Vierailija
17/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSTA hyvää ja ravitsevaa viinaa tai ainakin pari pulloa punkkua.

Vierailija
18/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi vaan itselle laittaa niin ostaisin söisin nuudelin ja suklaapatukan. Jos lapsia niin keittäisin puuroa. Älytön idea käyttää 20e iltapalaan muuten vaan.

Vierailija
19/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihvi ja uuniperunaa. Proteiinia.

Vierailija
20/21 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin opiskelijana oli varaa hakea grilliltä iltapalaa vaikka joka päivä. Nykyään töissäkäyvänä on oltava vähän tarkempi, eikä 10e lounasruokia raaski kovin usein syödä.