Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella on työkykyinen tai kyvytön?

Vierailija
01.09.2022 |

Lasketaanko työkykyisiksi kaikki ne, joilla ei ole sairautta, joka täysin estäisi työn tekemisen? Mihin kategoriaan kuuluvat esim. ihmiset, joilla on oppimisvaikeus tai vastaava toimintarajoite, joka merkittävästi estää työllistymistä, mutta ei ole sairaus? Onko vaikeus oppia jotain vamma?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tällainen henkilö saada osatyökyvyttömyyseläkettä?

Vierailija
2/5 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat työkykyisiä. Hanskat vain käsiin ja kaivamaan lapiolla ojaa. Sen oppii vähän hitaallammallakin järjenjuoksulla. Itse kukin työskentelee oman kykynsä mukaan. Se on eri asia maksetaanko palkkaa ja minkä verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat työkykyisiä. Hanskat vain käsiin ja kaivamaan lapiolla ojaa. Sen oppii vähän hitaallammallakin järjenjuoksulla. Itse kukin työskentelee oman kykynsä mukaan. Se on eri asia maksetaanko palkkaa ja minkä verran.

Voihan se ojankaivuukin mennä pieleen jos ei ymmärrä minne päin sitä ojaa pitää kaivaa, mihin kohti, miten syvä, mihin sen kaivamisen lopettaa, jne.

Vierailija
4/5 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin minä olen työkykyinen, jouduttiin siirtämään tosin toisiin työtehtäviin. Toinen ranne siis kipuillut vuoden ajan. Alkuperäiseen työnkuvaani kuului paljon raskaita nostoja ja vetoja. Siirrettiin tietokoneen ja puhelimen ääreen. Pärjään töissä särkylääkkeiden ja rannelastan kanssa.

Toki mulla on vielä tutkimukset kesken enkä edes itse halua vielä kuullakaan työkyvyttömyydestä.

Vierailija
5/5 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliarvioit tämän haaveilijan kyvyt. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan